pastaneden

Lokumlu Kurabiye

Posted on: Ekim 15, 2010

Merhabalar
hepinize iyi geceler diliyorum.
Bugün size enfes bir kurabiye tarifim var çok az malzemeyle
ve çok basit yapımıyla ağızda dağılan
lokumlu kurabiyeleriniz olacak
krema hamur işlerinde gevreklik ve lezzet veriyor
bence deneyin beğeneceğinize eminim
çayın yanında bir taneyle pek yetinilmiyor bi tane daha yemek istiyorsunuz:)
Tarifimize gelince
Malzemeler:
  • 1 paket krema(200 ml)
  • 1 paket yumuşak margarin
  • 4 çorba kaşığı pudra şekeri
  • 4 veya 5 su bardağı un
İçi için:
  • 200 gram sade lokum
  • veya sizin sevdiğiniz herhangi bir türde lokum
Yapılışı:
  • bir kasede krema,margarin ve pudra şekeri karıştırılır
  • içine azar azar un ilave edilir
  • hamurdan minik parçalar koparılıp elimizle hafifçe açılır içine lokum konur ve kapatılır,elimizde yuvarlak olacak şekilde yuvarlanır
  • 170 derecede tahmini 20 dakika pişirilir
  • piştikten sonra üzerine pudra şekeri elenir
sevdiklerinizle ve afiyetle yemeniz dileğiyle
afiyet olsun.
56 Yanıt to "Lokumlu Kurabiye"

>Merhaba İzgü'cüğüm.Kurabiyelerin çok güzel görünüyor,ellerine sağlık.Ben de lokumlu kurabiyelere bayılıyorum yanlız şeklini biraz daha farklı yapıyorum.Şöyle bir malzemelere baktım hamurunda krema da var,eminim nefis oluyordur öyle.Not ettim.Sevgi ve selamlarımla

Merhaba İzgü'cüğüm.Kurabiyelerin çok güzel görünüyor,ellerine sağlık.Ben de lokumlu kurabiyelere bayılıyorum yanlız şeklini biraz daha farklı yapıyorum.Şöyle bir malzemelere baktım hamurunda krema da var,eminim nefis oluyordur öyle.Not ettim.Sevgi ve selamlarımla

>Ellerine sağlık canım,ben garip olarak içine naneli lokum olunca daha çok seviyorum bu kurabiyeyi bi dene bak.

Ellerine sağlık canım,ben garip olarak içine naneli lokum olunca daha çok seviyorum bu kurabiyeyi bi dene bak.

>Ellerinize sağlık. Çok leziz ve iştah açıcı görünüyor. Bende deneyeceğim.Saygılar.

Ellerinize sağlık. Çok leziz ve iştah açıcı görünüyor. Bende deneyeceğim.

Saygılar.

>ellerine saglik canim kurabiyeler cok guzel gorunuyorbende yapmayi dusunurken sende gordum pepelada yapmisti daha once 🙂

ellerine saglik canim kurabiyeler cok guzel gorunuyor
bende yapmayi dusunurken sende gordum
pepelada yapmisti daha once 🙂

>Ellerine saglik canim, krema benim de dikkatimi cekti. sevgiler…

Ellerine saglik canim, krema benim de dikkatimi cekti. sevgiler…

>muhteşem gözüküyor ,ellerine sağlık 🙂

muhteşem gözüküyor ,ellerine sağlık 🙂

ellerinize sağlık çok güzel görünüyor sevgiler

>ellerinize sağlık çok güzel görünüyor sevgiler

blogumda bir etkinlik var katılmak isterseniz beklerim
sevgiler

>blogumda bir etkinlik var katılmak isterseniz beklerimsevgiler

ellerine sağlık canım benim bu ne muhteşem bir kurabiye böyle. rejimi bozduracaksın bana. dayanamıyorum bu hafta yapacağım bu kurabiyeden. canım bu kurabiye hamuru ile lokum yerine muhallebili yapılabilir mi? birde lokumlu olarak yapıldığında 1 gün önceden yapsam kıyırlığı ertesi günde devam ediyor mu? afiyet olsuz sizlere.

>ellerine sağlık canım benim bu ne muhteşem bir kurabiye böyle. rejimi bozduracaksın bana. dayanamıyorum bu hafta yapacağım bu kurabiyeden. canım bu kurabiye hamuru ile lokum yerine muhallebili yapılabilir mi? birde lokumlu olarak yapıldığında 1 gün önceden yapsam kıyırlığı ertesi günde devam ediyor mu? afiyet olsuz sizlere.

Pastaneden muhteşem lezzet dolu kokular geliyor:) Ellerinize sağlık, güzel bir hafta sonu dileklerimizle…

>Pastaneden muhteşem lezzet dolu kokular geliyor:) Ellerinize sağlık, güzel bir hafta sonu dileklerimizle…

Pepelam senin yorumunu özlemişim yorum için teşekkürler
bu kurabiyenin bütün lezzetini ve gevrekliğini krema veriyor bir dene derim
kucak dolusu sevgilerimle

>Pepelam senin yorumunu özlemişim yorum için teşekkürlerbu kurabiyenin bütün lezzetini ve gevrekliğini krema veriyor bir dene derimkucak dolusu sevgilerimle

teşekkürler Gül seninle damak tadımız uyuyor
naneli lokum bir de öyle deneyeceğim
sevgiler

>teşekkürler Gül seninle damak tadımız uyuyornaneli lokum bir de öyle deneyeceğimsevgiler

Fuat bey yorumunuz için teşekkürler
tavsiye ederim

>Fuat bey yorumunuz için teşekkürlertavsiye ederim

Öznur yorumun için teşekkürler

>Öznur yorumun için teşekkürler

Ahsen güzel yorumun için teşekkür ederim

>Ahsen güzel yorumun için teşekkür ederim

Sevilcim teşekkür ederim

>Sevilcim teşekkür ederim

Özlem öncelikle güzel yorumun için teşekkürler muhallebiyle de olur bence ama muhallabisini koyu yapmalısın
ertesi gün de kurabiye kıyır kıyır oluyor
hatta kuru incir,kuru kayısı ve hurma da kullanabilirsin bu hamura çok yakışıyor

>Özlem öncelikle güzel yorumun için teşekkürler muhallebiyle de olur bence ama muhallabisini koyu yapmalısınertesi gün de kurabiye kıyır kıyır oluyorhatta kuru incir,kuru kayısı ve hurma da kullanabilirsin bu hamura çok yakışıyor

Dekor guru hoşgeldin bloguma seninle tanışmak çok güzel
güzel yorumun için teşekkür ederim
sevgiler

>Dekor guru hoşgeldin bloguma seninle tanışmak çok güzelgüzel yorumun için teşekkür ederimsevgiler

canım ellerine sağlık çok güzel görünüyorlar.ama hiç tatmadığım bir tarif ama tarifini aldım mutlaka birgün yapacağım yüreğine sağlık

>canım ellerine sağlık çok güzel görünüyorlar.ama hiç tatmadığım bir tarif ama tarifini aldım mutlaka birgün yapacağım yüreğine sağlık

gülo anne kıyır kıyır ağızda dağılan kurabiyeler oluyor tavsiye ederim
yorumun için teşekkürler

>gülo anne kıyır kıyır ağızda dağılan kurabiyeler oluyor tavsiye ederimyorumun için teşekkürler

selam sevgili İzgü
ellerine sağlık bende çok severim hele içindeki güllü veya fıstıklı çifte kavrulmuş lokum olunca bayılıyorum malzemler aynı daha önce eski bloğumda yayınlamıştım bende nefis görünüyor
sevgiyle kal

>selam sevgili İzgüellerine sağlık bende çok severim hele içindeki güllü veya fıstıklı çifte kavrulmuş lokum olunca bayılıyorum malzemler aynı daha önce eski bloğumda yayınlamıştım bende nefis görünüyor sevgiyle kal

canım harika bir görüntü.eminim tadıda mükemmeldir.ellerine gönlüne sağlık.doğum günümde gönderdiğin içten güzel yorumun içinde teşekkür ederim. çok öpüyorum canım.sevgiler…

>canım harika bir görüntü.eminim tadıda mükemmeldir.ellerine gönlüne sağlık.doğum günümde gönderdiğin içten güzel yorumun içinde teşekkür ederim. çok öpüyorum canım.sevgiler…

Papatya 68 şimdiki blogunda tarifi var mı?merak ettim
yorumun için teşekkür ederim
sevgiler

>Papatya 68 şimdiki blogunda tarifi var mı?merak ettimyorumun için teşekkür ederimsevgiler

Yeşim rica ederim
güzel yorumun için de teşekkürler
sevgiler

>Yeşim rica ederimgüzel yorumun için de teşekkürlersevgiler

ellerinize saglık,merak ettım tadını..denemek lazım sevgılerımle..

>ellerinize saglık,merak ettım tadını..denemek lazım sevgılerımle..

aaa süper fikir kuru kayısı kuru incir ve kuru üzümle denemeliyim eşim baylır. canım arkadaşaım ilgin için çok teşekkür ederim. sevgilerimi gönderiyorum.

>aaa süper fikir kuru kayısı kuru incir ve kuru üzümle denemeliyim eşim baylır. canım arkadaşaım ilgin için çok teşekkür ederim. sevgilerimi gönderiyorum.

mutlaka denicem ya 🙂 bu arada kelime doğrulama özelliğini kaldırırsanız, yorumlar 2 katına çıkar bence 🙂 üşengeçler için 🙂

>mutlaka denicem ya 🙂 bu arada kelime doğrulama özelliğini kaldırırsanız, yorumlar 2 katına çıkar bence 🙂 üşengeçler için 🙂

çilekli mutfak,önerini hemen uyguladım
güzel yorumun için teşekkür ederim
yorumlarının devamını beklerim:))

>çilekli mutfak,önerini hemen uyguladımgüzel yorumun için teşekkür ederimyorumlarının devamını beklerim:))

Bir Cevap Yazın

Blog Stats

  • 122,003 hits

siparişleriniz için

pasta,kurabiye ve cupcake tasarımları yapılır
makaron,brownie ve çay saati siparişleri özenle hazırlanır
kurabiye,makaron ve cup cakeler Türkiye geneline gönderilir

iletişim

bana
0 532 744 18 48 numaralı telefondan
izzgun@hotmail.com
izzgunn@gmail.com dan ulaşabilirsiniz
siparişler için en az 3 gün önceden benimle bağlantı kurarsanız sevinirim

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 3 takipçiye katılın

En Fazla Tıklananlar

  • Hiçbiri

Sayfalar

etiketler

Arşivimde bulunanlar

kategoriler

Ekim 2010
P S Ç P C C P
« Eyl   Kas »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
