pastaneden

Pastane Kurabiyesi(Landöşe)

Posted on: Ağustos 23, 2010

Merhabalar,bugün sizinle paylaşmak istediğim tarif Landöşe
hani pastanelerde görürüz ve alırız işte o tarif
tabi gene ustasından
ama benim yaptıklarım çok yağlı ve ağır olmadılar en büyük sebebi de kullandığımız yağdan dolayı.
Yumuşak dokusuyla arasındaki marmelatla birlikte çok hafif bir tane bir tane daha yiyebileceğiniz güzellikte kurabiyeler oldu.
Tarifimize gelince
Malzemeler:
500 gr alba yağı(ben margarin kullandım)
125 gram pudra şekeri
10 tane yumurta
750 gram un
10 gram kabartma tozu
Arasına sürmek için:
dilediğin bir marmelat(ben vişne kullandım)
çikolata ganaj
Üzeri için:
1 paket eritilmiş bitter çikolata
antep fıstığı
hindistan cevizi
Bu tarifin orjinali ben yaparken yarım ölçü yaptım bu haliyle 30- 40 tane kurabiye çıkıyor.
Yapılışı:
Şeker ve yağ çırpıcıyla iyice kabarana kadar çırpılır,yumurtalar tek tek karışıma eklenir,un ve kabartma tozu eklenir,yumuşak kıvamlı bir hamur olacak
krema sıkma torbasına hamur doldurulup uzun veya yuvarlak şekillerde yağlı kağıt serilmiş tepsiye aralıklarla sıkılır.
160 derece önceden ısıtılmış fırında 15 dakika pişirilir
soğuyan kurabiyeler arasına marmelat vaye çikolata ganaj sürülüp
birbirine yapıştırılır.Eritilmiş çikolataya kurabiyelerin ucu batırılıp
antep fıstığı veya hindistan cevizine batırılır.
dilerseniz çikolatayı krema torbasına doldurup üstlerine çeşitli şekillerde sıkabilirsiniz.
sevdiklerinizle paylaşarak ve afiyetle yemeniz dileğiyle
afiyet olsun.
30 Yanıt to "Pastane Kurabiyesi(Landöşe)"

>ellerine saglik canimturkiyenin pastane kurabiyelerini biskuvilerini cok ozledimsizinkide aynisi mutlaka denicem

ellerine saglik canim
turkiyenin pastane kurabiyelerini biskuvilerini cok ozledim
sizinkide aynisi
mutlaka denicem

>Izgüncügüm nefis görünüyor. Ellerine saglik. Sevgiler…

Izgüncügüm nefis görünüyor. Ellerine saglik. Sevgiler…

>ay ben bunlara bayılırım eşim her defasında ya sevil evde yaptıkların daha nefis desede pastaneye girdiğimde enz bir kaç tane alırım :))ellerine sağlık canım afiyet bal olsunsevgiler

ay ben bunlara bayılırım eşim her defasında ya sevil evde yaptıkların daha nefis desede pastaneye girdiğimde enz bir kaç tane alırım :))
ellerine sağlık canım afiyet bal olsun
sevgiler

>nefisss tam pastane kurabiyesi olmuşlarsevgiler..

nefisss tam pastane kurabiyesi olmuşlar
sevgiler..

>Merhaba ellerine sağlık kurabiyeler nefis görünüyor.Blogunu izlemeye aldım.Sende ara sıra ziyaretime gelirsen sevinirim.Sevgiler…

Merhaba ellerine sağlık kurabiyeler nefis görünüyor.Blogunu izlemeye aldım.Sende ara sıra ziyaretime gelirsen sevinirim.Sevgiler…

>Öznur çok teşekkür ederim,uzakta olunca neler neler özleniyor di mi?inşallah en kısa zamanda Türkiyeye gelirsinsevgiler

Öznur çok teşekkür ederim,uzakta olunca neler neler özleniyor di mi?
inşallah en kısa zamanda Türkiyeye gelirsin
sevgiler

>Nesrin,canım çok teşekkür ederimsevgiler

Nesrin,canım çok teşekkür ederim
sevgiler

>Sevil bende çok severim evde yapılanlar daha az yağlı ve hafif oluyorlarhepimize afiyet bal olsunsevgiler

Sevil bende çok severim evde yapılanlar daha az yağlı ve hafif oluyorlar
hepimize afiyet bal olsun
sevgiler

>Seval yorumun için teşekkürlersitene baktım harika lezzetler yapmışsın,paylaşmışsın seninde ellerine sağlıksevgiler

Seval yorumun için teşekkürler
sitene baktım harika lezzetler yapmışsın,paylaşmışsın seninde ellerine sağlık
sevgiler

>Merhaba Fatoş hoşgeldin sitemeyorumun için teşekkür ederimtabi ki senin sitenede uğrarımsevgiler

Merhaba Fatoş hoşgeldin siteme
yorumun için teşekkür ederim
tabi ki senin sitenede uğrarım
sevgiler

>Gülüm harika görünüyor:)Minik poğaçalara geldim,bu güzellikleri de görünce yazmadan edemedim..Herşey enfes,herşey çok leziz en mühimi sevgi ile yoğruldukları o kadar belli ki..Muhabbetle,görüşmek üzere..

Gülüm harika görünüyor:)
Minik poğaçalara geldim,bu güzellikleri de görünce yazmadan edemedim..
Herşey enfes,herşey çok leziz en mühimi sevgi ile yoğruldukları o kadar belli ki..
Muhabbetle,görüşmek üzere..

>Canım Pepela severek yaptığım belli oluyor demekki ne mutlu bana:))ben mutfakta pasta,kurabiye yaparkan kendimi kaybedenlerdenim benim için tutku diyebilirimbeğendiğin için çok teşekkür ederimsevgi ve muhabbetle görüşmek dileğiyle

Canım Pepela severek yaptığım belli oluyor demekki ne mutlu bana:))
ben mutfakta pasta,kurabiye yaparkan kendimi kaybedenlerdenim benim için tutku diyebilirim
beğendiğin için çok teşekkür ederim
sevgi ve muhabbetle görüşmek dileğiyle

>ellerine sağlık canım.Yine yine harika harika lezzetler,bu tarifini kesin deniycem.Deniz beyide çok öpüyorum tabii nehircimide.Sevgiler……….

ellerine sağlık canım.
Yine yine harika harika lezzetler,bu tarifini kesin deniycem.Deniz beyide çok öpüyorum tabii nehircimide.Sevgiler……….

Izguncum deminden beri bu kurabiyenin tarifini ariyorum ve nihayet sende buldum ama ne yazikki malzemeler miktarlari çok benim için. Hamurdan çok kurabiye çikardir. miktarlari nasil azaltabilirim? Tarif verebilirmisin bana? Simdiden tske derim, gerçekten kurabiler nefis olmus

>Izguncum deminden beri bu kurabiyenin tarifini ariyorum ve nihayet sende buldum ama ne yazikki malzemeler miktarlari çok benim için. Hamurdan çok kurabiye çikardir. miktarlari nasil azaltabilirim? Tarif verebilirmisin bana? Simdiden tske derim, gerçekten kurabiler nefis olmus

Cvabin için tskler canim. Dedigin gibi yari yariya yapicagim ölçüleri. Bugun girerim mutfaga denemek için ve eklerim siteye insallah. Tekrar çok tskler

>Cvabin için tskler canim. Dedigin gibi yari yariya yapicagim ölçüleri. Bugun girerim mutfaga denemek için ve eklerim siteye insallah. Tekrar çok tskler

Bir Cevap Yazın

Blog Stats

  • 122,396 hits

siparişleriniz için

pasta,kurabiye ve cupcake tasarımları yapılır
makaron,brownie ve çay saati siparişleri özenle hazırlanır
kurabiye,makaron ve cup cakeler Türkiye geneline gönderilir

iletişim

bana
0 532 744 18 48 numaralı telefondan
izzgun@hotmail.com
izzgunn@gmail.com dan ulaşabilirsiniz
siparişler için en az 3 gün önceden benimle bağlantı kurarsanız sevinirim

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 4 takipçiye katılın

En Fazla Tıklananlar

  • Hiçbiri

Sayfalar

etiketler

Arşivimde bulunanlar

kategoriler

Ağustos 2010
P S Ç P C C P
« Tem   Eyl »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  
