pastaneden

Tahin ve Pekmezli Cheesecake

Posted on: Ekim 18, 2010

Merhabalar
havaların iyice soğumaya başladığı bu günlerde
nedense tahin ve pekmez ikilisi soframızdaki ve lezzetlerin 
içindeki yerini alır.
Hiç cheesecake de denediniz mi bilmiyorum ama nefis oluyor 
onu biliyorum.
İlk başta tereddütle yaklaşılsa da tadına bakınca çok yakıştığını göreceksiniz
cheesecake in içinde tadı çok yoğun ve baskın değil daha çok
bunun içindeki tat çok tanıdık geliyor hissi
servis ederken isterseniz biraz pekmez gezdirebilirsiniz ya da
sade haliyle de servis edebilirsiniz bu haliyle de çok lezzetli oluyor
Gelelim tarifimize
Malzemeler:
  • 1 paket burçak bisküvi
  • 1 çorba kaşığı tereyağ
  • 1 çorba kaşığı bal
  • 700 gram labne peyniri
  • 2 çorba kaşığı mısır nişastası
  • 3\4 su bardağı tozşeker
  • 4 tane yumurta
  • 3 çorba kaşığı tahin
  • 4 çorba kaşığı pekmez
  • yarım su bardağı krema
Yapılışı:
Tabanı için:
  • bisküviler rondo da çekilir,bir tavada tereyağ eritilir,bal eklenir 
  • bisküviler eklenir ve karıştırılır,altı kapatılıp 22 cm’lik kalıbın altına bastırılarak yerleştirilir
İçinin hazırlanması:
  • bir kasede labne peyniri,şeker,nişasta ve krema çırpılır
  • yumurtalar teker teker eklenir
  • tahin,pekmez eklenir çok karıştırmadan bisküvi tabanının üzerine dökülür
  • 175 derecede 10 dakika sonra ısıyı 100 dereceye düşürüp tahmini 1 saat pişirilir
  • piştikten sonra fırının içinde soğutulur
  • daha sonra buzdolabında dinlendirilir
istenirse sade haliyle istenirse üzerine biraz pekmez gezdirerek
servis yapabilirsiniz
dokusu,tadı nefis oluyor tavsiye ederim
sevdiklerinizle ve afiyetle yemeniz dileğiyle
Afiyet olsun
62 Yanıt to "Tahin ve Pekmezli Cheesecake"

Yine nefis bir cheesecake. Ağzım sulandı canım yaa..

>Yine nefis bir cheesecake. Ağzım sulandı canım yaa..

Of of bayıldım nefis olmuş eline sağlık canım:)

>Of of bayıldım nefis olmuş eline sağlık canım:)

Görüntü 10 numara,pekmez tahin sever olarak tadının da çok güzel olduğunu tahmin edebiliyorum..
Ellerine sağlık.
Mutlu haftalar..

>Görüntü 10 numara,pekmez tahin sever olarak tadının da çok güzel olduğunu tahmin edebiliyorum..Ellerine sağlık.Mutlu haftalar..

Hayırlı haftalar, çok leziz ve güzel olmuş ellerinize sağlık.

Saygılar.

>Hayırlı haftalar, çok leziz ve güzel olmuş ellerinize sağlık.Saygılar.

Pek bir nefis görünüyor,ellerine sağlık

>Pek bir nefis görünüyor,ellerine sağlık

mükemmel bir görüntü:))lezzetli olduğu da belli, şifa olsun

>mükemmel bir görüntü:))lezzetli olduğu da belli, şifa olsun

Cikolatalisindan daha lezzetli ve sagliklidir da. Ellerine saglik. Sevgiler…

>Cikolatalisindan daha lezzetli ve sagliklidir da. Ellerine saglik. Sevgiler…

Tam benlik bir tarif ! Kesinlikle deneyeceğim, tahin var işin içinde artık duramam !!

ellerine sağlık canım

>Tam benlik bir tarif ! Kesinlikle deneyeceğim, tahin var işin içinde artık duramam !!ellerine sağlık canım

hmmm bayılırım cheesecake, hem de tahin pekmezli. bol kalorili yani, ellerine sağlık

>hmmm bayılırım cheesecake, hem de tahin pekmezli. bol kalorili yani, ellerine sağlık

İyi akşamlar arkadaşım pekmezi severim tahini çok severim .hele iki lezzet de bir aradaysa bu nada bayılırım .Ellerinize sağlık afiyet olsun

>İyi akşamlar arkadaşım pekmezi severim tahini çok severim .hele iki lezzet de bir aradaysa bu nada bayılırım .Ellerinize sağlık afiyet olsun

Nefis gözüküyor arkadaşım,tahin-pekmez çok tükettiğim için denemeliyim.Ama şu labneyi hiç sevmiyorum.Tiramisu da labne yerine kremşanti kullanırım aceba bu tariftede uygulasam olurmu?
Ellerine sağlık.
Haber bekliyorum müsait olursan.
Sevgilerimle…

>Nefis gözüküyor arkadaşım,tahin-pekmez çok tükettiğim için denemeliyim.Ama şu labneyi hiç sevmiyorum.Tiramisu da labne yerine kremşanti kullanırım aceba bu tariftede uygulasam olurmu?Ellerine sağlık.Haber bekliyorum müsait olursan.Sevgilerimle…

misket limonu teşekkür ederim yorumun için

>misket limonu teşekkür ederim yorumun için

Hilal çok teşekkür ederim

>Hilal çok teşekkür ederim

Zeliha teşekkür ediyorum arkadaşım
sana da mutlu haftalar

>Zeliha teşekkür ediyorum arkadaşımsana da mutlu haftalar

Fuat bey güzel yorumunuz için teşekkür ederim

>Fuat bey güzel yorumunuz için teşekkür ederim

Aylinim çok teşekkürler

>Aylinim çok teşekkürler

susam çörekotu yorumun için teşekkürler

>susam çörekotu yorumun için teşekkürler

Nesrin teşekkür ederim evet sana katılıyorum
çok daha sağlıklı oluyor

>Nesrin teşekkür ederim evet sana katılıyorumçok daha sağlıklı oluyor

Zehracım denemeni tavsiye ederim
yorumun için teşekkürler

>Zehracım denemeni tavsiye ederimyorumun için teşekkürler

Yasemincim yorumun için teşekkürler
aslında çikolatalı olanından daha fazla değil kalorisi

>Yasemincim yorumun için teşekkürleraslında çikolatalı olanından daha fazla değil kalorisi

Gülo anne gerçekten iki lezzet biraraya gelince çok güzel oluyor
teşekkürler

>Gülo anne gerçekten iki lezzet biraraya gelince çok güzel oluyorteşekkürler

merhaba Sevgilerimle,hoşgeldin bloguma sende Antalyada yaşıyormuşsun ne güzel
bu tarifte krem şanti olmaz ama süzme yoğurtla ya da tatlı lorla deneyebilirsin sanki süzme yoğurt daha uygun gibi bir dene bakalım
ben hep labneyle yaparım sen deneyince sonucu bildirirsin
yorumun için teşekkürler

>merhaba Sevgilerimle,hoşgeldin bloguma sende Antalyada yaşıyormuşsun ne güzelbu tarifte krem şanti olmaz ama süzme yoğurtla ya da tatlı lorla deneyebilirsin sanki süzme yoğurt daha uygun gibi bir dene bakalımben hep labneyle yaparım sen deneyince sonucu bildirirsinyorumun için teşekkürler

Çok nefis olmuş,ellerine sağlık canım..

>Çok nefis olmuş,ellerine sağlık canım..

ooo görüntü süper !! pişerken hiç çatlamamış ..

ellerine sağlık 🙂

>ooo görüntü süper !! pişerken hiç çatlamamış ..ellerine sağlık 🙂

ellerine sağlık canım nefis görünüyor……..güzel lezet dolu bir gün diliyorum.çok öptüm.sevgiler.

>ellerine sağlık canım nefis görünüyor……..güzel lezet dolu bir gün diliyorum.çok öptüm.sevgiler.

ellerine sağlık hayatım. yine döktürmüşsün valla.

>ellerine sağlık hayatım. yine döktürmüşsün valla.

damak tadı teşekkür ederim

>damak tadı teşekkür ederim

Behiye teşekkürler pişerken çatlamaması için yazdıklarımı uygularsan çatlamıyor ben çok deneme yaptım sonunda çatlamayan bir cheesecake yapmayı başardım

>Behiye teşekkürler pişerken çatlamaması için yazdıklarımı uygularsan çatlamıyor ben çok deneme yaptım sonunda çatlamayan bir cheesecake yapmayı başardım

Yeşim teşekkür ederim
güzel dileklerin için sağol

>Yeşim teşekkür ederimgüzel dileklerin için sağol

Özlemcim,canım teşekkür ederim güzel yorumun için

>Özlemcim,canım teşekkür ederim güzel yorumun için

ellerine sağlık nefis görünüyor canımcım
denenecekler arasına aldım:))))

>ellerine sağlık nefis görünüyor canımcımdenenecekler arasına aldım:))))

Bir Yanıt Bırakın

Blog Stats

  • 121,411 hits

siparişleriniz için

pasta,kurabiye ve cupcake tasarımları yapılır
makaron,brownie ve çay saati siparişleri özenle hazırlanır
kurabiye,makaron ve cup cakeler Türkiye geneline gönderilir

iletişim

bana
0 532 744 18 48 numaralı telefondan
izzgun@hotmail.com
izzgunn@gmail.com dan ulaşabilirsiniz
siparişler için en az 3 gün önceden benimle bağlantı kurarsanız sevinirim

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 3 takipçiye katılın

En Fazla Tıklananlar

Sayfalar

etiketler

Arşivimde bulunanlar

kategoriler

Ekim 2010
P S Ç P C C P
« Eyl   Kas »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
