pastaneden

Çiçekli Pasta

Posted on: Temmuz 1, 2010

Pastanın ismi canım kızım Nehirden geldi,pastaya baktı ve çiçekli pasta dedi evet çiçek bahçesi gibi güzel bir pasta oldu.Bu pastayı doğumgünü olan arkadaşım Gaye için yaptım.Onun gibi zarif bir bayana zarif bir pasta yakışırdı ve çiçek yapmaya karar verdim.Pastamız vanilyalı pandispanya ve beyaz kremadan oluşuyor arasına çikolata parçaları ve çikolatalı draje kullandım şeker hamuruyla kapladım,çiçek ve inci şekerleriyle süsledim ben çok beğendim umarım Gaye de beğenmiştir,burdan doğumgününü tekrar kutluyorum aramıza katılacak minik prensesi sabırsızlıkla bekliyorum.
12 Yanıt to "Çiçekli Pasta"

>Merhaba,biraktiginiz yorum icin tesekkür ederim,pastalariniz cok güzel.Kurabiye tarifi icin sizi kendi sayfama yönlendiriyorum…sorulariniz olursa seve seve yardimci olurum, sevgilerzehrahttp://eyas-cookies.blogspot.com/2008/11/kakaolu-hediye-kurabiye.html

Merhaba,biraktiginiz yorum icin tesekkür ederim,pastalariniz cok güzel.Kurabiye tarifi icin sizi kendi sayfama yönlendiriyorum…sorulariniz olursa seve seve yardimci olurum, sevgiler

zehra

http://eyas-cookies.blogspot.com/2008/11/kakaolu-hediye-kurabiye.html

>Yardımlarınız için çok teşekkür ederim Zehra hanımsizinle tanıştığıma çok mutlu oldum

Yardımlarınız için çok teşekkür ederim Zehra hanım
sizinle tanıştığıma çok mutlu oldum

>pastan çok güzel olmuş İzgün'cüm ellerine sağlık.

pastan çok güzel olmuş İzgün'cüm ellerine sağlık.

>Gül,canım nerelerdesin yahu özlettin kendinipastamı beğendiğine çookk sevindim iyi bir pastacı olur galiaba benden:))seni öpüyorum fırsat bulursan gel görüşelim

Gül,canım nerelerdesin yahu özlettin kendini
pastamı beğendiğine çookk sevindim iyi bir pastacı olur galiaba benden:))
seni öpüyorum fırsat bulursan gel görüşelim

>mmm nefis bir pastaydı ..zil çaldı bi baktık izgüncüm ve dünya güzeli çocukları:) ve tabi benim için yaptığı bu muhteşem çiçekli pastası izgüncüm çok teşekkür ederim görüntüsü kadar tadı da şahane olan bu pastaya elinin lezzeti tamamen geçmiş …başarılarının devamını bekliyor ve seni takipteyim şekercim

mmm nefis bir pastaydı ..
zil çaldı bi baktık izgüncüm ve dünya güzeli çocukları:)
ve tabi benim için yaptığı bu muhteşem çiçekli pastası
izgüncüm çok teşekkür ederim görüntüsü kadar tadı da şahane olan bu pastaya elinin lezzeti tamamen geçmiş …
başarılarının devamını bekliyor ve seni takipteyim şekercim

>Gaye beğenmen benim için çok önemliydisen beğendiğine göre ne mutlu bana:))desteğin için teşekkürler

Gaye beğenmen benim için çok önemliydi
sen beğendiğine göre ne mutlu bana:))
desteğin için teşekkürler

Bir Cevap Yazın

Blog Stats

  • 122,003 hits

siparişleriniz için

pasta,kurabiye ve cupcake tasarımları yapılır
makaron,brownie ve çay saati siparişleri özenle hazırlanır
kurabiye,makaron ve cup cakeler Türkiye geneline gönderilir

iletişim

bana
0 532 744 18 48 numaralı telefondan
izzgun@hotmail.com
izzgunn@gmail.com dan ulaşabilirsiniz
siparişler için en az 3 gün önceden benimle bağlantı kurarsanız sevinirim

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 3 takipçiye katılın

En Fazla Tıklananlar

  • Hiçbiri

Sayfalar

etiketler

Arşivimde bulunanlar

kategoriler

Temmuz 2010
P S Ç P C C P
« Haz   Ağu »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
