pastaneden

Çikolata Soslu Vişneli Cheesecake

Posted on: Ekim 25, 2010

Merhaba arkadaşlar
sıcacık bir Antalya gününden hepinize kocaman sevgiler.
Birkaç gündür süren temizlik maceram bitti
ev tertemiz ve mis gibi oldu
bu yorgunluktan sonra kendime bir ödül vereyim dedim
ben cheesecake i çok seviyorum sizde biliyorsunuzdur
her çeşidini bayılarak yerim
bu sefer cheesecake in üzerine vişne taneleri koydum
ve çikolata döktüm
tadı nasıl mı oldu dersiniz?çok lezzetli ve hafifti
size de tavsiye ederim.
Tarifimize gelince
Malzemeler:
Tabanı için:
1 paket petibör bisküvi
1 çorba kaşığı tereyağ
1 çorba kaşığı bal
İç malzemesi:
500 gram labne
1 su bardağı tozşeker
1 kutu(200 ml)krema
3 tane yumurta
1 limon kabuğunun rendesi
yarım limonun suyu
2 çorba kaşığı nişasta
200 gram vişne
Üzeri için:
80 gram bitter çikolata(eritilmiş)
Yapılışı:
Tabanı için bir tavada tereyağını eritiyoruz,içine balı ekleyip rondodan geçirdiğimiz bisküvileri koyup bir kaç kez çeviriyoruz
22 cm’lik kalıbın dibine yayıyoruz
İçi için,labne,şeker,krema ve nişastayı karıştırıyoruz
yumurtaları teker teker ilave ediyoruz
limon suyu ve kabuğunuda ekleyip karıştırıyoruz bunu bisküvilerin üzerine döküyoruz,ayıklanmış vişneleri en üstüne hafif bastırarak yerleştiriyoruz
175 dercede 10 dakika sonra 100 derecede tahmini 1 saat pişiriyoruz
fırının içinde soğutup sonra buzdolabında dinlendiriyoruz
üstüne çikolatayı eritip döküyoruz ve vişne taneleriyle süslüyoruz.
çok lezzetli oluyor tavsiye ederim
sevdiklerinizle ve afiyetle yemeniz dileğiyle
Afiyet olsun
Reklamlar

106 Yanıt to "Çikolata Soslu Vişneli Cheesecake"

Harika olmuş canım,ellerine sağlık,temizliği de yapmışsın,güle güle otur evinde :).mutlu haftalar diliyorum..

>Harika olmuş canım,ellerine sağlık,temizliği de yapmışsın,güle güle otur evinde :).mutlu haftalar diliyorum..

canım ellerine sağlık. süper görünüyor. evini güle güle kirlet. ben temizliğe başlamadan bitiridim anlarsın ya.:)) çamaşır makinam düzelince tekrar başlayacağım temizliğe.
canım sürekli yaptığın bildiğin bir tart vişneli olur muzlu olur tarifin var mı? senin tariflerine güvendiğim için sormak istedim.

>canım ellerine sağlık. süper görünüyor. evini güle güle kirlet. ben temizliğe başlamadan bitiridim anlarsın ya.:)) çamaşır makinam düzelince tekrar başlayacağım temizliğe. canım sürekli yaptığın bildiğin bir tart vişneli olur muzlu olur tarifin var mı? senin tariflerine güvendiğim için sormak istedim.

oh nefis. Bu akşam iş yerindekilere cheescake yapacağım. Frambuazım bitmişti. Vişne diyince aklıma getirdin. Sağolasın ya vallahi unutmuştum vişneli yapiiim. Ellerine sağlık

>oh nefis. Bu akşam iş yerindekilere cheescake yapacağım. Frambuazım bitmişti. Vişne diyince aklıma getirdin. Sağolasın ya vallahi unutmuştum vişneli yapiiim. Ellerine sağlık

Yine harika bir ceheesecake görüyorum ve ağzım sulanıyor.

Güle güle kirlet evini diycem ama kirlenmesin, tertemiz otur.

Sevgiler Canım Eskişehir'den, Hülya..

>Yine harika bir ceheesecake görüyorum ve ağzım sulanıyor.Güle güle kirlet evini diycem ama kirlenmesin, tertemiz otur.Sevgiler Canım Eskişehir'den, Hülya..

Bayılırım cheesekeke,ellllerine sağlık arkadaşım,nefis yapmışsın cheesekeki,bu arada beni de ödüle layık gördüğün için çok teşekkür ediyorum,çok öpüldün.

>Bayılırım cheesekeke,ellllerine sağlık arkadaşım,nefis yapmışsın cheesekeki,bu arada beni de ödüle layık gördüğün için çok teşekkür ediyorum,çok öpüldün.

İzguncuğum harika ellerinize sağlık

>İzguncuğum harika ellerinize sağlık

ellerine sağlık görüntü nefis ,bende cheescake sever biri olarak bir dilim olsada yesek diyorum 🙂

>ellerine sağlık görüntü nefis ,bende cheescake sever biri olarak bir dilim olsada yesek diyorum 🙂

izgüncüm muhteşem olmuş
nefis
sevgiler..

>izgüncüm muhteşem olmuşnefissevgiler..

cikolatay da vineyede kekede bayilirim, ucubir arada olunca daha cok bayilirim. ellerine saglik cok guzel olmus. Guzel paylasimlarda bulusmak umudu ile izlemeye aliyorum, sevgiler.

>cikolatay da vineyede kekede bayilirim, ucubir arada olunca daha cok bayilirim. ellerine saglik cok guzel olmus. Guzel paylasimlarda bulusmak umudu ile izlemeye aliyorum, sevgiler.

İzgün hanım;
ellerinize sağlık kesinlikle şımarmayı haketmişsiniz:))
tertemiz evinizi güle güle kullanın:)

>İzgün hanım;ellerinize sağlık kesinlikle şımarmayı haketmişsiniz:))tertemiz evinizi güle güle kullanın:)

Gerçektente insanın kendini ödüllendirmesi için güzel bir fikir ellerinize sağlık:)

>Gerçektente insanın kendini ödüllendirmesi için güzel bir fikir ellerinize sağlık:)

Zeliha çok teşekkür ediyorum

>Zeliha çok teşekkür ediyorum

Özlemim sende makinan düzelsin yaparsın temizliğini inşallah
benim tariflerime güvendiğin için teşekkür ederim arkadaşım bende genelde elmalı tart tarifi var istersen seninle paylaşırım
güzel yorumun için teşekkürler

>Özlemim sende makinan düzelsin yaparsın temizliğini inşallahbenim tariflerime güvendiğin için teşekkür ederim arkadaşım bende genelde elmalı tart tarifi var istersen seninle paylaşırımgüzel yorumun için teşekkürler

Hilal güzel yorumun için teşekkür ederim
vişneli cheesecake başka güzel oluyor

>Hilal güzel yorumun için teşekkür ederimvişneli cheesecake başka güzel oluyor

Hülyacım çok teşekkür ederim ne güzel sözler böyle
çok mutlu oldum

>Hülyacım çok teşekkür ederim ne güzel sözler böyleçok mutlu oldum

çok teşekkür ederim Nesrin
bende seni öpüyorum

>çok teşekkür ederim Nesrinbende seni öpüyorum

Güloanne teşekkür ederim

>Güloanne teşekkür ederim

Sedacım keşke burda olsan da ikram edebilsem
güzel yorumun için teşekkürler

>Sedacım keşke burda olsan da ikram edebilsemgüzel yorumun için teşekkürler

yemek bir aşk,güzel yorumun için teşekkürler

>yemek bir aşk,güzel yorumun için teşekkürler

bayram kömbesi,çok teşekkür ediyorum güzel sözlerin için

>bayram kömbesi,çok teşekkür ediyorum güzel sözlerin için

Deniz çok teşekkür ederim bu yorgunluğun üzerine iyi geldi

>Deniz çok teşekkür ederim bu yorgunluğun üzerine iyi geldi

ev atölyesi güzel yorumun için teşekkür ederim

>ev atölyesi güzel yorumun için teşekkür ederim

Harika bir görüntü, ellerine sağlık…

>Harika bir görüntü, ellerine sağlık…

her zamanki gibi süper ..ellerine sağlık canım.öptüm çok sevgiler.

>her zamanki gibi süper ..ellerine sağlık canım.öptüm çok sevgiler.

Sonunda cheesscake yaptıracaksın bana komşum.

>Sonunda cheesscake yaptıracaksın bana komşum.

İzgün'cüm merhaba hemen iadeyi ziyarete geldim.
Güzel yorumun için teşekkür ederim.Sayfan harika
chesscake bayıldım ellerine sağlık hemen bende
seni izlemeye alıyorum sevgiler…

>İzgün'cüm merhaba hemen iadeyi ziyarete geldim.Güzel yorumun için teşekkür ederim.Sayfan harikachesscake bayıldım ellerine sağlık hemen bendeseni izlemeye alıyorum sevgiler…

İşin içinde çikolata sos olduğu zaman akan sular durur benim için =) Ellerinize sağlık

>İşin içinde çikolata sos olduğu zaman akan sular durur benim için =) Ellerinize sağlık

Sevgili İzgün, temizlik işlerin bitmiş ne güzel, tatilden daha yeni döndüm darısı başıma. Cheese cake gerçekten nefis olmuş. Ellerine sağlık, Sevgiler.

>Sevgili İzgün, temizlik işlerin bitmiş ne güzel, tatilden daha yeni döndüm darısı başıma. Cheese cake gerçekten nefis olmuş. Ellerine sağlık, Sevgiler.

Ellerine saglik, cok guzel gorunuyor buradan agiz sulandirici.

Sevgiler ve selamlar Texas'dan..

>Ellerine saglik, cok guzel gorunuyor buradan agiz sulandirici.Sevgiler ve selamlar Texas'dan..

zencefil ve tarçın yorum için teşekkürler

>zencefil ve tarçın yorum için teşekkürler

Yeşim çok teşekkür ederim
bende öpüyorum seni

>Yeşim çok teşekkür ederimbende öpüyorum seni

Narince bence yapmalısın çok lezzetli oluyor
öpüyorum seni komşum

>Narince bence yapmalısın çok lezzetli oluyoröpüyorum seni komşum

Derya,hoşgeldin bende güzel yorumun için teşekkür ederim

>Derya,hoşgeldin bende güzel yorumun için teşekkür ederim

Mekila güzel yorumun için teşekkürler

>Mekila güzel yorumun için teşekkürler

dokuzuncu bulut teşekkür ederim
evet darısı başına inşallah sende temizliği bitirirsin

>dokuzuncu bulut teşekkür ederimevet darısı başına inşallah sende temizliği bitirirsin

Aybike,senin yorumunu görünce çok mutlu oldum teşekkür ederim
bende sevgi ve selamlarımı yolluyorum

>Aybike,senin yorumunu görünce çok mutlu oldum teşekkür ederimbende sevgi ve selamlarımı yolluyorum

canım öyle profosyönelsinki bu konuda,tariflerin müthiş…kekin çok güzel..ayrıca hardal tavsiyen için çok teşekkürler..inşallah deniyeceğim..sevgiler..

>canım öyle profosyönelsinki bu konuda,tariflerin müthiş…kekin çok güzel..ayrıca hardal tavsiyen için çok teşekkürler..inşallah deniyeceğim..sevgiler..

sevgili arkadaşım ellerine sağlık.chesecake beceri isteyen bir iş bnece.eh bu da sende fazlasıyla var zaten.çok leziz görünüyor.

>sevgili arkadaşım ellerine sağlık.chesecake beceri isteyen bir iş bnece.eh bu da sende fazlasıyla var zaten.çok leziz görünüyor.

valla tebrik ederm harika görünüyor olsada yesem şimdi:)

>valla tebrik ederm harika görünüyor olsada yesem şimdi:)

Ellerine saglik. Ye beni diyor.

>Ellerine saglik. Ye beni diyor.

Şehnaz ne güzel sözler böyle,çok mutlu oldum
teşekkür ederim
sevgiler

>Şehnaz ne güzel sözler böyle,çok mutlu oldumteşekkür ederimsevgiler

Minti çok teşekkür ederim bugün güzel sözler yazmışsınız nasıl mutlu olduğumu anlatamam
sevgiler

>Minti çok teşekkür ederim bugün güzel sözler yazmışsınız nasıl mutlu olduğumu anlatamamsevgiler

Aylin çok teşekkür ederim
keşke sende burda olsan ikram etsem
sevgiler

>Aylin çok teşekkür ederimkeşke sende burda olsan ikram etsemsevgiler

Nesrin çok teşekkür ederim güzel yorumun için

>Nesrin çok teşekkür ederim güzel yorumun için

Merhabalar, öncelikle bıraktığınız yorumlar için çok teşekkürler.. Bu tarifiniz çok güzel görünüyor, beğendiğimi belirtmeliyim en kısa zamanda deneyeceğim. görüşmek üzere sevgilerimi bırakıyorum..

>Merhabalar, öncelikle bıraktığınız yorumlar için çok teşekkürler.. Bu tarifiniz çok güzel görünüyor, beğendiğimi belirtmeliyim en kısa zamanda deneyeceğim. görüşmek üzere sevgilerimi bırakıyorum..

İzgün'üm!
Ellerine,gönlüne sağlık.Mis gibi evinizden,huzur,saadet eksik olmasın bir lahza,eşin ve yavrularınla..
Cheesecake her zaman ki gibi bomba:)
Çoook seviyorum çookk..

>İzgün'üm!Ellerine,gönlüne sağlık.Mis gibi evinizden,huzur,saadet eksik olmasın bir lahza,eşin ve yavrularınla..Cheesecake her zaman ki gibi bomba:)Çoook seviyorum çookk..

ellerıne saglık,cheesecake bizim hatta kayınvalıdemle annemın bile en sevdıgı lezzetlerdendır..ma aıle severız,özellıkle lımonlu ve vişneli….
sevgılerımle..

>ellerıne saglık,cheesecake bizim hatta kayınvalıdemle annemın bile en sevdıgı lezzetlerdendır..ma aıle severız,özellıkle lımonlu ve vişneli….sevgılerımle..

Bayılırım çikolata ve vişne ikilisine ama cheesecake olunca daha da artıyor sevgim 🙂

güzel yorumun için çok teşekkür ederim.İnşallah yakında görürüm babamı..

ellerine sağlık canım

>Bayılırım çikolata ve vişne ikilisine ama cheesecake olunca daha da artıyor sevgim :)güzel yorumun için çok teşekkür ederim.İnşallah yakında görürüm babamı..ellerine sağlık canım

Merhaba Şükran
bende güzel yorumun için teşekkür ediyorum

>Merhaba Şükranbende güzel yorumun için teşekkür ediyorum

Pepelam güzel dileklerin için teşekkür ediyorum,amin hepimiz için inşallah
kucak dolusu sevgiler,selamlar

>Pepelam güzel dileklerin için teşekkür ediyorum,amin hepimiz için inşallahkucak dolusu sevgiler,selamlar

Saliha teşekkür ederim evet iki lezzet birarada olunca muhteşem oluyor
sevgiler

>Saliha teşekkür ederim evet iki lezzet birarada olunca muhteşem oluyorsevgiler

Zehra teşekkür ederim
inşallah en kısa sürede babacığını görürsün ve sağlığına kavuşur
sevgiler

>Zehra teşekkür ederiminşallah en kısa sürede babacığını görürsün ve sağlığına kavuşursevgiler

süper görünüyor canım
ellerine sağlık

>süper görünüyor canımellerine sağlık

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

Blog Stats

  • 122,003 hits

siparişleriniz için

pasta,kurabiye ve cupcake tasarımları yapılır
makaron,brownie ve çay saati siparişleri özenle hazırlanır
kurabiye,makaron ve cup cakeler Türkiye geneline gönderilir

iletişim

bana
0 532 744 18 48 numaralı telefondan
izzgun@hotmail.com
izzgunn@gmail.com dan ulaşabilirsiniz
siparişler için en az 3 gün önceden benimle bağlantı kurarsanız sevinirim

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 3 takipçiye katılın

En Fazla Tıklananlar

  • Hiçbiri

Sayfalar

etiketler

Arşivimde bulunanlar

kategoriler

Ekim 2010
P S Ç P C C P
« Eyl   Kas »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
%d blogcu bunu beğendi: