pastaneden

Çikolatalı Kurabiye

Posted on: Temmuz 5, 2010

Ağızda dağılan kıyır kıyır,lezzetli bir kurabiye oldu.Formu değişmediği için şeker hamuruyla da kaplanabilir ama ben üzerini çikolatayla süslemek istedim.Çikolatayla çalışmak çok keyifliydi ben çok zorlanacağımı sanmıştım ama keyif aldım ve yeni bir deneyim elde ettim.Bu kurabiyeleri denemenizi tavsiye ederim.Tarifimize gelince
Malzemeler: 1 yumurta
                                             150 gr yumuşak margarin
                              2 su bardağı un
                                             1 su bardağı pudra şekeri
                                                1 çay bardağı mısır nişastası
                                                1 çay kaşığı karbonat(silme)
                                                 1 çay kaşığı tarçın ve zencefil
Üzerini süslemek için: 1 paket bitter çikolata(eritilmiş)
Yapılışı: Margarin ve pudra şekerini karıştır,yumurtayı ekle un,nişasta,karbonat,tarçın ve zencefili ekleyerek yumuşak ama merdaneyle açmaya müsait bir hamur yap.Bir parmak kalınlığında aç kurabiye kalıplarıyla keserek tepsiye diz.180 derecede pişir tahmini 15 dakika yeterli oluyor.Soğuduktan sonra eritilmiş çikolatayı yağlı kağıttan yaptığımız sıkma torbasına doldurarak dilediğimiz gibi süsleyebiliriz ya da bir kısmını çikolataya batırarak minik şekerlerle de süslenebilir sizin isteğinize kalmış.Afiyet olsun.
Tabi benim kuzuların ismini yazmamak olmazdı,ikiside kendi isimlerinin yazılı olduğu kurabiyeleri afiyetle yediler.
4 Yanıt to "Çikolatalı Kurabiye"

>Merhaba izgun hanim,Ellerinize saglik, kurabiyeler cok guzel gorunuyorlar.Size blog aleminde basarilar dilerim, bende beklerim.Nurhayat

Merhaba izgun hanim,
Ellerinize saglik, kurabiyeler cok guzel gorunuyorlar.Size blog aleminde basarilar dilerim, bende beklerim.
Nurhayat

>Çok teşekkür ederim Nurhayat hanımBlogunuzu ilk fırsatta ziyeret edeceğimtanıştığımıza memnun oldum.

Çok teşekkür ederim Nurhayat hanım
Blogunuzu ilk fırsatta ziyeret edeceğim
tanıştığımıza memnun oldum.

Bir Cevap Yazın

Blog Stats

  • 122,003 hits

siparişleriniz için

pasta,kurabiye ve cupcake tasarımları yapılır
makaron,brownie ve çay saati siparişleri özenle hazırlanır
kurabiye,makaron ve cup cakeler Türkiye geneline gönderilir

iletişim

bana
0 532 744 18 48 numaralı telefondan
izzgun@hotmail.com
izzgunn@gmail.com dan ulaşabilirsiniz
siparişler için en az 3 gün önceden benimle bağlantı kurarsanız sevinirim

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 3 takipçiye katılın

En Fazla Tıklananlar

  • Hiçbiri

Sayfalar

etiketler

Arşivimde bulunanlar

kategoriler

Temmuz 2010
P S Ç P C C P
« Haz   Ağu »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
