pastaneden

Kedidili Pasta

Posted on: Ekim 21, 2010

Merhabalar
günlerdir süren yağmur ve kapalı havadan sonra
bugün güneşli,sıcacık bir güne merhaba dedik.
Güneşi özlemişiz:))
bu güzel güne güzel bir pasta iyi gider dedim ve doğru mutfağa
çok hafif ve lezzetli bir pasta oluyor
size tavsiyem en az bir gece buzdolabında bekletmeniz
lezzeti ve kıvamı tam oluyor.
Tarifimize gelince:
Malzemeler:
  • 250 gram kedidili bisküvi
  • 300 gram çikolatalı krema
  • 1 paket labne peyniri
  • 2 çorba kaşığı kakao
  • 1 buçuk su bardağı sütlü kahve(granül kahveden yapılmış)
  • 1 paket krem şanti
  • 1 su bardağı süt
Üstüne:
damla çikolata ve kakao
Yapılışı:
  • 1 su bardağı sütle krem şanti hazırlanır,içine labne,çikolatalı krema ve kakao eklenip karıştırılır
  • kelepçeli kalıbın kenarlarını folyo ile kapla,kedidillerini kalıbın yüksekliğinde kes ve kahveye batırarak dik olarak kalıbın kenarlarına diz
  • kalıbın altını da bisküviyle kapla,hazırladığın kremayı üzerine dök
  • arasına bir sıra kedidili bisküvi diz kalan kremayı dök
  • buzdolabında en az 1 gece beklet,üzerine kakao ve damla çikolata serp ve servis yap
  • çikolatalı krema olarak hazır pasta kremalarından kullanabilirsiniz ya da kendiniz yapabilirsiniz
  • yapmak isterseniz:
  • 500 ml süt(2 su bardağı)
  • 1 çay bardağı tozşeker
  • 1 çorba kaşığı un
  • 1 çorba kaşığı nişasta
  • 2 çorba kaşığı kakao
bütün malzemeyi karıştırarak pişir,soğuyunca pastada kullan
bu pastayı yaparken kedidillerini çok fazla ıslatmamaya dikkat edin
yoksa dizerken biraz zorlanırsınız
ama lezzeti harika çok hafif rahatlıkla iki dilim yiyebilirsiniz:))
Sevdiklerinizle ve afiyetle yemeniz dileğiyle
Afiyet olsun.

42 Yanıt to "Kedidili Pasta"

canım ellerine sağlık nefis görünüyor. canımı çektirdin valla. süpersin sen ya. canım sen verdiğin krema tarifiyle mi yaptın pastayı?

>canım ellerine sağlık nefis görünüyor. canımı çektirdin valla. süpersin sen ya. canım sen verdiğin krema tarifiyle mi yaptın pastayı?

Hayırlı günler, ellerinize, emeğinize sağlık. Çok leziz ve iştah açıcı görünüyor. Bende deneyeceğim.

Saygılarımla.

>Hayırlı günler, ellerinize, emeğinize sağlık. Çok leziz ve iştah açıcı görünüyor. Bende deneyeceğim.Saygılarımla.

Hiç kullanmadığım bir bisküvi. Bir gün denemeliyim sanırım. Eline sağlık canım

>Hiç kullanmadığım bir bisküvi. Bir gün denemeliyim sanırım. Eline sağlık canım

Ellerine sağlık pek bir leziz olmuş mutlaka denicem bunu.Bizim gibi şipşakseverleri düşündüğün için sağolasın:)

>Ellerine sağlık pek bir leziz olmuş mutlaka denicem bunu.Bizim gibi şipşakseverleri düşündüğün için sağolasın:)

Nefis ama bol kalorili bir pasta olmali. Ellerine saglik. Sevgiler…

>Nefis ama bol kalorili bir pasta olmali. Ellerine saglik. Sevgiler…

Özlem çok teşekkür ederim
evet verdiğim krema tarifiyle yaptım ama hazır pasta kremasıyla da yapılır
çok öpüyorum seni

>Özlem çok teşekkür ederimevet verdiğim krema tarifiyle yaptım ama hazır pasta kremasıyla da yapılırçok öpüyorum seni

Fuat bey güzel yorumunuz için teşekkür ederim
denemenizi tavsiye ederim

>Fuat bey güzel yorumunuz için teşekkür ederimdenemenizi tavsiye ederim

Hilal teşekkür ederim
ben de belli tariflerde kullanıyorum denemeni tavsiye ederim
sevgiler

>Hilal teşekkür ederimben de belli tariflerde kullanıyorum denemeni tavsiye ederimsevgiler

Aylin teşekkür ederim
aslında biraz pratik tariflere de yer versem iyi olacak
sevgiler

>Aylin teşekkür ederimaslında biraz pratik tariflere de yer versem iyi olacaksevgiler

Nesrin teşekkür ederim
aslında o kadar hafif olmuştu ki denemeni tavsiye ederim

>Nesrin teşekkür ederimaslında o kadar hafif olmuştu ki denemeni tavsiye ederim

izgüncüm yine nefis bir pasta yapmışsın
eline sağlık
sevgiler

>izgüncüm yine nefis bir pasta yapmışsıneline sağlıksevgiler

çok seviyorum kendilerini kullanmayı:))
nefis lezzetlere pratik çözümlerle kavuşuyorum sayesinde:))
ellerinize sağlık:))

>çok seviyorum kendilerini kullanmayı:))nefis lezzetlere pratik çözümlerle kavuşuyorum sayesinde:))ellerinize sağlık:))

rejimdeyim ve canım fena şekilde böyle bir pasta çekiyor. Allahım aklıma mukayyet ol. ellerine sağlık

>rejimdeyim ve canım fena şekilde böyle bir pasta çekiyor. Allahım aklıma mukayyet ol. ellerine sağlık

canım hem basit ve nefis bir pasta hazırlamışsın ellerine sağlık,süper görünüyor:)
çok öpüyorum mutlu hafta sonları dilerim..

>canım hem basit ve nefis bir pasta hazırlamışsın ellerine sağlık,süper görünüyor:)çok öpüyorum mutlu hafta sonları dilerim..

Ben de çok hafif ve leziz bulurum kedidilli pastaları. Çok güzel canım, ellerine sağlık.

>Ben de çok hafif ve leziz bulurum kedidilli pastaları. Çok güzel canım, ellerine sağlık.

Deniz teşekkür ederim
hem paratik hem lezzetli oluyor

>Deniz teşekkür ederimhem paratik hem lezzetli oluyor

ordan burdan hayattan,bende aynı durumdayım üstelik pasta dolapta dururken insan zor duruyor:))
güzel yorumun için teşekkürler

>ordan burdan hayattan,bende aynı durumdayım üstelik pasta dolapta dururken insan zor duruyor:))güzel yorumun için teşekkürler

İnci çok teşekkür ederim

>İnci çok teşekkür ederim

Misket limonu yorumun için teşekkürler

>Misket limonu yorumun için teşekkürler

canım ellerine sağlık valla hemencecik yaplan pastalara bayılıyorum hımm çok leziz olmuş ellerine sağlık afiyet bal olsun
sevgiler

>canım ellerine sağlık valla hemencecik yaplan pastalara bayılıyorum hımm çok leziz olmuş ellerine sağlık afiyet bal olsun sevgiler

MERHABA YENI İZLİYORUM SİZİ,KEDİ DİLİ İLE HERŞEYİ ÇOK SEVERİM,ELLERİNE SAĞLIK İZGÜNCÜM NEFİS OLMUŞ…..

>MERHABA YENI İZLİYORUM SİZİ,KEDİ DİLİ İLE HERŞEYİ ÇOK SEVERİM,ELLERİNE SAĞLIK İZGÜNCÜM NEFİS OLMUŞ…..

Bir Cevap Yazın

Blog Stats

  • 119,632 hits

siparişleriniz için

pasta,kurabiye ve cupcake tasarımları yapılır
makaron,brownie ve çay saati siparişleri özenle hazırlanır
kurabiye,makaron ve cup cakeler Türkiye geneline gönderilir

iletişim

bana
0 532 744 18 48 numaralı telefondan
izzgun@hotmail.com
izzgunn@gmail.com dan ulaşabilirsiniz
siparişler için en az 3 gün önceden benimle bağlantı kurarsanız sevinirim

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 3 takipçiye katılın

En Fazla Tıklananlar

Sayfalar

etiketler

Arşivimde bulunanlar

kategoriler

Ekim 2010
P S Ç P C C P
« Eyl   Kas »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
