pastaneden

Vişneli Cheesecake

Posted on: Ağustos 7, 2010

Merhabalar,mevsimin bence en güzel meyvesi olan vişneyle yeni tarif daha.
İçinde vişne olan her lezzet benim favorim şimdi bol bulunan tazecik vişneleri değerlendirmemek olmaz bu sefer vişneyle cheesecake yaptım ve sonuç çok güzel oldu.Bence denemelisiniz,cheesecake tarifim” kayısılı cheesecake tarifiyle aynı sadece üzerine vişneli güzel bir sos yaptım.
Sosumuzun yapılışı çok basit ama kısaca anlatmak gerekirse
Malzemeler: 400 gr yıkanmış,ayıklanmış vişne
3 çorba kaşığı tozşeker
1 tatlı kaşığı mısır nişastası
Yapılışı:
vişneleri şekerle birlikte ufak bir tencereye alıyoruz,içine hiç su eklemeden vişnelerin kendi suyuyla birlikte arada karıştırarak 5 dakika pişiriyoruz.Ufak bir kasede nişastayı çok az suyla karıştırıp kaynamakta olan vişnelere ilave ediyoruz,bir taşım daha kaynattıktan sonra ılıyınca cheesecakemizin üzerine döküyoruz.En üste de vişnenin iyi arkadaşı olan çikolatayı rendeliyoruz.
Dilimlenmiş halinin fotoğrafını çekemedim çünkü çok beğenildi size de tavsiye ederim.Afiyet olsun.
20 Yanıt to "Vişneli Cheesecake"

>Beğenilmemesi imkansız,enfes görünüyor! 🙂

Beğenilmemesi imkansız,enfes görünüyor! 🙂

>İzgün facede yazdım ama burdan da söyleyeyim çok lezzetli görünüyor hele söz konusu vişne-çikolta ikilisi oldumu sonucu düşünemiyorum.ellerine sağlık canım.

İzgün facede yazdım ama burdan da söyleyeyim çok lezzetli görünüyor hele söz konusu vişne-çikolta ikilisi oldumu sonucu düşünemiyorum.ellerine sağlık canım.

>Blog degil pastane sanki. Ama sadece bakabiliyoruz. Sevgiler…

Blog degil pastane sanki. Ama sadece bakabiliyoruz. Sevgiler…

>Pepela çok teşekkür ederim

Pepela çok teşekkür ederim

>Gül teşekkür ederim evet muhteşem ikilinin uyumu da muhteşem oldu :))

Gül teşekkür ederim evet muhteşem ikilinin uyumu da muhteşem oldu :))

>Nesrin çok teşekkürler bugün arkadaşlarım gelmişti ve senin dediğinin aynısını dediler,beğenilmesi beni çok mutlu ediyor.inşallah bir gün yaptıklarımı sana tattırma imkanı da bulurum,sevgiler

Nesrin çok teşekkürler bugün arkadaşlarım gelmişti ve senin dediğinin aynısını dediler,beğenilmesi beni çok mutlu ediyor.
inşallah bir gün yaptıklarımı sana tattırma imkanı da bulurum,sevgiler

>bayılırım bayılırım süper olmuş canımellerine sağlıkhayırlı ramazanlar

bayılırım bayılırım süper olmuş canım
ellerine sağlık
hayırlı ramazanlar

>Sevgili Izgün dün bana biraktigin yorumlari yanlislikla sildim. Cok üzüldüm. Oldu ki bakip göremezsen yanlis anlama, sevgiler…

Sevgili Izgün dün bana biraktigin yorumlari yanlislikla sildim. Cok üzüldüm. Oldu ki bakip göremezsen yanlis anlama, sevgiler…

>çok teşekkür ederim Handehayırlı ramazanlar

çok teşekkür ederim Hande
hayırlı ramazanlar

>Nesrin hiç sorun değil önemli olan gönüller bir olsunsevgiler

Nesrin hiç sorun değil önemli olan gönüller bir olsun
sevgiler

Bir Cevap Yazın

Blog Stats

  • 122,396 hits

siparişleriniz için

pasta,kurabiye ve cupcake tasarımları yapılır
makaron,brownie ve çay saati siparişleri özenle hazırlanır
kurabiye,makaron ve cup cakeler Türkiye geneline gönderilir

iletişim

bana
0 532 744 18 48 numaralı telefondan
izzgun@hotmail.com
izzgunn@gmail.com dan ulaşabilirsiniz
siparişler için en az 3 gün önceden benimle bağlantı kurarsanız sevinirim

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 4 takipçiye katılın

En Fazla Tıklananlar

  • Hiçbiri

Sayfalar

etiketler

Arşivimde bulunanlar

kategoriler

Ağustos 2010
P S Ç P C C P
« Tem   Eyl »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  
