pastaneden

Bugün benim doğumgünüm

Posted on: Mayıs 23, 2010

Bugün doğumgünüm bir yaş daha geçti ömrümden,33 yaşıma iki çocuk annesi ve çocuklarıyla çok mutlu bir anne olarak giriyorum.Böyle bir gün için kendime nasıl bir pasta yapayım derken aklıma anne ve çocuklarının birarada olduğu bir pasta geldi.Modellemelerimi ilk kez yapıyorum bana bu konuda çok yardımcı olan ”Gülün kurabiye evinden” Gül Doğana teşekkür ediyorum.Modelleme yapmak inanılmaz keyifli uzun süre elimden bırakamadım bundan sonra yeni modellemelerimle yeni pastalar yapacağım.Pastamız vanilyalı pandispanya,vanilyalı krema ve muzdan oluşuyor.İçinde nerdeyse hiç yağ yok çok hafif bir pasta.
Antalyada günlerdir yüksek seviyedeki nemden dolayı şeker hamuruyla çalışmak biraz zor oluyor,hamur ısınıyor ve çabuk parçalanıyor pastayı kaplarken biraz sorun çıktı ama genede fena olmadı di mi?
Dileğim yeni yaşımla beraber istediklerimi gerçekleştirmek,sevdiklerimle birarada olmak tabi sağlık ve huzurla.Hepinize mutlu bir gün diliyorum,görüşmek üzere.
8 Yanıt to "Bugün benim doğumgünüm"

>Doğum günün kutlu olsun canım.Pastanda çok güzel olmuş ellerine sağlık.

Doğum günün kutlu olsun canım.Pastanda çok güzel olmuş ellerine sağlık.

>Çok teşekkür ederim

Çok teşekkür ederim

>canım doğum günün kutlu olsun nice mutlu güzel seneler dilerim arkadaşımayrıca bu şaheser pastan da şahaaaaaane olmuşellerine sağlık

canım doğum günün kutlu olsun nice mutlu güzel seneler dilerim arkadaşım
ayrıca bu şaheser pastan da şahaaaaaane olmuş
ellerine sağlık

>Teşekkür ederim Gaye beğendiğine sevindim ama daha öğreneceklerim var desteğin için sağol

Teşekkür ederim Gaye beğendiğine sevindim ama daha öğreneceklerim var desteğin için sağol

Bir Yanıt Bırakın

Blog Stats

  • 121,411 hits

siparişleriniz için

pasta,kurabiye ve cupcake tasarımları yapılır
makaron,brownie ve çay saati siparişleri özenle hazırlanır
kurabiye,makaron ve cup cakeler Türkiye geneline gönderilir

iletişim

bana
0 532 744 18 48 numaralı telefondan
izzgun@hotmail.com
izzgunn@gmail.com dan ulaşabilirsiniz
siparişler için en az 3 gün önceden benimle bağlantı kurarsanız sevinirim

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 3 takipçiye katılın

En Fazla Tıklananlar

Sayfalar

etiketler

Arşivimde bulunanlar

kategoriler

Mayıs 2010
P S Ç P C C P
« Nis   Haz »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
