pastaneden

Çikolatalı Kek

Posted on: Ekim 22, 2010

Merhabalar
güzel güneşli bir Antalya günüydü
bugün semt pazarımız vardı mis gibi sebze ve meyveler
pazarın bir kısmında kendi bahçesinde ekip pazara getirenler
yani tamamen organik ürünler burda yaşamanın en güzel taraflarından biri de herşeyin en tazesine ulaşabilmemiz:))
Pazarda yorulmuşum eve gelince alınanları yerleştirdikten sonra
şöyle çikolatalı bir kek hayali kurmaya başladım
ve doğru mutfağa:))
çok lezzetli ,çok besleyici bir kek oldu
çikolata krizleri için birebir
Yapılışına gelince
Malzemeler:
125 gram tereyağ
1 buçuk çay bardağı esmer şeker
50 gram bitter çikolata
yarım su bardağı su
yarım su bardağı kuru üzüm
yarım çay bardağı kırılmış ceviz
yarım çay bardağı meyve şekerlemesi
1 buçuk çay bardağı un
2 tane yumurta
Üzeri için:
80 gram bitter çikolata
yarım çay bardağı krema
Yapılışı:
bir sos tenceresinde çikolata,şeker,tereyağ ve suyu birlikte
koyarak ateşte çikolata ve şeker eriyene kadar karıştır
bu karışıma ceviz,üzüm ve kuru meyveleri de ekle
ocaktan al,unun içine bu karışımı ekle,yumurtaları teker teker
karıştırarark ekle,22 cmlik kalıpta 160 derecede pişir.
Üzeri için bir sos tenceresine kremayı ekle kaynatmadan al
içine parçalanmış çikolatayı ekle ve karıştır
kek soğuyunca,soğumuş karışımı üzerine dök
kakao serperek süsle
Malzemeler çok gibi görünsede aslında değil
yapımı da çok kolay denemenizi tavsiye ederim
Sevdiklerinizle ve afiyetle yemeniz dileğiyle
Afiyet olsun.

46 Yanıt to "Çikolatalı Kek"

Hayırlı akşamlar, çikolatalı kekiniz çok leziz ve iştah açıcı olmuş. Ellerinize, emeğinize sağlık.

Saygılar.

>Hayırlı akşamlar, çikolatalı kekiniz çok leziz ve iştah açıcı olmuş. Ellerinize, emeğinize sağlık.Saygılar.

Canım çikolatalı pastalar beni benden aldı canımın içi:))sunumlar muhteşem ellerine emeğine sağlık .çok öpüyorum..

>Canım çikolatalı pastalar beni benden aldı canımın içi:))sunumlar muhteşem ellerine emeğine sağlık .çok öpüyorum..

Icinde yok yok. Ellerine saglik. Sevgiler…

>Icinde yok yok. Ellerine saglik. Sevgiler…

Fuat bey güzel yorumunuz için teşekkür ederim
sevgiler

>Fuat bey güzel yorumunuz için teşekkür ederimsevgiler

inci güzel sözlerin için çok teşekkür ederim
benim için harika bir motivasyon oluyor
bende seni çok öpüyorum

>inci güzel sözlerin için çok teşekkür ederimbenim için harika bir motivasyon oluyorbende seni çok öpüyorum

Nesrin teşekkür ederim
evet çok besleyici bir kek oluyor
sevgiler

>Nesrin teşekkür ederimevet çok besleyici bir kek oluyorsevgiler

Tatlısı,hiç durmuyorsun maşaAllah:)
Kahvemi alıp geliyorum keke..
Ellerine,gönlüne sağlık,süper görünüyor.

>Tatlısı,hiç durmuyorsun maşaAllah:)Kahvemi alıp geliyorum keke..Ellerine,gönlüne sağlık,süper görünüyor.

ellerinize sağlık.nefis bir kek olmuş.bu aralar benimde atlı krizlerim had safhada mümkün olduğunca direnmeye çalışıyorum.

>ellerinize sağlık.nefis bir kek olmuş.bu aralar benimde atlı krizlerim had safhada mümkün olduğunca direnmeye çalışıyorum.

Pepelam gel bekliyorum,inşallah birgün karşılıklı kahvemizi yudumlayıp sohbet ederiz,çok mutlu olurum
güzel yorumun için teşekkür ederim
sana sevgilerimi gönderiyorum

>Pepelam gel bekliyorum,inşallah birgün karşılıklı kahvemizi yudumlayıp sohbet ederiz,çok mutlu olurumgüzel yorumun için teşekkür ederimsana sevgilerimi gönderiyorum

umutlu hayat çok teşekkür ederim
ah o tatlı krizleri malesef direnemiyorum
kilo alma sorunu olmasa birde ne güzel olurdu
sevgiler

>umutlu hayat çok teşekkür ederimah o tatlı krizleri malesef direnemiyorumkilo alma sorunu olmasa birde ne güzel olurdusevgiler

canım eline sağlık en özlediklerimden biride pazar.. tr ye gelince pazarda kendimi kaybediyorum koomşuların dolaplarına bile aldıklarımı koyduğum oluyor🙂 iyi bi şey değil ama dedim ya kaybediyorum kendimi🙂
kekin nefis olmuş
sevgiler..

>canım eline sağlık en özlediklerimden biride pazar.. tr ye gelince pazarda kendimi kaybediyorum koomşuların dolaplarına bile aldıklarımı koyduğum oluyor🙂 iyi bi şey değil ama dedim ya kaybediyorum kendimi :)kekin nefis olmuşsevgiler..

İzgüncüm ellerine sağlık.Çok lezzetli gözüküyor.Hala AntalYa'da havalar sıcak mi.Burda kış geldi gibi….Sevgiler.

>İzgüncüm ellerine sağlık.Çok lezzetli gözüküyor.Hala AntalYa'da havalar sıcak mi.Burda kış geldi gibi….Sevgiler.

sırf kakolu keki çok severim birde içinde çikolata varsa mutluluk hormonlarım yükselişe geçer. Eline sağlık canım.

>sırf kakolu keki çok severim birde içinde çikolata varsa mutluluk hormonlarım yükselişe geçer. Eline sağlık canım.

yemek bir aşk,pazar alışverişi ayrı bir keyif:))
inşallah Türkiyeye gelince buraya da uğrarsın
yorumun için teşekkürler

>yemek bir aşk,pazar alışverişi ayrı bir keyif:))inşallah Türkiyeye gelince buraya da uğrarsınyorumun için teşekkürler

Zuhal hanım teşekkür ederim
evet yazdan kalma son günleri yaşıyoruz
Ankara iyice soğumuş
sevgier

>Zuhal hanım teşekkür ederimevet yazdan kalma son günleri yaşıyoruzAnkara iyice soğumuşsevgier

Hilal güzel yorumun için teşekkür ederim
sende benim gibisin:))

>Hilal güzel yorumun için teşekkür ederimsende benim gibisin:))

Kek harika gorunuyor, ellerine saglik.

Ayrica guzel dileklerin icin cok tesekkur ediyorum. Hollandadan sevgiler!!

>Kek harika gorunuyor, ellerine saglik. Ayrica guzel dileklerin icin cok tesekkur ediyorum. Hollandadan sevgiler!!

canım sayfamda seni bekleyen ödülüm var gelip alır ve kabul edersen çok memnun olurum.

>canım sayfamda seni bekleyen ödülüm var gelip alır ve kabul edersen çok memnun olurum.

Çikolata, ceviz, kuru meyve sevdiğim herşey bir kekte toplanmış. Ellerinize sağlık olsun. Sevgiler.

>Çikolata, ceviz, kuru meyve sevdiğim herşey bir kekte toplanmış. Ellerinize sağlık olsun. Sevgiler.

düşbahçesi güzel yorumun için teşekkür ederim

>düşbahçesi güzel yorumun için teşekkür ederim

Özlem aldımikabul ettim

>Özlem aldımikabul ettim

dokuzuncu bulut sizi ve güzel yorumunuzu özlemişim
teşekkürler

>dokuzuncu bulut sizi ve güzel yorumunuzu özlemişimteşekkürler

sevgili arkadaşım benim yürekten teşekkürler…

cici ödülünü http://mintininmutfagi.blogcu.com/beni-odule-bogan-sevgili-dostlarim/9068057 linkimde yayınladım.uğrayıp bakmak istersen eğer.blogcudaki adresimde yani. çok mutlu oldum.sevgiler…

>sevgili arkadaşım benim yürekten teşekkürler…cici ödülünü http://mintininmutfagi.blogcu.com/beni-odule-bogan-sevgili-dostlarim/9068057 linkimde yayınladım.uğrayıp bakmak istersen eğer.blogcudaki adresimde yani. çok mutlu oldum.sevgiler…

Bir Cevap Yazın

Blog Stats

  • 119,632 hits

siparişleriniz için

pasta,kurabiye ve cupcake tasarımları yapılır
makaron,brownie ve çay saati siparişleri özenle hazırlanır
kurabiye,makaron ve cup cakeler Türkiye geneline gönderilir

iletişim

bana
0 532 744 18 48 numaralı telefondan
izzgun@hotmail.com
izzgunn@gmail.com dan ulaşabilirsiniz
siparişler için en az 3 gün önceden benimle bağlantı kurarsanız sevinirim

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 3 takipçiye katılın

En Fazla Tıklananlar

Sayfalar

etiketler

Arşivimde bulunanlar

kategoriler

Ekim 2010
P S Ç P C C P
« Eyl   Kas »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
