pastaneden

Çikolata Soslu Browni

Posted on: Ekim 7, 2010

Merhabalar
bulutlu bir Antalya günüden hepinize merhaba
dün akşam kardeşimi Ankaraya yolcu ettim
kuzularımın teyzişkosu gitti,kuzular mahsun kaldı
inşallah tekrar gelecek teyzişko
Bugün havadan mı kardeşimi yolcu ettiğimden mi bilemedim pek keyifsizim
neyse ki Özden annem(burdaki annem sayılır çok yardımını gördüm)kahve içmeye çağırdı da neşem biraz yerine geldi.
Böyle zamanlarda çikolata yemek ya da çikolatalı bişeyler yapmak iyi geliyor
çikolatanın içindeki bir maddenin”mutluluk hormonu”salgılamamıza yardımcı olduğunu okumuştum
o zaman doğruca mutfağa şöyle bol çikolatalı bir browni yapmaya
Cenk in sayfasında gördüğüm meşhur browniyi denemenin tam zamanı dedim
gerçek bir browni lezzetinde oldu,çikolata sevmeyenlere ağır gelebilir
ama sevenlerdenseniz deneyin derim.
Tarifimize gelince
Malzemeler:
  • 250 gram bitter çikolata
  • 125 gram tereyağı
  • 1 buçuk su bardağı tozşeker
  • 4 tane yumurta
  • 3/4 su bardağı ve 2 çorba kaşığı un
Üzeri için:
  • 100 gram bitter çikolata
  • 100 gram krema
  • 50 gram beyaz çikolata
Yapılışı:
  • tereyağı ve çikolatayı benmaride eritiyoruz
  • içine şekeri ekleyip karıştırıyoruz
  • yumurtaları karışıma teker teker ekliyoruz
  • unu ekleyip karıştırdıktan sonra kare ya da dikdörtgen bir borcama döküyoruz
  • 180 derecede 35 dakika pişiriyoruz
Üzerinin yapılışı:
  • sos tenceresine kremayı koyup biraz ısıtıyoruz ama kaynamayacak
  • içine kıyılmış çikolatayı ekleyip karıştırarak eritiyoruz
  • soğuyan browninin üzerine soğuttuğumuz sosu döküyoruz
  • benmaride beyaz çikolatayı eritiyoruz sosumuzun üzerine uzun şeritler halinde sıkma torbasıyla sıkıyoruz
  • bir kürdanla beyaz çikolatayı enine çizgi halinde çekerek şeritler oluşturuyoruz
  • kare şeklinde dilimleyerek servis ediyoruz
ebruli bir görüntüsü oluyor ve çok lezzetli oluyor
içi ıslak ve çikolatalı
browni sevenlere tavsiye ederim
sevdiklerinizle ve afiyetle yemeniz dileğiyle
Afiyet olsun.
44 Yanıt to "Çikolata Soslu Browni"

>Cenk'in güzel tariflerinden biri. Benim de hafta sonu gezmesine tatlı sözüm vardı. Ne yapsam diye düşünüyordum. Buldum sayende, teşekkürler canım. Harika görünüyor browni..Allah kavuştursun bu arada sevdiklerine.

Cenk'in güzel tariflerinden biri. Benim de hafta sonu gezmesine tatlı sözüm vardı. Ne yapsam diye düşünüyordum. Buldum sayende, teşekkürler canım.
Harika görünüyor browni..
Allah kavuştursun bu arada sevdiklerine.

>öyle güzel görünüyorkii,bugün bende yapmayı düşündüm ama evden çıkıp markete gidesim yoktu…ellerine sağlık canım..

öyle güzel görünüyorkii,bugün bende yapmayı düşündüm ama evden çıkıp markete gidesim yoktu…ellerine sağlık canım..

>Ağzımmmm 5 karış açık kaldıııı ..Zaten karnımda acıktııı offff

Ağzımmmm 5 karış açık kaldıııı ..Zaten karnımda acıktııı offff

>gerçekten harika görünüyor. elinize sağlık. afiyet olsun.

gerçekten harika görünüyor. elinize sağlık. afiyet olsun.

>Görünüsü kesinlikle mutlu ediyor. Sevgiler…

Görünüsü kesinlikle mutlu ediyor. Sevgiler…

>Ellerinize sağlık. Görğntğsğne hayran kalmamak mğmkün değil.SevgilerCanan

Ellerinize sağlık. Görğntğsğne hayran kalmamak mğmkün değil.

Sevgiler
Canan

>Çok güzel görünüyor canım,ellerine sağlık.Bloğumdaki pastadan nehire annesi yapar artık diyorum…………..

Çok güzel görünüyor canım,ellerine sağlık.Bloğumdaki pastadan nehire annesi yapar artık diyorum…………..

>izgün hanımm allah kavuştursun kardeşinizle sizleri inşallah..:))browniniz ise nefis görünüyor çiklatayı sevmeyen biri yoktur diye düşünüyorum:)

izgün hanımm allah kavuştursun kardeşinizle sizleri inşallah..:))
browniniz ise nefis görünüyor çiklatayı sevmeyen biri yoktur diye düşünüyorum:)

>misket limonu güzel yorumun için teşekkür ederim

misket limonu güzel yorumun için teşekkür ederim

>şehnaz teşekkür ederim fırsat bulunca yaparsın afiyetle yersin:)

şehnaz teşekkür ederim fırsat bulunca yaparsın afiyetle yersin:)

>Aylinim kıyamam sana öpüyorum seni

Aylinim kıyamam sana
öpüyorum seni

>mimoza cafe yorumun için teşekkür ederim

mimoza cafe yorumun için teşekkür ederim

>teşekkür ederim Nesrin

teşekkür ederim Nesrin

>Canan teşekkürler

Canan teşekkürler

>gül teşekkür ederimnehir sürekli istiyor calilou pastası, artık yapayım da sevinsin:)

gül teşekkür ederim
nehir sürekli istiyor calilou pastası, artık yapayım da sevinsin:)

>Deniz güzel dileklerin için sağolevet çikolata sevilmez mi :))sevgiler

Deniz güzel dileklerin için sağol
evet çikolata sevilmez mi :))
sevgiler

>muhteşem güzel görünüyor ellerinize sağlık arkadaşımhttp://guloannemutfakta.blogspot.com/

muhteşem güzel görünüyor ellerinize sağlık arkadaşım

http://guloannemutfakta.blogspot.com/

>Allah kavuştursun.. Çikolata her derde deva haklısın;) nefis gözüküyor.. ellerine sağlık..Sevgiler..

Allah kavuştursun.. Çikolata her derde deva haklısın;) nefis gözüküyor.. ellerine sağlık..

Sevgiler..

>canım benim ellerine sağlık. Kardeşin içinde Allah kavuştursun. birilerinn gelmesi iyide gitmesi çok kötü. benimde annem gittiğinde nasıl üzüldüm. hepsinin sağlığı yerinde olsun. neyse canım sen üzülme bizler varız seni yalnız bırakmayız. browniden 1 dilim kahvemin yanına aldım gidiyorum. yine uğrarım canım. çok öpüyorum.

canım benim ellerine sağlık. Kardeşin içinde Allah kavuştursun. birilerinn gelmesi iyide gitmesi çok kötü. benimde annem gittiğinde nasıl üzüldüm. hepsinin sağlığı yerinde olsun. neyse canım sen üzülme bizler varız seni yalnız bırakmayız.
browniden 1 dilim kahvemin yanına aldım gidiyorum. yine uğrarım canım. çok öpüyorum.

>gülo anne teşekkür ederimsayfanı ziyaret ettimsevgilerle

gülo anne teşekkür ederim
sayfanı ziyaret ettim
sevgilerle

>Pelince güzel yorumun ve dileğin için teşekkür ederim

Pelince güzel yorumun ve dileğin için teşekkür ederim

>Özlem çok teşekkür ederim,iyi ki varsınız yalnızlığımı unutuyorum sağolunaileden uzak olmak çok zor tek tesellimiz iyi olsunlar,sağlıkları yerinde olsunkahveyle güzel gider afiyet olsun arkadaşım

Özlem çok teşekkür ederim,iyi ki varsınız yalnızlığımı unutuyorum sağolun
aileden uzak olmak çok zor tek tesellimiz iyi olsunlar,sağlıkları yerinde olsun
kahveyle güzel gider afiyet olsun arkadaşım

Bir Cevap Yazın

Blog Stats

  • 122,396 hits

siparişleriniz için

pasta,kurabiye ve cupcake tasarımları yapılır
makaron,brownie ve çay saati siparişleri özenle hazırlanır
kurabiye,makaron ve cup cakeler Türkiye geneline gönderilir

iletişim

bana
0 532 744 18 48 numaralı telefondan
izzgun@hotmail.com
izzgunn@gmail.com dan ulaşabilirsiniz
siparişler için en az 3 gün önceden benimle bağlantı kurarsanız sevinirim

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 4 takipçiye katılın

En Fazla Tıklananlar

  • Hiçbiri

Sayfalar

etiketler

Arşivimde bulunanlar

kategoriler

Ekim 2010
P S Ç P C C P
« Eyl   Kas »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
