pastaneden

Fıstıklı Makaron

Posted on: Kasım 4, 2010

Merhaba arkadaşlar
makaron maceram son sürat devam etmekte
ben bu lezzetli minik kurabiyeleri pek sevdim her çeşidini deniyorum
bugün fıstıklı makaronlarla karşınızdayım.
Antep fıstığını seviyorsanız bu makaronlarıda çok seveceksiniz demektir
pişerken mutfağı mis gibi antep fıstığı kokusu sardı
ben çikolatalı herşeyi çok severim ama fıstıklı makaronlar ayrı bir lezzet
ayrı bir güzeldi hepinize tavsiye ederim
Malzemeler:
100 gram pudra şekeri
80 gram toz antep fıstığı
2 tane büyük boy yumurta akı
5 yemek kaşığı tozşeker
Arasına:
çırpılmış krema
pudra şekeri
toz antep fıstığı
Yapılışı:
pudra şekeri ve fıstığı rondo da 3 sefer ve her defasında karıştırarak çekiyoruz
cam kasede yumurta aklarını ve tozşekeri kar gibi olana kadar çırpıyoruz
kuru malzemeyi eliyoruz ve iki seferde dikkatlice yumurta aklarına ekliyoruz
yağlı kağıt serili tepsiye aralıklı olarak yuvarlaklar sıkıyoruz tepsiyi masaya vurarak hava kabarcıklarından kurtuluyoruz,1 saat kadar oda ısısında bekletiyoruz,175 dereceli fırında 10 dakika pişiriyoruz.
soğuduktan sonra çırpılmış krema,pudraşekeri ve antep fıstığını karıştırıp bir krema elde ediyoruz bunu makaronların arasına sürerek iki tanesini birbirine yapıştırıyoruz veee afiyetle sevdiklerimizle yiyoruz
Bir dahaki sefer makaron maceramda aşamalarını da fotoğraflayacağım
fotoğrafların anlatımda daha etkili olacağını umuyorum.
Hepinize sevdiklerinizle mutlu günler diliyorum
ağzınızın tadı hiç bozulmasın
sevgilerimle

96 Yanıt to "Fıstıklı Makaron"

Bayılıorum ben bu makaronlara.. çikolatalı hariç denemedim hiç.. tarifinle yapacağım.. ellerine sağlık..

>Bayılıorum ben bu makaronlara.. çikolatalı hariç denemedim hiç.. tarifinle yapacağım.. ellerine sağlık..

ayy o kadar zor birşey gibi ki bu macaron yapımı, nedense hep gözümde büyütmüşümdür. şimdi senin yazdıklarını okuyunca pek kolay göründü. girsem mi mutfağa:)

>ayy o kadar zor birşey gibi ki bu macaron yapımı, nedense hep gözümde büyütmüşümdür. şimdi senin yazdıklarını okuyunca pek kolay göründü. girsem mi mutfağa:)

Çok güzel olmuşlar ellerine sağlık.
🙂
Sevgiler

>Çok güzel olmuşlar ellerine sağlık.:)Sevgiler

İzgüncüm bende denemek istiyorum makaronu.Senin tarifi birebir uyguluycam.Krema ,şu marketlerde satılan hazır krema mı?Sevgiler…

>İzgüncüm bende denemek istiyorum makaronu.Senin tarifi birebir uyguluycam.Krema ,şu marketlerde satılan hazır krema mı?Sevgiler…

bende birtürlü cesaret edip basina gecemeyenlerdenim😦
cok lezziz görünüyorlar canim ellerine kollarina saglik..yiyenlerede afiyet bal seker olsun😀 kocaman sevgilerimle..

>bende birtürlü cesaret edip basina gecemeyenlerdenim😦 cok lezziz görünüyorlar canim ellerine kollarina saglik..yiyenlerede afiyet bal seker olsun😀 kocaman sevgilerimle..

mutfak konusunda pek becerikli oldugumu dusunmuorum ve bunları gorunce ah keske ben de yapabilsem diyorum :)))
ellerıne saglık
sevgıler

>mutfak konusunda pek becerikli oldugumu dusunmuorum ve bunları gorunce ah keske ben de yapabilsem diyorum :)))ellerıne saglıksevgıler

Bir makaron müptelası da burda!🙂
Ellerine,gönlüne sağlık canımcığım nefis görünüyor,maharetine kocaman maşallah.
Kızımın doğum gününde renklilerini yaptım,yakın zamanda kestanelisini yapmayı düşünüyorum inşallah,lakin tarifini not ettim,mutlaka bunu da deneyeceğim.
Kalbi selamlarımla

>Bir makaron müptelası da burda! :)Ellerine,gönlüne sağlık canımcığım nefis görünüyor,maharetine kocaman maşallah.Kızımın doğum gününde renklilerini yaptım,yakın zamanda kestanelisini yapmayı düşünüyorum inşallah,lakin tarifini not ettim,mutlaka bunu da deneyeceğim.Kalbi selamlarımla

İzgün,harika olmuşlar ellerine sağlık çok muntazamlar.Öyle kolay iş değil bunları bu formda yapmak,gerçekten harika olmuş

>İzgün,harika olmuşlar ellerine sağlık çok muntazamlar.Öyle kolay iş değil bunları bu formda yapmak,gerçekten harika olmuş

canım bak beni gaza getirse getirse senin bu makaron aşkın getiri söyliyim.ya çok yapmak istiyorum ya.lütfen bana haber verir misin.ilk yapacaksam bloğundaki hangi makaronla başlayayım.sana gveniyorum.en başarılı ve en lezzetli olanı söylersen bana çok memnun olurum tatlım.çünkü senden acayip cesaret aldım haftasonu pyapmak istiyorum.sevgiler.ellerine sağlık.özellikle şu parçalanmış ısırılmış halleri cezbediyor beni.ilk denemem için hangisini yapayım…

>canım bak beni gaza getirse getirse senin bu makaron aşkın getiri söyliyim.ya çok yapmak istiyorum ya.lütfen bana haber verir misin.ilk yapacaksam bloğundaki hangi makaronla başlayayım.sana gveniyorum.en başarılı ve en lezzetli olanı söylersen bana çok memnun olurum tatlım.çünkü senden acayip cesaret aldım haftasonu pyapmak istiyorum.sevgiler.ellerine sağlık.özellikle şu parçalanmış ısırılmış halleri cezbediyor beni.ilk denemem için hangisini yapayım…

Bugünlerde çok sık görüyorum makaronları🙂
Ve bana zormuş gibi geliyordu,senin fıstıklı makaronları görene kadar..Aslında cici görüntüsünün yanısıra oldukça da pratiklermiş..Neden denenilmesin ki..
Ellerine emeğine sağlık..
Mutlu günler diliyorum..
sevilerimle..

>Bugünlerde çok sık görüyorum makaronları :)Ve bana zormuş gibi geliyordu,senin fıstıklı makaronları görene kadar..Aslında cici görüntüsünün yanısıra oldukça da pratiklermiş..Neden denenilmesin ki..Ellerine emeğine sağlık..Mutlu günler diliyorum..sevilerimle..

Banada zor gibi geliyor ama anlatım kolay:) en kısa zamanda deniyeceğim.
Sevgiler

>Banada zor gibi geliyor ama anlatım kolay:) en kısa zamanda deniyeceğim. Sevgiler

harika olmuş bayılırım
ellerine sağlık canım

>harika olmuş bayılırımellerine sağlık canım

Bir türlü cesaret edip deneyemedim. Ellerine saglik. Nefis görünüyorlar.

>Bir türlü cesaret edip deneyemedim. Ellerine saglik. Nefis görünüyorlar.

canımcım ellerine sağlık muhteşem görünüyor. hayırlı cumalar.

>canımcım ellerine sağlık muhteşem görünüyor. hayırlı cumalar.

Fıstığa ve fıstıklı her şeye bayılırım elinize sağlık nefis görünüyo

>Fıstığa ve fıstıklı her şeye bayılırım elinize sağlık nefis görünüyo

Rüyama girdi yahu senin makaronlar, ben de yapıyormuşum güya. Yapsam mı acep?

>Rüyama girdi yahu senin makaronlar, ben de yapıyormuşum güya. Yapsam mı acep?

izgüncüm nefis olmuşlar. ben halaaa yapmadım🙂
sevgiler

>izgüncüm nefis olmuşlar. ben halaaa yapmadım :)sevgiler

ben bu lezzeti çok severim ama hiç yapmadım desem :=)
zor gibi geliyor nedense bana
madem bu kadar övüyorsun denemekte yarar var değil mi ?
afiyet bal olsun tatlım
sevgiler

>ben bu lezzeti çok severim ama hiç yapmadım desem :=)zor gibi geliyor nedense bana madem bu kadar övüyorsun denemekte yarar var değil mi ?afiyet bal olsun tatlımsevgiler

İzgüncüm ellerine sağlık canım.Macaronlar harika
ben çok istememe rağmen cesaret edemedim denemeye.İnşallah bir gün cesaretimi toplarım çok nefis olmuş öpüyorum.

>İzgüncüm ellerine sağlık canım.Macaronlar harikaben çok istememe rağmen cesaret edemedim denemeye.İnşallah bir gün cesaretimi toplarım çok nefis olmuş öpüyorum.

Süper görünüyor, ellerine sağlık. Ben denemeye bile cesaret edemedim. Becerebilir miyim, bilmiyorum. Size afiyetler olsun.
Sevgiler.

>Süper görünüyor, ellerine sağlık. Ben denemeye bile cesaret edemedim. Becerebilir miyim, bilmiyorum. Size afiyetler olsun.Sevgiler.

Seçil bunuda mutlaka denemelisin çok lezzetli
teşekkürler

>Seçil bunuda mutlaka denemelisin çok lezzetliteşekkürler

Yasemincim bence denemelisin eteklenmezse bile tadı güzeldir mutlaka yenir

>Yasemincim bence denemelisin eteklenmezse bile tadı güzeldir mutlaka yenir

Sevgicim teşekkür ederim

>Sevgicim teşekkür ederim

Zuhal bence denemelisin
krema markette satılan kutularda olanlardan ama sen arasına başka bir krema veya ganaj sürebilirsin

>Zuhal bence denemelisinkrema markette satılan kutularda olanlardan ama sen arasına başka bir krema veya ganaj sürebilirsin

Hasret çok teşekkür ederim

>Hasret çok teşekkür ederim

Pınar teşekkür ederim

>Pınar teşekkür ederim

Pepelam güzel sözlerin için teşekkür ederim
kestanelisini çok merak ettim
sevgi ve selamlar

>Pepelam güzel sözlerin için teşekkür ederimkestanelisini çok merak ettimsevgi ve selamlar

Deniz çok teşekkür ederim
evet aslında bu şekilde olması için emek harcamak gerekiyor

>Deniz çok teşekkür ederimevet aslında bu şekilde olması için emek harcamak gerekiyor

Minticim ben ilk olarak kakaolusunu denemiştim sana da onu denemeni öneririm tadı da çok lezzetli
sana kolay gelsin

>Minticim ben ilk olarak kakaolusunu denemiştim sana da onu denemeni öneririm tadı da çok lezzetlisana kolay gelsin

Zelihacım aslında yapması zor değil sedece yazanları dikkatli uygulamak gerekiyor bir de her zaman tutmama ihtimali var ama genede yenir
sevgiler

>Zelihacım aslında yapması zor değil sedece yazanları dikkatli uygulamak gerekiyor bir de her zaman tutmama ihtimali var ama genede yenirsevgiler

evatölyesi denemelisin bir sonraki makaron tarifinde yapım aşamalarınıda fotoğraflayacağım daha yardımcı olacağına inanıyorum

>evatölyesi denemelisin bir sonraki makaron tarifinde yapım aşamalarınıda fotoğraflayacağım daha yardımcı olacağına inanıyorum

Handecim teşekkür ederim

>Handecim teşekkür ederim

Nesrin çok teşekkürler

>Nesrin çok teşekkürler

Özlemim teşekkür ederim
sanada hayırlı cumalar

>Özlemim teşekkür ederimsanada hayırlı cumalar

utkunun annesi,yorum için teşekkürler

>utkunun annesi,yorum için teşekkürler

Narince güzel bir rüyaydı desene:)
sen yaparsın tabi neden olmasın

>Narince güzel bir rüyaydı desene:)sen yaparsın tabi neden olmasın

Sevalcim teşekkür ederim
bi fırsatın olduğunda yaparsın

>Sevalcim teşekkür ederimbi fırsatın olduğunda yaparsın

Sevilcim teşekkür ederim

>Sevilcim teşekkür ederim

Derya çok teşekkür ederim

>Derya çok teşekkür ederim

Birsel neden beceremeyesin ki
yorum için teşekkürler

>Birsel neden beceremeyesin kiyorum için teşekkürler

bende macaron tutkunuyum ama sımdılık beyaz fırının macaronlarıyla ıdare edıyorum :D:D ellerıne saglık,antepfıstıgını pek aramam ama cıkolatalısın hayır demem:D:D

>bende macaron tutkunuyum ama sımdılık beyaz fırının macaronlarıyla ıdare edıyorum :D:D ellerıne saglık,antepfıstıgını pek aramam ama cıkolatalısın hayır demem:D:D

Ellerine sağlık canım, harika görünüyorlar…

>Ellerine sağlık canım, harika görünüyorlar…

zoru başarmakda üstüne yok canım arkadaşımın.. ellerine sağlık!!!

>zoru başarmakda üstüne yok canım arkadaşımın.. ellerine sağlık!!!

ayy ayy ayy ,bir cesaret ve ben mutfağa makaron yapmaya gidicem ,aldım tariflerini, ellerine sağlık muhteşemler canım🙂

>ayy ayy ayy ,bir cesaret ve ben mutfağa makaron yapmaya gidicem ,aldım tariflerini, ellerine sağlık muhteşemler canım🙂

Sevgili İzgün, bütün tariflerin gibi yine mükemmel olmuş. Bu arada yalancı pizzaya da bayıldım. Ellerine sağlık olsun…

>Sevgili İzgün, bütün tariflerin gibi yine mükemmel olmuş. Bu arada yalancı pizzaya da bayıldım. Ellerine sağlık olsun…

makaronlar gerçekten çok başarılı. Ellerine sağlık çok da lezzetli duruyorlar:)

>makaronlar gerçekten çok başarılı. Ellerine sağlık çok da lezzetli duruyorlar:)

tembel ben bir makaron yapmadım hala :)) benim de deneme vaktim geldi galiba,,seninde ellerine sağlık..

>tembel ben bir makaron yapmadım hala :)) benim de deneme vaktim geldi galiba,,seninde ellerine sağlık..

Harika görünüyor, yapımının ve böyle guzel bir sonuc elde edilmesinin haylı zor oldugunu duymustum. bravo. ellerinize sağlık.

>Harika görünüyor, yapımının ve böyle guzel bir sonuc elde edilmesinin haylı zor oldugunu duymustum. bravo. ellerinize sağlık.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

Blog Stats

  • 119,632 hits

siparişleriniz için

pasta,kurabiye ve cupcake tasarımları yapılır
makaron,brownie ve çay saati siparişleri özenle hazırlanır
kurabiye,makaron ve cup cakeler Türkiye geneline gönderilir

iletişim

bana
0 532 744 18 48 numaralı telefondan
izzgun@hotmail.com
izzgunn@gmail.com dan ulaşabilirsiniz
siparişler için en az 3 gün önceden benimle bağlantı kurarsanız sevinirim

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 3 takipçiye katılın

En Fazla Tıklananlar

Sayfalar

etiketler

Arşivimde bulunanlar

kategoriler

Kasım 2010
P S Ç P C C P
« Eki   Ara »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
%d blogcu bunu beğendi: