pastaneden

Kalp Şeklinde Doğumgünü Pastası

Posted on: Ekim 19, 2010

Merhabalar hepinize
bugün sizinle kardeşimin doğumgünü için yaptığım pastayı paylaşmak istiyorum.
Nehir ve Denizin teyzişkosu,bizim ailenin son numarası
pamuk kalpli teyzemiz yeni yaşına merhaba diyor.
Ona pembe kalp şeklinde ve çiçekli bir pasta yaptım
vanilyalı sünger kek,pastacı kreması ve çikolata parçalarından oluşuyor
dışını şeker hamuruyla kapladım ve süsledim.
ben bu çiçekleri yapmayı çok seviyorum:))
bu veya daha farklı tasarımlarla sevdikleriniz için pasta yaptırmak
veya kendiniz için pasta siparişi vermek isterseniz
bana izzgun@hotmail.com adresinden ulaşmanız yeterli
Canım kardeşim,tatlı teyzişkomuz doğumgünün kutlu olsun
sevdiklerinle ve bizlerle nice mutlu senelerin olsun
iyi ki doğdun,iyi ki kardeşim oldun
seni çok ama çok seviyoruz
Nehir,teyzişko,Deniz ve pastamız
ve biz üçümüz,ailenin üç cadısı:))
Allah bizi birbirimizden hiç ayırmasın
Hepinize sevdiklerinizle mutlu,huzurlu günler dilerim
ağzınızın tadı hiç bozulmasın
sevgilerimle.
54 Yanıt to "Kalp Şeklinde Doğumgünü Pastası"

Öncelikle sorumu cevapladığın için çok teşekkür ederim.Mutlaka deneyeceğim.
Mutlu,sağlıklı güzel yaşlar olsun inşallah.

Pasta muhteşem,tam vitrinlik,çiçekler canlı gibi resmen,marifetli ellerine sağlık.

Malzemelerini bulamadım ben yaşadığım beldede,ama çok istiyorum şeker hamuru ile çalışmalar yapmayı.
Sevgilerimle…

>Öncelikle sorumu cevapladığın için çok teşekkür ederim.Mutlaka deneyeceğim.Mutlu,sağlıklı güzel yaşlar olsun inşallah.Pasta muhteşem,tam vitrinlik,çiçekler canlı gibi resmen,marifetli ellerine sağlık.Malzemelerini bulamadım ben yaşadığım beldede,ama çok istiyorum şeker hamuru ile çalışmalar yapmayı.Sevgilerimle…

mutlu yıllar canım..kalpli pastan nefis sevgiler..

>mutlu yıllar canım..kalpli pastan nefis sevgiler..

ellerine sağlık canım harika bir pasta olmuş…kardeşimizin doğum günü kutlu olsun hayırlı yaşlar diliyorum.çok öptüm canım.sevgiler.

>ellerine sağlık canım harika bir pasta olmuş…kardeşimizin doğum günü kutlu olsun hayırlı yaşlar diliyorum.çok öptüm canım.sevgiler.

Yeni yasiniz kutlu olsun o zaman,pastada harika olmus! Elinize saglik,sevgiler Antalya'ya…

>Yeni yasiniz kutlu olsun o zaman,pastada harika olmus! Elinize saglik,sevgiler Antalya'ya…

maşallah diyim önce allah ayırmasın…
harika bir pasta olmuş
eline sağlık izgüncüm
sevgiler

>maşallah diyim önce allah ayırmasın…harika bir pasta olmuşeline sağlık izgüncümsevgiler

canım ellerine sağlık. yine muhteşemsin. pasta süper görünüyor.

>canım ellerine sağlık. yine muhteşemsin. pasta süper görünüyor.

sevgilerimle,güzel dileklerin için teşekkür ederim pastayı beğenmenede çok sevindim
sana yardımcı olabildiysem ne mutlu bana:))
inşallah malzemeleri bulursun,şeker hamuruyla çalışmalar yaparsın

>sevgilerimle,güzel dileklerin için teşekkür ederim pastayı beğenmenede çok sevindimsana yardımcı olabildiysem ne mutlu bana:))inşallah malzemeleri bulursun,şeker hamuruyla çalışmalar yaparsın

Şehnaz çok teşekkür ederim

>Şehnaz çok teşekkür ederim

Yeşim teşekkür ederin
ne güzel dilekler sağol

>Yeşim teşekkür ederinne güzel dilekler sağol

bir terazi kızı,teşekkür ederim
bizden de size sevgiler

>bir terazi kızı,teşekkür ederimbizden de size sevgiler

yemek bir aşk çok teşekkür ederim
güzel dileklerin için amin diyorum

>yemek bir aşk çok teşekkür ederimgüzel dileklerin için amin diyorum

Özlemim çok teşekkür ederim

>Özlemim çok teşekkür ederim

Cok tatli bir pasta. Allah sevginizi daim etsin.

>Cok tatli bir pasta. Allah sevginizi daim etsin.

çok şekersinizz:))
pasta da harika görüünyor ellerinize sağlık pembe ve beyaz renklerin uyumuna herzaman bayılmışımdır:)

>çok şekersinizz:)) pasta da harika görüünyor ellerinize sağlık pembe ve beyaz renklerin uyumuna herzaman bayılmışımdır:)

Ellerine sağlık pasta her zamanki gibi süper:)

>Ellerine sağlık pasta her zamanki gibi süper:)

çok beğendim ellerinize sağlık kardeşinizinde doğum günü kutlu olsun nice mutlu yıllar dilerim

>çok beğendim ellerinize sağlık kardeşinizinde doğum günü kutlu olsun nice mutlu yıllar dilerim

Nesrin çok teşekkür ederim

>Nesrin çok teşekkür ederim

Deniz güzel yorumun için teşekkürler
sen de çok şekersin:))

>Deniz güzel yorumun için teşekkürlersen de çok şekersin:))

Aylin çok teşekkür ederim

>Aylin çok teşekkür ederim

güloanne güzel dilekler için teşekkürler

>güloanne güzel dilekler için teşekkürler

pamuk kalpli teyzenizenice mutlu yıllar canım kocaman sevgiler

>pamuk kalpli teyzenizenice mutlu yıllar canım kocaman sevgiler

Sevil çok teşekkür ederim
sevgiler

>Sevil çok teşekkür ederimsevgiler

İzgün'üm!
O pastanın ciciliği nedir öyle 🙂
Ellerine,gönlüne sağlık..
Teyzoşunuza da hayırlı,umutlu,mutlu yıllar diliyorum.Fotoğraf çok tatlı,hepinizie maşaAllah..
Sevgi ve selamla

>İzgün'üm!O pastanın ciciliği nedir öyle :)Ellerine,gönlüne sağlık..Teyzoşunuza da hayırlı,umutlu,mutlu yıllar diliyorum.Fotoğraf çok tatlı,hepinizie maşaAllah..Sevgi ve selamla

Pepelam beğenmen beni çok mutlu etti
güzel dileklerin ve yorumun için teşekkürler
sevgi ve selamlar

>Pepelam beğenmen beni çok mutlu ettigüzel dileklerin ve yorumun için teşekkürlersevgi ve selamlar

Arkadaşım pasta mükemmel görünüyor,en önemlisi de sevgiyle yapılmış olması,güzel ve lezzetli olmaz mı hiç,sevgiler.

>Arkadaşım pasta mükemmel görünüyor,en önemlisi de sevgiyle yapılmış olması,güzel ve lezzetli olmaz mı hiç,sevgiler.

Nesrincim beğendiğin için çok sevindim,senin görüşlerin benim için önemli teşekkür ederim

>Nesrincim beğendiğin için çok sevindim,senin görüşlerin benim için önemli teşekkür ederim

Harika içten yorumlarınız için çok teşekkür ederim.Ama ben size geri dönmekte geciktim.Bloğunuza geldiğim zamanda hangi pastaya bakacağıma şaşırdım emeklerinize sağlık kucak dolusu sevgiler …

>Harika içten yorumlarınız için çok teşekkür ederim.Ama ben size geri dönmekte geciktim.Bloğunuza geldiğim zamanda hangi pastaya bakacağıma şaşırdım emeklerinize sağlık kucak dolusu sevgiler …

Bir Cevap Yazın

Blog Stats

  • 122,003 hits

siparişleriniz için

pasta,kurabiye ve cupcake tasarımları yapılır
makaron,brownie ve çay saati siparişleri özenle hazırlanır
kurabiye,makaron ve cup cakeler Türkiye geneline gönderilir

iletişim

bana
0 532 744 18 48 numaralı telefondan
izzgun@hotmail.com
izzgunn@gmail.com dan ulaşabilirsiniz
siparişler için en az 3 gün önceden benimle bağlantı kurarsanız sevinirim

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 3 takipçiye katılın

En Fazla Tıklananlar

  • Hiçbiri

Sayfalar

etiketler

Arşivimde bulunanlar

kategoriler

Ekim 2010
P S Ç P C C P
« Eyl   Kas »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
