pastaneden

Badempare

Posted on: Eylül 23, 2010

Merhabalar
bugün enfes bir tatlı tarifi paylaşmak istiyorum
acıbadem kurabiyesi lezzetinde,tek lokmalık
içinde yağ olmayan hafif bir tatlı
yarışmasına katıldım,destekleriniz bekliyorum.
Tarifimize gelince
Malzemeler:
  • 250 gram tozbadem
  • 1 su bardağı hindistancevizi
  • 1 su bardağı pudra şekeri
  • yarım su bardağı irmik
  • 3 tane yumurta
Şerbeti için:
  • 2 buçuk su bardağı tozşeker
  • 2 su bardağı su
  • limon suyu
Yapılışı:
  • badem,pudra şekeri,irmik ve hindistancevizini bir kasede karıştırıyoruz
  • yumurtaları teker teker karışıma ekliyoruz
  • sıkma torbasına doldurup yıldız uç’la minik toplar sıkıyoruz
  • 180 derece ısıtılmış fırında 20 dakika üzeri pembeleşene kadar pişiriyoruz
  • tatlının ilk sıcaklığı geçtikten sonra ılık şerbeti döküyoruz
  • şerbetini çektikten sonra servis ediyoruz
Şerbeti için:
  • şeker ve suyu bir tencereye koyup 5 dakika kaynatıyoruz bikaç damla limon suyu ekleyip altını kapatıyoruz.
sevdiklerinizle ve afiyetle yemeniz dileğiyle
Afiyet olsun.
66 Yanıt to "Badempare"

>Pare pare oldum görünce 🙂 çıtır çıtır..Ellerine sağlık,yarışmada başarılar diliyorum ..Mutlu günler..

Pare pare oldum görünce 🙂 çıtır çıtır..Ellerine sağlık,yarışmada başarılar diliyorum ..Mutlu günler..

>çok güzel olmuşlar ismine de bayıldım :)))ellerine sağlık canım

çok güzel olmuşlar ismine de bayıldım :)))
ellerine sağlık canım

>tatlım görünüşü çok güzel olan bu tatlının tadını çok merak ettim ellerine sağlık afiyet bal olsunbaşarılar diliyorum..

tatlım görünüşü çok güzel olan bu tatlının tadını çok merak ettim ellerine sağlık afiyet bal olsun
başarılar diliyorum..

>yarışmada başarılar ama sen zaten bizim birincimizsin 🙂 ekrana yapıştım görünce… ellerine sağlık canım arkadaşım!

yarışmada başarılar ama sen zaten bizim birincimizsin 🙂 ekrana yapıştım görünce… ellerine sağlık canım arkadaşım!

>nefis olmuş bu tatlıcıklar şeklide.. başarılarsevgiler..

nefis olmuş bu tatlıcıklar şeklide.. başarılar
sevgiler..

>Nefis, nefis! Sevgiler, basarilar…

Nefis, nefis! Sevgiler, basarilar…

>Ellerine sağlık, görüntü süper:)..Denemek lazım ilk fırsatta..Sevgiler:).aslı

Ellerine sağlık, görüntü süper:)..Denemek lazım ilk fırsatta..
Sevgiler:).
aslı

>Çok lezzetli görünüyor canım benim ellerine sağlık.Hemen sana oy vermeye gidiyorum.

Çok lezzetli görünüyor canım benim ellerine sağlık.Hemen sana oy vermeye gidiyorum.

>Canım bu güzelliklerle kesin dereceye girersin. Bayıldım ben.Ellerine sağlık, başarılar..

Canım bu güzelliklerle kesin dereceye girersin. Bayıldım ben.
Ellerine sağlık, başarılar..

>yerim ben bu badempareleri. nefis görünüyor. ellerine sağlık

yerim ben bu badempareleri. nefis görünüyor. ellerine sağlık

>Valla tek kelimeyle süper,inanılmaz lezzetli görünüyorlar,olsa da yesek,yarışmada başarılar,sevgiler.

Valla tek kelimeyle süper,inanılmaz lezzetli görünüyorlar,olsa da yesek,yarışmada başarılar,sevgiler.

>nefis görünüyor canım ellerine sağlık.hayırlı cumalar.sevgiler…

nefis görünüyor canım ellerine sağlık.hayırlı cumalar.sevgiler…

>ellerinize sağlık ne güzel görünüyor başarılar diliyorum sevgiler

ellerinize sağlık ne güzel görünüyor başarılar diliyorum sevgiler

>zeliha çok teşekkür ederimsevgiler

zeliha çok teşekkür ederim
sevgiler

>hande teşekkür ederimismi benimde çok hoşuma gittisevgiler

hande teşekkür ederim
ismi benimde çok hoşuma gitti
sevgiler

>sevil tadı acıbadem kurabiyesi gibiydi bir taneyle asla yetinemezsin çok lezzetli denemeni öneririmsevgiler

sevil tadı acıbadem kurabiyesi gibiydi bir taneyle asla yetinemezsin çok lezzetli denemeni öneririm
sevgiler

>canım Duygu desteğin için teşekkürleröpüyorum seni

canım Duygu desteğin için teşekkürler
öpüyorum seni

>seval teşekkür ederimsevgiler

seval teşekkür ederim
sevgiler

>Nesrin teşekkür ederim arkadaşımsevgiler

Nesrin teşekkür ederim arkadaşım
sevgiler

>Aslı yorumun için teşekkürlerdenemeni tavsiye ederim

Aslı yorumun için teşekkürler
denemeni tavsiye ederim

>Gül teşekkür ediyorum,desteğine ihtiyacım var

Gül teşekkür ediyorum,desteğine ihtiyacım var

>misket limonu yorumun için teşekkürlerinşallah dereceye girerimsevgiler

misket limonu yorumun için teşekkürler
inşallah dereceye girerim
sevgiler

>Özlem teşekkür ederimafiyet şeker olsun

Özlem teşekkür ederim
afiyet şeker olsun

>Nesrin yorumun için teşekkürlerkeşke ikram edebilsemsevgiler

Nesrin yorumun için teşekkürler
keşke ikram edebilsem
sevgiler

>Yeşim teşekkür ederimsevgiler

Yeşim teşekkür ederim
sevgiler

>Didem hoşgeldin bloguma seninle tanışmak güzelyorumun için teşekkür ederimsevgiler

Didem hoşgeldin bloguma seninle tanışmak güzel
yorumun için teşekkür ederim
sevgiler

>canım arkadaşım ellerine sağlık.tatlının adı ayrı güzel.görünümü ayrı.çok leziz duruyor.maharetli ellerine sağlık.sevgiler

canım arkadaşım ellerine sağlık.tatlının adı ayrı güzel.görünümü ayrı.çok leziz duruyor.maharetli ellerine sağlık.sevgiler

>hayırlı cumalar

hayırlı cumalar

>İzgüncüğüm, çok güzel bir tarif. Çok ta orjinal. Ellerine sağlık canım. Yarışmada da başarılar. Öptüm.

İzgüncüğüm, çok güzel bir tarif. Çok ta orjinal. Ellerine sağlık canım. Yarışmada da başarılar. Öptüm.

>minti güzel yorumun için teşekkürler

minti güzel yorumun için teşekkürler

>Özlem teşekkürler

Özlem teşekkürler

>Bengü çok teşekkür ederim arkadaşımbende seni öpüyorum

Bengü çok teşekkür ederim arkadaşım
bende seni öpüyorum

>Harika olmuş. Resmen dağıldım. Ellerine sağlık :)Sevgiler

Harika olmuş. Resmen dağıldım. Ellerine sağlık 🙂
Sevgiler

Bir Cevap Yazın

Blog Stats

  • 122,985 hits

siparişleriniz için

pasta,kurabiye ve cupcake tasarımları yapılır
makaron,brownie ve çay saati siparişleri özenle hazırlanır
kurabiye,makaron ve cup cakeler Türkiye geneline gönderilir

iletişim

bana
0 532 744 18 48 numaralı telefondan
izzgun@hotmail.com
izzgunn@gmail.com dan ulaşabilirsiniz
siparişler için en az 3 gün önceden benimle bağlantı kurarsanız sevinirim

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 4 takipçiye katılın

En Fazla Tıklananlar

Sayfalar

etiketler

Arşivimde bulunanlar

kategoriler

Eylül 2010
P S Ç P C C P
« Ağu   Eki »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  
