pastaneden

Yalancı Pizza

Posted on: Kasım 3, 2010

Merhabalar
hepinize sıcak bir Antalya gününden sevgiler.
Uzun zamandır aklımda etkinlik için ne yapsam fikri vardı
bilenenlerin dışında farklı birşeyler yapmak istedim
aklıma bu börek geldi aslında adı ”kuş yuvası börek”
ve Emine Bederin bir tarifi ama lezzet olarak pizzayla aynı
bende bu ismi yakıştırdım bu böreğe
sevgili Serap arkadaşımızda ”yalancı yemekler” etkinliği var
bende bu tarifimle etkinliğe katılıyorum.
Canınız pizza istiyor ama hamur mayalamakla uğraşmak istemiyorsanız
ya da mayalı hamur midenize dokunuyorsa,çabuk ama lezzetli birşeyler
yemek istiyorsanız bu lezzeti denemelisiniz
iç malzemesini dilediğinizce zenginleştirebilirsiniz
isterseniz peynirli veya sebzeli de yapabilirsiniz,ben ölçüleri biraz azalttım
verilen ölçü çok fazla oldu,deneyen herkese afiyet olsun.
Malzemeler:
3 yufka
2 tane yumurta
1 çay bardağı süt
3 çorba kaşığı yoğurt
yarım çay bardağı zeytinyağı
İç Malzemesi:
4 tane sosis
50 gram sucuk
50 gram rendelenmiş kaşar peyniri
3 tane ufak doğranmış yeşil biber
Yapılışı:
Bir kasede yumurta,yoğurt,süt ve yağ karıştırılarak sos hazırlanır
yufkanın bir tanesi masaya serilir ve sos heryerine sürülür
4 e ya da 8 parçaya kesilir,kesilen parça yarıya kadar rulo yapılır
uçtaki üçgen parça içe doğru katlanır
önce bir tarafından sonra diğer tarafından üçgenin üzerine yuvarlak olacak şekilde katlanır
fotoğraftaki parmak Deniz beye ait kendince nasıl yapıldığını gösteriyor:))
bu şekildeki börekler tepsiye dizilir,bir kasede iç malzemesi karıştırılır ve böreklerin ortasındaki boşluğa doldurulur
istenirse kenarlarına yumurta sarısı sürülür,180 derecede kızarana kadar pişirilir
büyük olan pizzalar 4 e böldüğüm yufkalar küçük olanlar da 8 e böldüklerim
fırından çıkmış sıcacık pizzalar afiyetle yenmeye hazır
Afiyet olsun.

92 Yanıt to "Yalancı Pizza"

Off harika görünüyor,ellerine sağlık!Eminim tadı da nefistir:)

>Off harika görünüyor,ellerine sağlık!Eminim tadı da nefistir:)

Ellerinize sağlık, harika görünüyor. Benim de lezzet ve şekil olarak çok sevdiğim bir tarif. Afiyetler olsun.
Sevgiler.

>Ellerinize sağlık, harika görünüyor. Benim de lezzet ve şekil olarak çok sevdiğim bir tarif. Afiyetler olsun.Sevgiler.

Canım bizde bu güzel böreğin adına havuz börek der ve çok severiz.Ellerine sağlık sevgiler.

>Canım bizde bu güzel böreğin adına havuz börek der ve çok severiz.Ellerine sağlık sevgiler.

Kuş yuvası gibi, çok şirinler :))

>Kuş yuvası gibi, çok şirinler :))

kitap kurdu,yorum için teşekkür ederim
tadı çok güzel denemeni tavsiye ederim

>kitap kurdu,yorum için teşekkür ederimtadı çok güzel denemeni tavsiye ederim

Birsel,teşekkür ederim

>Birsel,teşekkür ederim

Derya,havuz börek ismide çok güzelmiş
teşekkürler

>Derya,havuz börek ismide çok güzelmişteşekkürler

misketlimonu teşekkür ederim

>misketlimonu teşekkür ederim

Etkinligime bu güzel tarifle katildigin icin tesekkür ederim.
Sevgiler-SERAP

>Etkinligime bu güzel tarifle katildigin icin tesekkür ederim.Sevgiler-SERAP

Ellerine saglik. Sosislisi ne güzeldir, olsa da yesek.

>Ellerine saglik. Sosislisi ne güzeldir, olsa da yesek.

Cok degisik bir sunum olmus,ellerine saglik canim,nefis görünüyor valla…Sevgiler antalya'ya…

>Cok degisik bir sunum olmus,ellerine saglik canim,nefis görünüyor valla…Sevgiler antalya'ya…

canımcım ellerine sağlık çok güzel olmuş. afiyet olsun hayatım. çok öpüyorum seni sevgiler

>canımcım ellerine sağlık çok güzel olmuş. afiyet olsun hayatım. çok öpüyorum seni sevgiler

ellerine sağlık canım,nefis görünüyor pizzan.ama ben o parmağın sahibini yemek istiyorummmmmmmmmmmm

>ellerine sağlık canım,nefis görünüyor pizzan.ama ben o parmağın sahibini yemek istiyorummmmmmmmmmmm

harika olmuş..çok beğendim…ellerine sağlık canım..

>harika olmuş..çok beğendim…ellerine sağlık canım..

Ellerine sağlık,çok hoş bir tarif..Arkadaşımda yediğim zaman çok beğenmiştim..
İsmi çok yakışmış🙂 börekten ziyade pizzayı andırıyor..
Afiyet olsun inşallah..
sevgilerimle..

>Ellerine sağlık,çok hoş bir tarif..Arkadaşımda yediğim zaman çok beğenmiştim..İsmi çok yakışmış🙂 börekten ziyade pizzayı andırıyor..Afiyet olsun inşallah..sevgilerimle..

Ellerine saglik, harika gorunuyor.

>Ellerine saglik, harika gorunuyor.

Serap bol katılımlı,güzel bir etkinlik olmasını dilerim
sevgiler

>Serap bol katılımlı,güzel bir etkinlik olmasını dilerimsevgiler

Nesrin teşekkür ederim yorumun için:)

>Nesrin teşekkür ederim yorumun için:)

Serpil güzel yorumun için teşekkürler
burdanda sevgiler sana

>Serpil güzel yorumun için teşekkürlerburdanda sevgiler sana

Özlemim çok teşekkür ederim
bende seni öpüyorum

>Özlemim çok teşekkür ederimbende seni öpüyorum

tabi gül teyzesi yiyebilirsin:)
teşekkürler güzel yorumun için

>tabi gül teyzesi yiyebilirsin:)teşekkürler güzel yorumun için

Şehnaz çok teşekkür ederim

>Şehnaz çok teşekkür ederim

Zeliha çok teşekkür ederim evet yiyince bende aynısını düşünmüştüm
sevgiler

>Zeliha çok teşekkür ederim evet yiyince bende aynısını düşünmüştümsevgiler

bayram kömbesi güzel yorumun için teşekkürler

>bayram kömbesi güzel yorumun için teşekkürler

Canım çok nefis gözüküyor ellerine sağlık bu böreğin iç malzemesi ne olursa olsun mükemmel sonuç veriyor.Fotoğraflarla resimlemen süper olmuş bilmeyenler için.çok öpüyorum canım..

>Canım çok nefis gözüküyor ellerine sağlık bu böreğin iç malzemesi ne olursa olsun mükemmel sonuç veriyor.Fotoğraflarla resimlemen süper olmuş bilmeyenler için.çok öpüyorum canım..

süper lezzetli görnüyor canim ve bir okadarda pratik! paylasimin icin cok tesekkürler.. ellerine saglik .. kocaman sevgilerimle..

>süper lezzetli görnüyor canim ve bir okadarda pratik! paylasimin icin cok tesekkürler.. ellerine saglik .. kocaman sevgilerimle..

İzgün'üm,nefis görünüyor!
O bal parmağın sahibini de ısıyıyım ben:)
(kıyamam tabi ki,o pamuk tenine,uzaktan öper koklarım anneciğisi)
Ellerine,gönlüne sağlık..
Kalbi muhabbetlerimle

>İzgün'üm,nefis görünüyor!O bal parmağın sahibini de ısıyıyım ben:)(kıyamam tabi ki,o pamuk tenine,uzaktan öper koklarım anneciğisi)Ellerine,gönlüne sağlık..Kalbi muhabbetlerimle

Sıcak ve Antalya, kıskandım ben ama:))

>Sıcak ve Antalya, kıskandım ben ama:))

harika olmuş ellrine sağlık,bende kuş yuvası olarak yapıyordum..
sevgili serapada başarılar kolaylıklar diliyorum..

>harika olmuş ellrine sağlık,bende kuş yuvası olarak yapıyordum..sevgili serapada başarılar kolaylıklar diliyorum..

amaaaann:)
çıtır çıtır yerim ben o pizzacıkları:)
ellerine sağlık canım görüntü pek şirin olmuş
sevgiyle lezzetlerle kal

>amaaaann:)çıtır çıtır yerim ben o pizzacıkları:)ellerine sağlık canım görüntü pek şirin olmuş sevgiyle lezzetlerle kal

havuz börek diye yapıyorum bende bunu
ellerine sağlık nefis olmuş canım
iyi akşamlar

>havuz börek diye yapıyorum bende bunu ellerine sağlık nefis olmuş canımiyi akşamlar

Şekli çok güzel.
Misafirler için çok şık ve lezzetli bir ikram olur.
eline sağlık
sevgiler

>Şekli çok güzel.Misafirler için çok şık ve lezzetli bir ikram olur.eline sağlıksevgiler

ellerinize sağlık İzgün Hanım:)
adı yalancı kendisi lezzetlidir kesinlikle:)

>ellerinize sağlık İzgün Hanım:)adı yalancı kendisi lezzetlidir kesinlikle:)

Harika olmuş, ellerine sağlık. Ayrıntılı tarifin için de teşekkürler…

>Harika olmuş, ellerine sağlık. Ayrıntılı tarifin için de teşekkürler…

teşekkür ederim İnci

>teşekkür ederim İnci

Hasret yorumun için teşekkürler
sevgiler

>Hasret yorumun için teşekkürlersevgiler

Pepelam teşekkür ederim
ben minik adamı senin içinde öper,koklarım
kocaman sevgi ve öpücüklerimle

>Pepelam teşekkür ederimben minik adamı senin içinde öper,koklarımkocaman sevgi ve öpücüklerimle

Narince beklerim Antalyaya bi çayımı içmeye gelirsin inşallah

>Narince beklerim Antalyaya bi çayımı içmeye gelirsin inşallah

Nunucum teşekkür ederim
böreğin adını etkinliğe uyarladım:)

>Nunucum teşekkür ederimböreğin adını etkinliğe uyarladım:)

papatya çok teşekkür ederim

>papatya çok teşekkür ederim

Handecim bir adı da havuz börekmiş
yorum için teşekkürler

>Handecim bir adı da havuz börekmişyorum için teşekkürler

Zehracım teşekkür ederim
bende Nehirin doğumgünü için yapmayı düşünüyorum minik minik hoş olur diye düşünüyorum

>Zehracım teşekkür ederimbende Nehirin doğumgünü için yapmayı düşünüyorum minik minik hoş olur diye düşünüyorum

Deniz teşekkür ederim
gerçekten çok lezzetli oluyor

>Deniz teşekkür ederimgerçekten çok lezzetli oluyor

zencefil ve tarçın teşekkür ederim
fotoğraflarla daha kolay anlaşılacağını düşündüm
sevgiler

>zencefil ve tarçın teşekkür ederimfotoğraflarla daha kolay anlaşılacağını düşündümsevgiler

Ellerine sağlık. Tarifte fotografları böyle kullanman çok iyi olmuş.🙂
Sevgiler

>Ellerine sağlık. Tarifte fotografları böyle kullanman çok iyi olmuş. :)Sevgiler

Şöyle derin bir yutkunma hediye ediyor.
ellerinize sağlık.

>Şöyle derin bir yutkunma hediye ediyor.ellerinize sağlık.

Bir Cevap Yazın

Blog Stats

  • 119,632 hits

siparişleriniz için

pasta,kurabiye ve cupcake tasarımları yapılır
makaron,brownie ve çay saati siparişleri özenle hazırlanır
kurabiye,makaron ve cup cakeler Türkiye geneline gönderilir

iletişim

bana
0 532 744 18 48 numaralı telefondan
izzgun@hotmail.com
izzgunn@gmail.com dan ulaşabilirsiniz
siparişler için en az 3 gün önceden benimle bağlantı kurarsanız sevinirim

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 3 takipçiye katılın

En Fazla Tıklananlar

Sayfalar

etiketler

Arşivimde bulunanlar

kategoriler

Kasım 2010
P S Ç P C C P
« Eki   Ara »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
