pastaneden

Pastane Poğaçası

Posted on: Ekim 8, 2010

Merhabalar
bulutu ve ılık bir Antalya gününden hepinize sevgiler
burda yazdan kalma son günleri yaşıyorduk ama artık sonbahar
kendisini iyice hissettirmeye başladı.
Sizinle çok lezzetli bir poğaça tarifi paylaşmak istiyorum
pastanelerde yediklerinizden çok daha lezzetli
denemenizi öneririm.
Tarifimize gelince
Mazemeler:
  • 3 su bardağı un
  • yarım paket yaşmaya
  • 1 çay bardağı ılık su
  • 1 çorba kaşığı tozşeker
  • 1 tatlı kaşığı tuz
  • 250 gram yumuşak margarin
  • 1 yumurta
İçi için:
  • beyaz peynir
  • maydanoz(ben koymadım)
Üzeri için:
  • 1 yumurta sarısı
  • susam,çörekotu
Yapılışı:
  • unu yoğurma kabına alın tuz ve şekeri ekleyip karıştırın,ortasını açarak
  • mayayı ve ılık suyu ekleyin,mayayı eritin
  • içine margarin,yumurtayı ekleyip yumuşak bir hamur yapın
  • hamuru 15 dakika bekletiyoruz,minik toplar koparıp elimizle açıp
  • içini koyup kapatarak poğaça şekli veriyoruz,yumurta sarısı sürüp susam ve çörekotu serpiyoruz
  • 30 dakika tepside bekletiyoruz
  • fırını 130 derecede ısıtıp 5 dakika 130 derece sonra 180 derecede 20 dakika pişiriyoruz
  • ılıkken demli bir çayın yanında servis ediyoruz.
    çok lezzetli bir poğaça oluyor yapımı çok basit sadece verilen ölçü ve sürelere dikkat etmek gerekiyor.
    Sevdiklerinizle ve afiyetle yemeniz dileğiyle
    Afiyet olsun.
26 Yanıt to "Pastane Poğaçası"

>tatlım antaltya ya sıcacık sevgilerimi yolluyorumpoğaçan çok nefis olmuş afiyet bal olsunsevgiler

tatlım antaltya ya sıcacık sevgilerimi yolluyorum
poğaçan çok nefis olmuş afiyet bal olsun
sevgiler

>Sevil teşekkür ederimsevgilerle

Sevil teşekkür ederim
sevgilerle

>İzgün Hanım ellerinize sağlık poğaçalarınzıın pufpufluğu fotoğrafa yansımışş:)) nefis olduğuna şüphem yok:) yaşasın evde yapılan yemekler:)

İzgün Hanım ellerinize sağlık poğaçalarınzıın pufpufluğu fotoğrafa yansımışş:)) nefis olduğuna şüphem yok:) yaşasın evde yapılan yemekler:)

>bak şimdi bu yapılır mı. valla nasılda acıktım anlatamam akşam yemeğini iple çekiyorum. olsa yerdim şimdi.ahhhhh ellerine sağlık sana afiyet olsun.

bak şimdi bu yapılır mı. valla nasılda acıktım anlatamam akşam yemeğini iple çekiyorum. olsa yerdim şimdi.ahhhhh ellerine sağlık sana afiyet olsun.

>eline sağlık canım nefis görünüyor.lezzet dolu hafta sonu diliyorum sevgiler.

eline sağlık canım nefis görünüyor.lezzet dolu hafta sonu diliyorum sevgiler.

>Ellerinize, emeğinize sağlık. çok leziz ve iştah açıcı görünüyor.Saygılarımla.

Ellerinize, emeğinize sağlık. çok leziz ve iştah açıcı görünüyor.

Saygılarımla.

>teşekkür ederim Deniz evet hem pofuduk hem de ağızda dağılan bir lezzette olduevde yapılan herşey bir başka güzel oluyor sana katılıyorumsevgiler

teşekkür ederim Deniz evet hem pofuduk hem de ağızda dağılan bir lezzette oldu
evde yapılan herşey bir başka güzel oluyor sana katılıyorum
sevgiler

>Özlemm,canım keşke burda olsaydın:(inşallah bir gün olurgüzel yorumun için teşekkürler

Özlemm,canım keşke burda olsaydın:(
inşallah bir gün olur
güzel yorumun için teşekkürler

>Yeşimcim çok teşekkür ediyorum sana da mutlu haftasonları diliyorum

Yeşimcim çok teşekkür ediyorum sana da mutlu haftasonları diliyorum

>Fuat bey güzel yorumunuz için teşekkür ederim

Fuat bey güzel yorumunuz için teşekkür ederim

>ellerine sağlık canım,çok güzel olduğu görüntüsünden belli..Afiyet olsun..sevgilerimle..

ellerine sağlık canım,çok güzel olduğu görüntüsünden belli..Afiyet olsun..sevgilerimle..

>tam kıvamlı nefis bir poğaça olmuşsevgiler

tam kıvamlı nefis bir poğaça olmuş
sevgiler

Bunu mutlaka yapıp Dante'nin beslenme çantasına koyacağım. Harika! o tepside bekletme, sonra fırın ısısının değiştirilmesi falan kesinlikle etkilemiş belli.

>Bunu mutlaka yapıp Dante'nin beslenme çantasına koyacağım. Harika! o tepside bekletme, sonra fırın ısısının değiştirilmesi falan kesinlikle etkilemiş belli.

Bir Cevap Yazın

Blog Stats

  • 122,003 hits

siparişleriniz için

pasta,kurabiye ve cupcake tasarımları yapılır
makaron,brownie ve çay saati siparişleri özenle hazırlanır
kurabiye,makaron ve cup cakeler Türkiye geneline gönderilir

iletişim

bana
0 532 744 18 48 numaralı telefondan
izzgun@hotmail.com
izzgunn@gmail.com dan ulaşabilirsiniz
siparişler için en az 3 gün önceden benimle bağlantı kurarsanız sevinirim

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 3 takipçiye katılın

En Fazla Tıklananlar

  • Hiçbiri

Sayfalar

etiketler

Arşivimde bulunanlar

kategoriler

Ekim 2010
P S Ç P C C P
« Eyl   Kas »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
