pastaneden

Susamlı Tuzlu Çubuk

Posted on: Ağustos 30, 2010

Merhabalar,bugün sizinle nefis tuzlu çubuk tarifi paylaşmak istiyorum.
Yerken ağızda dağılan kıyır kıyır bir lezzet
bu çubuklar aynı zamanda çok narinler piştikten sonra tepsiden alırken dikkatli olmak lazım bu narin çubuklara:))
Tarifimize gelince
Malzemeler:
yarım su bardağı zeytinyağı
125 gr yumuşak margarin
1 yumurta akı
1 tatlı kaşığı kabartma tozu
1 çay kaşığı tuz
1 çay kaşığı şeker
2 buçuk su bardağı un
Üzerine:
1 yumurta sarısı
susam
çörekotu
Yapılışı:
Bir kasede yağları karıştır,yumurta akı,tuz,şeker,kabartma tozu ve unu ekle
yumuşak bir hamur yap
elinle minik toplar kopar ve çubuk şekli ver
tepsiye diz üzerine yumurta sarısı,susam,çörekotu serp
180 derecede 20 dakika pişir.
soğuduktan sonra servis yapabilirsiniz.
Sevdiklerinizle ve afiyetle yemeniz dileğiyle
Afiyet olsun.

36 Yanıt to "Susamlı Tuzlu Çubuk"

>Ellerine sağlık canım muhteşem bir görüntü olmuş. Bir tane aldım sevgilerimi bırakıyorum.çok öptüm..

Ellerine sağlık canım muhteşem bir görüntü olmuş. Bir tane aldım sevgilerimi bırakıyorum.çok öptüm..

>Ben de yapmak istiyordum. Tuzlu tarifleri özledim. Ellerine saglik. Sevgiler…

Ben de yapmak istiyordum. Tuzlu tarifleri özledim. Ellerine saglik. Sevgiler…

>ellerinize sağlık İzgün Hanım, tuzlu çubukları bende çok severek yapıyorum azcıkta yiyorum:))sevgiler..mutlu günler..

ellerinize sağlık İzgün Hanım,
tuzlu çubukları bende çok severek yapıyorum azcıkta yiyorum:))
sevgiler..
mutlu günler..

>çıtır çıtır pek bir güzeller ellerine sağlık

çıtır çıtır pek bir güzeller ellerine sağlık

>merhabalar arkadaşım,bu ne lezzetli lezzeti bol bir blog.ellerine sağlık,tuzlular nefis olmuş.benim bloğumda ramazan lezzetleri etkinliği var.seni de davet ediyorum.5 eylüle kadar istediğinde lezzetli tariflerinle katılabilirsin.sevgiler.

merhabalar arkadaşım,bu ne lezzetli lezzeti bol bir blog.ellerine sağlık,tuzlular nefis olmuş.benim bloğumda ramazan lezzetleri etkinliği var.seni de davet ediyorum.5 eylüle kadar istediğinde lezzetli tariflerinle katılabilirsin.sevgiler.

>Bu tuzular bizim evinde gözdeleri ama susamsız, çörek otsuz🙂 kızım görmeden kapatıyorum yoksa tekrar mutfağa zorla sokar beni..ellerine sağlık sevgiler

Bu tuzular bizim evinde gözdeleri ama susamsız, çörek otsuz🙂 kızım görmeden kapatıyorum yoksa tekrar mutfağa zorla sokar beni..

ellerine sağlık sevgiler

>teşekkür ederim İnciafiyet olsunbende sana sıcacık sevgilerimi gönderiyorum

teşekkür ederim İnci
afiyet olsun
bende sana sıcacık sevgilerimi gönderiyorum

>Nesrin mutlaka denemelisinhatta yaptıktan sonra nasıl olduğunu yazarsan sevinirimsevgiler

Nesrin mutlaka denemelisin
hatta yaptıktan sonra nasıl olduğunu yazarsan sevinirim
sevgiler

>sevgili Deniz yorumun için teşekkürlerevet yapınca az yemek lazım bitane bi tane daha derken bitiveriyor:))sevgiler

sevgili Deniz yorumun için teşekkürler
evet yapınca az yemek lazım bitane bi tane daha derken bitiveriyor:))
sevgiler

>Aylincim teşekkür ederimsevgiler

Aylincim teşekkür ederim
sevgiler

>Sevgili Minti beğenmene çok sevindimetkinliğe mutlaka katılırımblogumu ziyaret ettiğin için teşekkürler

Sevgili Minti beğenmene çok sevindim
etkinliğe mutlaka katılırım
blogumu ziyaret ettiğin için teşekkürler

>Sevgili Zehra afiyet olsun kuzuyayorumun için teşekkürlersevgilerimi yolluyorum güzel kızına da öpücüklerimi

Sevgili Zehra afiyet olsun kuzuya
yorumun için teşekkürler
sevgilerimi yolluyorum güzel kızına da öpücüklerimi

>çok güzeller kimbilir kaçtane yerim ben bunlardan:)))ellerine sağlık canım

çok güzeller kimbilir kaçtane yerim ben bunlardan:)))
ellerine sağlık canım

>Hande teşekkür ederimbunları yemek çok keyifli afiyet olsun canımsevgiler

Hande teşekkür ederim
bunları yemek çok keyifli afiyet olsun canım
sevgiler

>İzgüncüğüm ellerine sağlık canım. Ağızda dağılan ve pastaneden aldığımız çubukların benzerinin tarifini senin sayfanda görünce çok sevindim. Nicedir böyle bir tarif arıyordum. Hemen yapılacaklar listesine ekledim. Sağlıcakla kal canım.

İzgüncüğüm ellerine sağlık canım. Ağızda dağılan ve pastaneden aldığımız çubukların benzerinin tarifini senin sayfanda görünce çok sevindim. Nicedir böyle bir tarif arıyordum. Hemen yapılacaklar listesine ekledim. Sağlıcakla kal canım.

>Bu tuzlu çubukları çok severim… Evde yapılmış mis gibi, çok da lezzetli görünüyor. Hemen denenecek….Ellerinize sağlık, sevgiler…

Bu tuzlu çubukları çok severim… Evde yapılmış mis gibi, çok da lezzetli görünüyor. Hemen denenecek….
Ellerinize sağlık, sevgiler…

>Bengü hoşgeldin bloguma yorumun için teşekkür ederimdenemeni tavsiye ederimsevgilerimle

Bengü hoşgeldin bloguma yorumun için teşekkür ederim
denemeni tavsiye ederim
sevgilerimle

>dokuzuncubulut yorumun için teşekkür ederimsevgiler

dokuzuncubulut yorumun için teşekkür ederim
sevgiler

Bir Cevap Yazın

Blog Stats

  • 119,632 hits

siparişleriniz için

pasta,kurabiye ve cupcake tasarımları yapılır
makaron,brownie ve çay saati siparişleri özenle hazırlanır
kurabiye,makaron ve cup cakeler Türkiye geneline gönderilir

iletişim

bana
0 532 744 18 48 numaralı telefondan
izzgun@hotmail.com
izzgunn@gmail.com dan ulaşabilirsiniz
siparişler için en az 3 gün önceden benimle bağlantı kurarsanız sevinirim

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 3 takipçiye katılın

En Fazla Tıklananlar

Sayfalar

etiketler

Arşivimde bulunanlar

kategoriler

Ağustos 2010
P S Ç P C C P
« Tem   Eyl »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  
