pastaneden

Mim

Posted on: Ekim 14, 2010

Merhaba arkadaşlar,havanın grileştiği bulutlu bir Antalya gününden hepinize kocaman sevgiler.
Sabah Nehir hanım ve Deniz beyi doktora götürdüm,Deniz neyseki daha iyi durumda ama benim nazlı prenses biraz hasta ilaçlarını kullanacak ve iyileşecek inşallah
Bugün Özlem beni mimlemiş,en çok ilgi çeken tariflerle ilgili
yaptığım istatistiğe göre

  1. Fındıklı Makaron
  2. Çikolatalı Pasta
  3. Makaron
  4. Limonlu Cheesecake
  5. Uğur Böceği Pasta

bende sevgili arkadaşalarımdan

  1. gülün kurabiye evi
  2. zuzu kurabiyeleri
  3. nur’un kakao bulutları
  4. gelincik bahçesi
  5. güloanne mutfakta

arkadaşlarımı mimliyorum
kolay gelsin arkadaşlar

12 Yanıt to "Mim"

>Geçmiş olsun umarım en kısa zamanda iyileşirler.Mim için ayrıca sürekli bıraktığın yorumlar için çok teşekkür ederim.Sevgilerimle,

Geçmiş olsun umarım en kısa zamanda iyileşirler.

Mim için ayrıca sürekli bıraktığın yorumlar için çok teşekkür ederim.

Sevgilerimle,

>çook geçmiş olsun acil şifalar…sevgiler..

çook geçmiş olsun acil şifalar…
sevgiler..

>Nur teşekkür ederimsenin yaptığın güzel işleri tebrik etmemek olmaz gerçekten çok başarılısın

Nur teşekkür ederim
senin yaptığın güzel işleri tebrik etmemek olmaz gerçekten çok başarılısın

>Seval çok teşekkür ederim

Seval çok teşekkür ederim

>Canım beni mimledeiğin için ben teşekkür ederim,siteni beğenerek izliyrum,sevgiler

Canım beni mimledeiğin için ben teşekkür ederim,siteni beğenerek izliyrum,sevgiler

>çok keyifli bir mim olmuş:)

çok keyifli bir mim olmuş:)

Bir Cevap Yazın

Blog Stats

  • 122,985 hits

siparişleriniz için

pasta,kurabiye ve cupcake tasarımları yapılır
makaron,brownie ve çay saati siparişleri özenle hazırlanır
kurabiye,makaron ve cup cakeler Türkiye geneline gönderilir

iletişim

bana
0 532 744 18 48 numaralı telefondan
izzgun@hotmail.com
izzgunn@gmail.com dan ulaşabilirsiniz
siparişler için en az 3 gün önceden benimle bağlantı kurarsanız sevinirim

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 4 takipçiye katılın

En Fazla Tıklananlar

Sayfalar

etiketler

Arşivimde bulunanlar

kategoriler

Ekim 2010
P S Ç P C C P
« Eyl   Kas »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
