pastaneden

Lor Kurabiyesi

Posted on: Kasım 11, 2010

Merhabalar
bugün sizlerle bizim çok sevdiğimiz bir lezzeti paylaşmak istiyorum.
Yumuşacık lor kurabiyeleri çok basit bir kurabiye
lezzeti de çok güzel bence en önemli püf noktası
kullandığınız lor peyniri
ben kaşar loru kullanıyorum tadı çok güzel
bu kurabiyeye de lezzetini veren en önemli unsur
Yapılışına gelince
Malzemeler:
250 gram lor peyniri
1 su bardağı tozşeker
2 yumurta
yarım çay bardağı zeytinyağı
1 çay kaşığı karbonat
1 çay kaşığı limon suyu
2 su bardağı un
Yapılışı:
bir kasede lor peynirini elimizle ufalayalım içine şeker
yağ ve yumurtayı ekleyelim
karbonatı limon suyunda köpürtüp ekleyelim en sonu unu koyalım
yumuşak bir hamur yapalım minik toplar yapıp tepsiye dizelim
170 derecede 20 dakika üzeri pembeleşene kadar pişirelim.
yanında demli bir çayla ya da çocuklarınıza yanında sütle verelim
benim ufaklıklar bu kurabiyeye bayılıyorlar sizede tavsiye ederim.
Sevdiklerinizle ve afiyetle yemeniz dileğiyle
Afiyet olsun.
60 Yanıt to "Lor Kurabiyesi"

Ellerine sağlık canım,merak ettim tadını inşallah denerim ilk fırsatta..
Görüntüsü çok nefis,tadı öyledir eminim..
sevgilerimle..

>Ellerine sağlık canım,merak ettim tadını inşallah denerim ilk fırsatta..Görüntüsü çok nefis,tadı öyledir eminim..sevgilerimle..

selam izgüncüm.ellerine sağlık kurabiyen nefis gözüküyor.tatlı mı oluyor tadı.ben de lorlu kurabiye denemek istiyorum.şimdiden iyi bayramlar diliyorum sana.ben de de babam var ve hasta çok üzülüyorum.ALlAH TÜM BABALRA ACİL ŞİFALAR VERSİN.ONLARLA NİCE BAYRAMLAR GEÇİRMEYİ NASİP TSİN İNŞALLAH.SEVGİLER….

>selam izgüncüm.ellerine sağlık kurabiyen nefis gözüküyor.tatlı mı oluyor tadı.ben de lorlu kurabiye denemek istiyorum.şimdiden iyi bayramlar diliyorum sana.ben de de babam var ve hasta çok üzülüyorum.ALlAH TÜM BABALRA ACİL ŞİFALAR VERSİN.ONLARLA NİCE BAYRAMLAR GEÇİRMEYİ NASİP TSİN İNŞALLAH.SEVGİLER….

denenecekler listesinde olmasına ragmen bir türlü fırsat bulup yapamadım.ellerine saglık.

>denenecekler listesinde olmasına ragmen bir türlü fırsat bulup yapamadım.ellerine saglık.

Kurabiyeler nefis,çıtır çıtır olmuşlar,kokusu buraya kadar geldi,elllllerine sağlık,sevgiler.

>Kurabiyeler nefis,çıtır çıtır olmuşlar,kokusu buraya kadar geldi,elllllerine sağlık,sevgiler.

gerçekten pratik ve çok güzel görünüyorlar tarifi aldım deneyeceğim canım
ellerine sağlık
hayırlı cumalar

>gerçekten pratik ve çok güzel görünüyorlar tarifi aldım deneyeceğim canımellerine sağlıkhayırlı cumalar

İzgüncüm ellerine sağlık kurbişler harika görünü
yor sevgiler…

>İzgüncüm ellerine sağlık kurbişler harika görünüyor sevgiler…

Zeliha çok hafif lezzetli bir kurabiye oluyor tavsiye ederim

>Zeliha çok hafif lezzetli bir kurabiye oluyor tavsiye ederim

Zuhal hanım Allah hepimizin yardımcısı olsun inşallah babanız sağlığına kavuşur
kurabiye tatlı oluyor ama lor peynirini almadan tadına bakmalı tuzlu lorla yapılırsa pek güzel olmaz
ben bayramda Ankarada olacağım belki görüşme fırsatımız olur

>Zuhal hanım Allah hepimizin yardımcısı olsun inşallah babanız sağlığına kavuşurkurabiye tatlı oluyor ama lor peynirini almadan tadına bakmalı tuzlu lorla yapılırsa pek güzel olmazben bayramda Ankarada olacağım belki görüşme fırsatımız olur

Eylemcim teşekkür ederim fırsat bulup denemelisin bence çok lezzetli

>Eylemcim teşekkür ederim fırsat bulup denemelisin bence çok lezzetli

Nesrincim teşekkür ederim

>Nesrincim teşekkür ederim

Handecim teşekkür ederim

>Handecim teşekkür ederim

Derya çok teşekkürler

>Derya çok teşekkürler

İzgün'üüm!
Ellerine sağlık,lor kurabiyesinin tatlısını da tuzlusuna da çok seviyorum.
Seni ve meleklerini kocaman öpüyorum,cici bayramlar tatlım şimdiden..

>İzgün'üüm!Ellerine sağlık,lor kurabiyesinin tatlısını da tuzlusuna da çok seviyorum.Seni ve meleklerini kocaman öpüyorum,cici bayramlar tatlım şimdiden..

Canım çok güzel olur bu kurabiye hele senden olunca daha da bi güzel olur ellerine sağlık.

>Canım çok güzel olur bu kurabiye hele senden olunca daha da bi güzel olur ellerine sağlık.

Ellerine sağlık canım nefis görünüyor…

Hep bir arada sevgi dolu ve huzurlu nice bayramlar geçirmek dilegiyle…

İyi Bayramlar….

>Ellerine sağlık canım nefis görünüyor…Hep bir arada sevgi dolu ve huzurlu nice bayramlar geçirmek dilegiyle…İyi Bayramlar….

Pepelam çok teşekkür ederim
sanada mutlu bayramlar dilerim

>Pepelam çok teşekkür ederimsanada mutlu bayramlar dilerim

Gül teşekkürler çok iyisin

>Gül teşekkürler çok iyisin

Aylincim teşekkürler
sana da iyi bayramlar

>Aylincim teşekkürlersana da iyi bayramlar

Ellerine sağlık. Lor peyniri iler hiç denememiştim.
Sevgiler

>Ellerine sağlık. Lor peyniri iler hiç denememiştim. Sevgiler

Kurabiyeler enfes gorunuyor, ellerine saglik. Bugune kadar hic lorlu kurabiye yapmadim, cok merak ettim tadini simdi….

>Kurabiyeler enfes gorunuyor, ellerine saglik. Bugune kadar hic lorlu kurabiye yapmadim, cok merak ettim tadini simdi….

izgüncüm nefis olmuş kurabiyelerin
hayırlı bayramlar canım
sevgiler

>izgüncüm nefis olmuş kurabiyelerinhayırlı bayramlar canımsevgiler

Ben hiç denk gelmedim kaşar loruna, nerede bulurum ki?

>Ben hiç denk gelmedim kaşar loruna, nerede bulurum ki?

Gercekten cok guzel olmus, ellerinize saglik en kisa zamanda deneyecegim belki bayrama denerim.

>Gercekten cok guzel olmus, ellerinize saglik en kisa zamanda deneyecegim belki bayrama denerim.

Sevgi tavsiye ederim çok güzel oluyor

>Sevgi tavsiye ederim çok güzel oluyor

düşbahçesi yerken lezzetli pamuk gibi bir kurabiye oluyor

>düşbahçesi yerken lezzetli pamuk gibi bir kurabiye oluyor

Sevalcim teşekkür ederim
iyi bayramlar

>Sevalcim teşekkür ederimiyi bayramlar

Narince ben burdaki yufkacıdan alıyorum içinde tuz yok süt tadında
yufkacı ya da marketlere sorabilirsin önemli olan tuzsuz olması alırken mutlaka tadına bakarak almanı tavsiye ederim

>Narince ben burdaki yufkacıdan alıyorum içinde tuz yok süt tadındayufkacı ya da marketlere sorabilirsin önemli olan tuzsuz olması alırken mutlaka tadına bakarak almanı tavsiye ederim

Nursen teşekkürler tavsiye ederim

>Nursen teşekkürler tavsiye ederim

lor kurabiyesini çok severim ama kendim yapmadım hiç ve sabahtan beri tarifini arıyorum. benim yediklerimin üzerinde toz şeker de oluyordu sanırım pişirmeden önce buna da serpebilirim. tarifinizi denemek istiyorum çnkü yediğime en yakın bu görünüyor. acaba yumuşak mı oluyor yoksa normal kurabiye gibi mi? hiç kıtırlaşmıyordu benm hatırladığım. çok kıyas yaptım biliyorum ama 2 senedie yemiyorum lor kurabiyesi ve bulamıyorum da bulunduğum yerde. yardımcı olursanız sevinirim:)

>lor kurabiyesini çok severim ama kendim yapmadım hiç ve sabahtan beri tarifini arıyorum. benim yediklerimin üzerinde toz şeker de oluyordu sanırım pişirmeden önce buna da serpebilirim. tarifinizi denemek istiyorum çnkü yediğime en yakın bu görünüyor. acaba yumuşak mı oluyor yoksa normal kurabiye gibi mi? hiç kıtırlaşmıyordu benm hatırladığım. çok kıyas yaptım biliyorum ama 2 senedie yemiyorum lor kurabiyesi ve bulamıyorum da bulunduğum yerde. yardımcı olursanız sevinirim:)

tarif için teşekkür ederim :)denedim çok güzel oldu, fırınlarımız farklı olduğu için sanırım 20 dk benimkilerin pişmesine yetmedi ama sonuç başarılıydı. :D:D

>tarif için teşekkür ederim :)denedim çok güzel oldu, fırınlarımız farklı olduğu için sanırım 20 dk benimkilerin pişmesine yetmedi ama sonuç başarılıydı. :D:D

Bir Cevap Yazın

Blog Stats

  • 122,003 hits

siparişleriniz için

pasta,kurabiye ve cupcake tasarımları yapılır
makaron,brownie ve çay saati siparişleri özenle hazırlanır
kurabiye,makaron ve cup cakeler Türkiye geneline gönderilir

iletişim

bana
0 532 744 18 48 numaralı telefondan
izzgun@hotmail.com
izzgunn@gmail.com dan ulaşabilirsiniz
siparişler için en az 3 gün önceden benimle bağlantı kurarsanız sevinirim

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 3 takipçiye katılın

En Fazla Tıklananlar

  • Hiçbiri

Sayfalar

etiketler

Arşivimde bulunanlar

kategoriler

Kasım 2010
P S Ç P C C P
« Eki   Ara »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
