pastaneden

Şeker Hamuruyla Kaplanmış Cupcakeler

Posted on: Ağustos 14, 2010

Merhabalar ben şeker hamurunu çok seviyorum ve her fırsatta onunla yeni denemeler yapıyorum tabi pratiğimde artıyor.
Ne zamandır bu cupcakeleri yapmak istiyordum ancak fırsat bulabildim.Tadı çok güzeldi yumuşacık bir dokusu vardı ama ısırdığınız anda da ağzınızda eriyor,nasıl güzel anlatabildim mi:))
Cup cakeleri yaptıktan sonra bize sürpriz yaparak gelen arkadaşlarım da tatma fırsatı buldular çok beğendiler ve afiyetle yediler demek ki bu kekleri tatmak onlarada kısmet olacakmış ben çok sevindim.
Gelelim tarifimize
Malzemeler:
1 paket(80 gram)bitter çikolata
1 su bardağı un
yarım çay kaşığı kabartma tozu
yarım çay kaşığı karbonat
3 çorba kaşığı yumuşak tereyağ
3 çorba kaşığı tozşeker
2 yumurta
1 çay kaşığı vanilya
yarım su bardağı krema
Yapılışı:
Çikolatayı benmari usulü eritin,bir kapta un,kabartma tozu ve karbonatı eleyerek karıştırın.Başka bir kapta tereyağ ve şekeri mikserle çırpın üzerine çikolatayı ekleyin ve yumurtaları teker teker ilave edin.Vanilya ve kremayı da ekleyin unlu karışımı ekleyip karıştırın.
Kağıt kek kalıplarına bu karışımı yarısına gelecek şekilde ekleyip,paylaştırın.
170 derece fırında 20 dakika pişmeye bırakıyoruz,soğuduktan sonra şeker hamuruyla dilediğiniz gibi süsleyip ikram edebilirsiniz.
Afiyet olsun.
Kekimizin piştikten sonra ve şeker hamuruyla kaplanmadan önceki hali
ben keklerin birkısmına pişmeden önce vişne taneleri de ekledim vişne de bu keke inanılmaz güzel yakışıyor,tavsiye ederim.
4 Yanıt to "Şeker Hamuruyla Kaplanmış Cupcakeler"

>Cok sirinler ve nefis olduklarina da eminim. Sevgiler…

Cok sirinler ve nefis olduklarina da eminim. Sevgiler…

>Teşekkür ederim Nesrinsevgiler

Teşekkür ederim Nesrin
sevgiler

Bir Cevap Yazın

Blog Stats

  • 122,003 hits

siparişleriniz için

pasta,kurabiye ve cupcake tasarımları yapılır
makaron,brownie ve çay saati siparişleri özenle hazırlanır
kurabiye,makaron ve cup cakeler Türkiye geneline gönderilir

iletişim

bana
0 532 744 18 48 numaralı telefondan
izzgun@hotmail.com
izzgunn@gmail.com dan ulaşabilirsiniz
siparişler için en az 3 gün önceden benimle bağlantı kurarsanız sevinirim

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 3 takipçiye katılın

En Fazla Tıklananlar

  • Hiçbiri

Sayfalar

etiketler

Arşivimde bulunanlar

kategoriler

Ağustos 2010
P S Ç P C C P
« Tem   Eyl »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  
