pastaneden

Muzlu Baton Pasta ve Mim

Posted on: Kasım 25, 2010

Merhaba arkadaşlar
hepinize gönderdiğiniz güzel yorumlar ve iyi dilekler için teşekkür ederim
yorumlarınızı okurken gözlerim doldu ve yalnız olmadığımı hissettim.
Sağolun,hepiniz iyi ki varsınız
Sevgili Nesrin beni mimlemiş,mimin konusu garip alışkanlıklarımız ve yapamadıklarımızı 7 madde halinde yazmamız
çevremdekilere sordum ve uzun uzun düşündüm ve sonuçta bunları buldum
  1. altıncı hissim çok kuvvetlidir,gördüğüm rüyalar çoğunlukla çıkar ve bu yüzden kötü rüyaları anlatamam çünkü gerçekleşeceğinden korkarım
  2. tipik bir ikizler burcuyum,ruh halim çok çabuk değişiklik gösterir mutluyken olan bir olaydan dolayı ağlayabilirim
  3. hayatımda olan insanlardan kolay kolay vazgeçemem çünkü o kişiyi hayatımdan çıkarırsam tamamen çıkarırım
  4. fazlasıyla iyi niyetliyimdir bu huyumun bana zarar verdiğini bilsem de bırakamıyorum
  5. düzen konusunda takıntılıyım evimde gereksiz kağıt,karton,kavanoz bulunmaz hiç eşya biriktiremem
  6. gece kitap okumadan uyuyamam,yorgunluktan gözlerim kapansa da bikaç sayfa mutlaka uyurum
  7. uçağa binmekten korkmasamda merdiven ya da sandalye tepesine çıkamam başım dönmeye başlar
aklıma gelenler bunlar şimdi sıra sizde 
bende sizleri mimliyorum ve kolay gelsin diyorum
Gelelim pastamıza,arkadaşıma giderken ona bu pastayı yapıp götürdüm
sünger pandispanya,vanilyalı pastacı kreması ve muzdan oluşuyor
dışını şantiyle kapladım ve süsledim çok hafif olmuştu
beğenilmesi beni çok mutlu etti
şimdilik benden bu kadar
hepinize kucak dolusu sevgiler gönderiyorum

62 Yanıt to "Muzlu Baton Pasta ve Mim"

izgüncüm inanılmaz güzel olmuş çok zarif çok şık
eline sağlık
sevgiler canım

>izgüncüm inanılmaz güzel olmuş çok zarif çok şıkeline sağlıksevgiler canım

İzgüncüğüm ellerine sağlık bembeyaz harika bir pasta sevgiler…

>İzgüncüğüm ellerine sağlık bembeyaz harika bir pasta sevgiler…

İzgüncüm muhteşem şık bir pasta olmuş ellerine sağlık canım.Ayrıca geç kaldım fakat babacığınada sağlıklı nice yıllar dilerim hepiniz bir arada inşallah.çok öpüyorum canım..

>İzgüncüm muhteşem şık bir pasta olmuş ellerine sağlık canım.Ayrıca geç kaldım fakat babacığınada sağlıklı nice yıllar dilerim hepiniz bir arada inşallah.çok öpüyorum canım..

Selam İzgüncüm.Pastana bayıldım.Ellerine sağlık.Hala Ankaradaysan ,mutlaka görüşelim.Bu cmt siye ne dersin?????

>Selam İzgüncüm.Pastana bayıldım.Ellerine sağlık.Hala Ankaradaysan ,mutlaka görüşelim.Bu cmt siye ne dersin?????

izgüncüm ya bu kadar şık nasıl yapabiliyorsun?Ben krema pompasını bile sıkmayı beceremiyorum nedense:)

Ellerine sağlık

>izgüncüm ya bu kadar şık nasıl yapabiliyorsun?Ben krema pompasını bile sıkmayı beceremiyorum nedense:)Ellerine sağlık

DUYDUK DUYMADIK DEMEYİN

HOBİDÜNYAM YEMEK ETKİNLİĞİ BAŞLIYOOOR!!

http://hobidunyam.womanforum.net tarafından düzenlenen
yemek etkinliklerinin 8.si olan “KURBAN BAYRAMI SOFRALARI” Etkinliğine
ben yesilmutfaktantarifler- özlem ev sahibeliği yapacağım

30 KASIM -20 ARALIK tarihleri arasında düzenlenen etkinliğimize katılmak için dilediğiniz çeşitte lezzetler hazırlayıp resmiyle birlikte tariflerinizi blogunuzda yayınlayıp bana haber bırakmanız yeterli olacaktır. Blogu olmayan arkadaşlar da omeoz@hotmail.com.tr adresine mail atarak isimlerini de belirterek katılabilirler hepinizi bekliyorum.

Ayrıca bu davetiyeyi ulaştırabildiğim, ulaştıramadığım herkes etkinliğimize davetlidir.Davetiyeyi ulaştıramadığım arkadaşlarım lütfen şimdiden kusuruma bakmasınlar.

NOT:hobidünyam etkinliklerine ev sahibeliği yapmak isteyenler
http://papatya68.blogspot.com/ adresine başvurabilirler…

Hepimize kolay gelsin.

>DUYDUK DUYMADIK DEMEYİN HOBİDÜNYAM YEMEK ETKİNLİĞİ BAŞLIYOOOR!! http://hobidunyam.womanforum.net tarafından düzenlenen yemek etkinliklerinin 8.si olan "KURBAN BAYRAMI SOFRALARI" Etkinliğine ben yesilmutfaktantarifler- özlem ev sahibeliği yapacağım 30 KASIM -20 ARALIK tarihleri arasında düzenlenen etkinliğimize katılmak için dilediğiniz çeşitte lezzetler hazırlayıp resmiyle birlikte tariflerinizi blogunuzda yayınlayıp bana haber bırakmanız yeterli olacaktır. Blogu olmayan arkadaşlar da omeoz@hotmail.com.tr adresine mail atarak isimlerini de belirterek katılabilirler hepinizi bekliyorum.Ayrıca bu davetiyeyi ulaştırabildiğim, ulaştıramadığım herkes etkinliğimize davetlidir.Davetiyeyi ulaştıramadığım arkadaşlarım lütfen şimdiden kusuruma bakmasınlar.NOT:hobidünyam etkinliklerine ev sahibeliği yapmak isteyenler http://papatya68.blogspot.com/ adresine başvurabilirler…Hepimize kolay gelsin.

İzgün'cüğüm pastan harika görünüyor ellerine sağ
lık öpüyorum.

>İzgün'cüğüm pastan harika görünüyor ellerine sağlık öpüyorum.

Ellerine sağlık canım,bembeyaz çok şık bir pasta olmuş.

>Ellerine sağlık canım,bembeyaz çok şık bir pasta olmuş.

Pastanın sunumu harika. Lezzetinin de öyle olduğunua eminim ellerine sağlık:)

>Pastanın sunumu harika. Lezzetinin de öyle olduğunua eminim ellerine sağlık:)

tabiiki yalnız değisiniz İzgün Hanım:)
blog kardeşliği böyle işte her zaman destekleriz birbirimizi:))
pastanızda ne kadar şirin duruyor ellerinize sağlık..

>tabiiki yalnız değisiniz İzgün Hanım:)blog kardeşliği böyle işte her zaman destekleriz birbirimizi:))pastanızda ne kadar şirin duruyor ellerinize sağlık..

ellerinize sağlık sevgiler

>ellerinize sağlık sevgiler

Çok şık bir pasta olmuş, Ellerine sağlık İzgüncüğüm… Ayrıca baban da umarım sağlığına kavuşmuş ve daha iyidir… Sevgiler…

>Çok şık bir pasta olmuş, Ellerine sağlık İzgüncüğüm… Ayrıca baban da umarım sağlığına kavuşmuş ve daha iyidir… Sevgiler…

Yine harika bir pasta yapmissin. ellerine saglik. sevgiler…

>Yine harika bir pasta yapmissin. ellerine saglik. sevgiler…

pasta çok güzel olmuş ellerine sağlık canım

>pasta çok güzel olmuş ellerine sağlık canım

seval güzel yorumun için teşekkürler

>seval güzel yorumun için teşekkürler

Mine çok teşekkürler

>Mine çok teşekkürler

İnci hanım yorumunuz ve güzel dilekleriniz için teşekkürler

>İnci hanım yorumunuz ve güzel dilekleriniz için teşekkürler

İnci hanım yorumunuz ve güzel dilekleriniz için teşekkürler

>İnci hanım yorumunuz ve güzel dilekleriniz için teşekkürler

Zuhal hanım teşekkür ederim
inşallah bir dahaki gelişimde göüşürüz
sevgiler

>Zuhal hanım teşekkür ederim inşallah bir dahaki gelişimde göüşürüzsevgiler

Özlemim katılmak isterim

>Özlemim katılmak isterim

Derya çok teşekkür ederim

>Derya çok teşekkür ederim

Gül sağol canım

>Gül sağol canım

Tümay teşekkür ederim

>Tümay teşekkür ederim

Deniz blog kardeşliği çok keyifli ne mutlu ki benide aranıza kabul ettiniz teşekkürler

>Deniz blog kardeşliği çok keyifli ne mutlu ki benide aranıza kabul ettiniz teşekkürler

keyfeseyran teşekkür ederim

>keyfeseyran teşekkür ederim

Ayselcim çok teşekkür ederim

>Ayselcim çok teşekkür ederim

Seda teşekkürler

>Seda teşekkürler

Pasta beğenilmeyecek gibi değil ki, ellerine sağlık arkadaşım.

>Pasta beğenilmeyecek gibi değil ki, ellerine sağlık arkadaşım.

Ne kadar güzel ve zarif olmuş. Bembeyaz rengi, narin süslemeleri ile bana düğün pastalarını anımsattı.
Ellerinize sağlık olsun, sevgiler…

>Ne kadar güzel ve zarif olmuş. Bembeyaz rengi, narin süslemeleri ile bana düğün pastalarını anımsattı.Ellerinize sağlık olsun, sevgiler…

hımmmm harika görünüyor tatlı delisiyim ben yaa canım çekti işte:))))

>hımmmm harika görünüyor tatlı delisiyim ben yaa canım çekti işte:))))

Harika görünüyor ellerinize sağlık =)

>Harika görünüyor ellerinize sağlık =)

Bir Cevap Yazın

Blog Stats

  • 119,632 hits

siparişleriniz için

pasta,kurabiye ve cupcake tasarımları yapılır
makaron,brownie ve çay saati siparişleri özenle hazırlanır
kurabiye,makaron ve cup cakeler Türkiye geneline gönderilir

iletişim

bana
0 532 744 18 48 numaralı telefondan
izzgun@hotmail.com
izzgunn@gmail.com dan ulaşabilirsiniz
siparişler için en az 3 gün önceden benimle bağlantı kurarsanız sevinirim

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 3 takipçiye katılın

En Fazla Tıklananlar

Sayfalar

etiketler

Arşivimde bulunanlar

kategoriler

Kasım 2010
P S Ç P C C P
« Eki   Ara »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
