pastaneden

Makaron

Posted on: Ağustos 16, 2010

Makaronlarım nasıl olmuş?
Evet yaptım ve oldu,açıkçası yapımının zahmetli olması ve tutmama ihtimalinden dolayı cesaret edemiyordum.
Bu konudaki en iyi kaynak olan Zinnur’ ”Bizim pastane” un makaron tarifini denedim o kadar güzel ve detaylarıyla anlatmış ki onun dediklerini aşamasına göre yapınca tutmaması çok zor.
Burdan sevgili Zinnura teşekkürlerimi iletiyorum, tarifin orjinali ve makaron yapmanın püf noktaları için sitesini ziyaret etmenizi tavsiye ediyorum.
Makaronları tadanlar çok beğendiler gerçekten çok lezzetliydi.
Şimdi diğer makaron çeşitlerini denemek istiyorum onları da deneyince burdan sizlerle paylaşırım.
Kucak dolusu sevgilerimle.
40 Yanıt to "Makaron"

>Ellerine sağlık müthiş olmuşlar bayılırım macarona ama yapamam o ayrı:)

Ellerine sağlık müthiş olmuşlar bayılırım macarona ama yapamam o ayrı:)

>çok güzeller bende hala denemedim hep aklımda bir gün deneyeceğimellerine sağlık canım

çok güzeller bende hala denemedim hep aklımda bir gün deneyeceğim
ellerine sağlık canım

>Makaronlar harika görünüyor. Ben de bir denemek istiyorum. Canim baska bir bloga yazinda direk gönderme yapmak istersen yazim asamasinda kelimenin üzerini fareyle isaretleyip bagla yi tikliyorsun. Orada gönderme yaptigin adresi veriyorsun. Göndermelerle yazin daha zenginlesecektir. Pastalarda favorim sensin. Ayrica bir de pembe düs bahcesi blogunda pasta süsleme ile ilgili bir etkinlik var. Ilgilenirsin diye düsündüm. Basarilar, sevgiler…

Makaronlar harika görünüyor. Ben de bir denemek istiyorum. Canim baska bir bloga yazinda direk gönderme yapmak istersen yazim asamasinda kelimenin üzerini fareyle isaretleyip bagla yi tikliyorsun. Orada gönderme yaptigin adresi veriyorsun. Göndermelerle yazin daha zenginlesecektir. Pastalarda favorim sensin.

Ayrica bir de pembe düs bahcesi blogunda pasta süsleme ile ilgili bir etkinlik var. Ilgilenirsin diye düsündüm. Basarilar, sevgiler…

>Ha birde google den blog manseti bul. Oraya her yeni yayinini kaydet. Insanlar sana daha kolay ulasacaktir. Tekrar sevgiler…

Ha birde google den blog manseti bul. Oraya her yeni yayinini kaydet. Insanlar sana daha kolay ulasacaktir. Tekrar sevgiler…

>Ellerine sağlık canım.bloğuma uğrayıp bıraktığın güzel yorumun içinde çok teşekkürler.

Ellerine sağlık canım.bloğuma uğrayıp bıraktığın güzel yorumun içinde çok teşekkürler.

>Bence çok hoş olmuşHepsini alıp gidiyorum 🙂

Bence çok hoş olmuş
Hepsini alıp gidiyorum 🙂

>Aylin teşekkür ederim gerçekten lezzetli oldularsen gel ben sana yaparım:))öpüyorum seni

Aylin teşekkür ederim gerçekten lezzetli oldular
sen gel ben sana yaparım:))
öpüyorum seni

>Hande bence denemek lazım ölçülere ve süreye tam uyunca oluyor tavsiye ederimsevgilerle

Hande bence denemek lazım ölçülere ve süreye tam uyunca oluyor tavsiye ederim
sevgilerle

>Nesrin çok teşekkür ederimblog yazmayı tam anlamıyla çözemedim ama yardımın için çok teşekkür ederim bazen yazarken ne yapacağımı bilemiyorum sağol iyi ki varsınverdiğin linke bakacağım mutlaka pastalarımı da beğenmene çoookk sevindimsana kocaman sevgilerimi gönderiyorum

Nesrin çok teşekkür ederim
blog yazmayı tam anlamıyla çözemedim ama yardımın için çok teşekkür ederim bazen yazarken ne yapacağımı bilemiyorum sağol iyi ki varsın
verdiğin linke bakacağım mutlaka
pastalarımı da beğenmene çoookk sevindim
sana kocaman sevgilerimi gönderiyorum

>Gül,canım senin yaptıklarına bayılıyorum hepsi çok güzelyorumun için teşekkürleröpüyorum seni

Gül,canım senin yaptıklarına bayılıyorum hepsi çok güzel
yorumun için teşekkürler
öpüyorum seni

>Sevgili pepela beğenmene çok sevindimhepsini alabilirsin:))sevgilerimle

Sevgili pepela beğenmene çok sevindim
hepsini alabilirsin:))
sevgilerimle

>haaarika görünüyorlarr sabah sabah canım çekti :)) http://pinaryasampinarim.blogspot.com/

haaarika görünüyorlarr sabah sabah canım çekti :))

http://pinaryasampinarim.blogspot.com/

>İlk denememde başardığım ama sonrakilerde hep hüsrana uğradığım tarif. Beceriksizim de ilki acemi şansıydı diye düşünüyorum. Neyse sizinkiler mükemmel olmuşlar, sevgiler..

İlk denememde başardığım ama sonrakilerde hep hüsrana uğradığım tarif. Beceriksizim de ilki acemi şansıydı diye düşünüyorum. Neyse sizinkiler mükemmel olmuşlar, sevgiler..

>Sevgili Pınar hoşgeldin bloguma,seninle tanışmak güzelyorumun için teşekkür ederim,sevgiler

Sevgili Pınar hoşgeldin bloguma,seninle tanışmak güzel
yorumun için teşekkür ederim,sevgiler

>Sevgili misket limonu,evet bu makaronların en büyük özelliği her seferinde tutup tutmayacağının belli olmaması ben fırına verdikten sonra gözüm hem saatte hem fırında acaba eteklenecek mi? diye bekledim ama ikinci deneme de nasıl olur bilemem gene de denemek lazımyorumun için teşekkürlersevgiler

Sevgili misket limonu,evet bu makaronların en büyük özelliği her seferinde tutup tutmayacağının belli olmaması ben fırına verdikten sonra gözüm hem saatte hem fırında acaba eteklenecek mi? diye bekledim ama ikinci deneme de nasıl olur bilemem gene de denemek lazım
yorumun için teşekkürler
sevgiler

>Sevgili arkadaşım makaronlar harika görünüyor ..ne güzel böyle yürekten bir açıklamayla tarifi aldığın arkadaştan bahsetmen. Bende inşallah makaronları kızımın( bloğumun içinde onunda bloğu var ismi 'kitap kurduyum ben'')bebişi doğduğunda minik hediyelik olarak misafirlere yapmak istiyorum Eline yüreğine sağlık seni takip edeceğim.. sevgiler…

Sevgili arkadaşım makaronlar harika görünüyor ..ne güzel böyle yürekten bir açıklamayla tarifi aldığın arkadaştan bahsetmen. Bende inşallah makaronları kızımın( bloğumun içinde onunda bloğu var ismi 'kitap kurduyum ben'')bebişi doğduğunda minik hediyelik olarak misafirlere yapmak istiyorum Eline yüreğine sağlık seni takip edeceğim.. sevgiler…

>Sevgili Şükran hoşgeldin bloguma,seninle tanıştığıma memnun oldum.Tarifin asıl sahiplerinden her zaman bahsetmeye çalışırım başka türlüsü emeğe saygısızlık olur burda hepimiz emek veriyoruz keşke herkes böyle düşünseyorumun için teşekkürler inşallah makaronları böyle özel ve güzel bir gün için yaparsın ve çok güzel olurlarsevgiler

Sevgili Şükran hoşgeldin bloguma,seninle tanıştığıma memnun oldum.
Tarifin asıl sahiplerinden her zaman bahsetmeye çalışırım başka türlüsü emeğe saygısızlık olur burda hepimiz emek veriyoruz keşke herkes böyle düşünse
yorumun için teşekkürler inşallah makaronları böyle özel ve güzel bir gün için yaparsın ve çok güzel olurlar
sevgiler

>Makaronların harika olmuş canım. Ellerine sağlık. Sevgiler

Makaronların harika olmuş canım. Ellerine sağlık. Sevgiler

>Bengü çok teşekkür ederim

Bengü çok teşekkür ederim

Aayyy su makaraonlar yokmu!!! daha bugun denedim, hûsrana ugradim, herkes tutturamiyor, sen çok guzel basarmissin, ellerine saglik, ama pes etmiyecegim, tutturasaya kadar deniyecegim :)))

>Aayyy su makaraonlar yokmu!!! daha bugun denedim, hûsrana ugradim, herkes tutturamiyor, sen çok guzel basarmissin, ellerine saglik, ama pes etmiyecegim, tutturasaya kadar deniyecegim :)))

Bir Cevap Yazın

Blog Stats

  • 122,396 hits

siparişleriniz için

pasta,kurabiye ve cupcake tasarımları yapılır
makaron,brownie ve çay saati siparişleri özenle hazırlanır
kurabiye,makaron ve cup cakeler Türkiye geneline gönderilir

iletişim

bana
0 532 744 18 48 numaralı telefondan
izzgun@hotmail.com
izzgunn@gmail.com dan ulaşabilirsiniz
siparişler için en az 3 gün önceden benimle bağlantı kurarsanız sevinirim

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 4 takipçiye katılın

En Fazla Tıklananlar

  • Hiçbiri

Sayfalar

etiketler

Arşivimde bulunanlar

kategoriler

Ağustos 2010
P S Ç P C C P
« Tem   Eyl »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  
