pastaneden

Doğumgünü Pastası

Posted on: Ağustos 5, 2010

Canım kardeşim,Nehir ve Denizin tatlı dayısı
bizim bitanemizin(iki kızın arasında tek erkek olunca)salı günü doğumgünüydü.
Yaşadığımız ve halen devam eden zor günlerde aramızda en çok yıpranan o oldu,günlerce,aylarca hastanelerde babacığımızı yalnız bırakmadı.
Babam hasta olduğundan bütün evin sorumluluğu onda, haliyle çok yorgun ama tek dileği babamızın sağlığına kavuşması tabi bizimde inşallah birgün burdan güzel haberler de veririm:))
Gelelim pastamıza,aslında benim aklımda daha farklı,şeker hamurlu aslan(burcu)dayıya yakışır bir pasta yapmak vardı ama kendisi kremalı bir pasta istedi.E doğumgünü kendisinin olunca istediği gibi bir pasta yaptım.
Pastamız vanilyalı pandispanya,arasında çikolatalı pastacı kreması ve ara katlarda vişne ve olmazsa olmazı çikolata kullandım.
Kendisi ve pastayı tadanlar çok beğendi bende çok mutlu oldum beğenilmesine.
Canımıza nice nice mutlu,huzurlu,sağlıklı yaşlar diliyorum,inşallah hep birlikte ve ömrümüzün sonuna kadar beraber oluruz.
Hepinize kucak dolusu sevgiler

8 Yanıt to "Doğumgünü Pastası"

>Babanıza acil şifalar diliyorum, kardeşinizinde doğum günü kutlu olsun Allah sizleri ayırmasın inşallah sevgiler

Babanıza acil şifalar diliyorum, kardeşinizinde doğum günü kutlu olsun Allah sizleri ayırmasın inşallah

sevgiler

>çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz içinAllah kimseyi sevdiklerinden ayırmasınsevgiler

çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için
Allah kimseyi sevdiklerinden ayırmasın
sevgiler

>Kardeşine nice nice yıllar canın babanada acil şifalar diliyorum izgüncüm.Pastan gene enfes olmuş canım ellerine sağlık.

Kardeşine nice nice yıllar canın babanada acil şifalar diliyorum izgüncüm.Pastan gene enfes olmuş canım ellerine sağlık.

>Canım Gül,iyi dileklerin için teşekkürlerpastayı beğendiğin için çok mutlu oldum,sen beğeniyorsan ben yapabiliyorum demektir tabi senin yardımlarını da unutmamak gerekyaptığım şeker hamurlu kurabiyeleri nasıl buldun?

Canım Gül,iyi dileklerin için teşekkürler
pastayı beğendiğin için çok mutlu oldum,sen beğeniyorsan ben yapabiliyorum demektir tabi senin yardımlarını da unutmamak gerek
yaptığım şeker hamurlu kurabiyeleri nasıl buldun?

Bir Cevap Yazın

Blog Stats

  • 120,380 hits

siparişleriniz için

pasta,kurabiye ve cupcake tasarımları yapılır
makaron,brownie ve çay saati siparişleri özenle hazırlanır
kurabiye,makaron ve cup cakeler Türkiye geneline gönderilir

iletişim

bana
0 532 744 18 48 numaralı telefondan
izzgun@hotmail.com
izzgunn@gmail.com dan ulaşabilirsiniz
siparişler için en az 3 gün önceden benimle bağlantı kurarsanız sevinirim

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 3 takipçiye katılın

En Fazla Tıklananlar

Sayfalar

etiketler

Arşivimde bulunanlar

kategoriler

Ağustos 2010
P S Ç P C C P
« Tem   Eyl »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  
