pastaneden

Çikolata Kaplı Fındıklı Kurabiye

Posted on: Kasım 27, 2010

Merhaba arkadaşlar
sizlere lezzetli bir kurabiye tarifim var
fındık ve çikolatalı lezzetlerden hoşlanıyorsanız çok beğeneceksiniz
bu kurabiye tarifi sevgili Burçin e ait kendisine paylaşımı için teşekkür ediyorum.
Tarifimize gelince
Malzemeler:
200 gram yumuşak tereyağ
3 buçuk su bardağı un
2/3 su bardağı şeker
1 su bardağı ince çekilmiş fındık
1 su bardağı iri dövülmüş fındık
75 gram rendelenmiş bitter çikolata
1 yemek kaşığı su
Kaplama ve süsleme için:
200 gram eritilmiş bitter çikolata
fındık
hindistan cevizi
pudra şekeri
Yapılışı:
ince çekilmiş ve iri dövülmüş fındıkları 10 dakika fırınlıyoruz
tereyağını krema kıvamına getirip içine şeker,su,ince çekilmiş fındık ve rendelenmiş çikolatayı ekliyoruz,unu azar azar ekliyoruz iri dövülmüş fındıkları da ekleyip hamur haline getiriyoruz.Minik parçalar koparıp yarım ay şekli veriyoruz,tepsiye dizip 160 derecede 20 dakika pişiriyoruz.
Benmaride çikolatayı eritiyoruz soğuyan kurabiyelerin ucunu yarısına kadar çikolataya batırıp üzerine fındık veya hindistan cevizi serpiyoruz çikolatasız kısma pudra şekeri eliyoruz,çikolata donduktan sonra servis ediyoruz.
Sevdiklerinizle ve afiyetle yemeniz dileğiyle
Afiyet olsun.
Reklamlar

76 Yanıt to "Çikolata Kaplı Fındıklı Kurabiye"

ellerine sağlık hayatım gecenin şu saatinde bile hayır demem. sana afiyet olsun benim yerimede yersen sevinirim.
bu arada etkinliğe bekliyorum canım.öpt

>ellerine sağlık hayatım gecenin şu saatinde bile hayır demem. sana afiyet olsun benim yerimede yersen sevinirim. bu arada etkinliğe bekliyorum canım.öpt

ellerine sağlık..enfes görünüyor..

>ellerine sağlık..enfes görünüyor..

Ellerine saglik canim.

>Ellerine saglik canim.

nefis bir kurabiye ohh içi fındık dışı çikolata ellerine sağlık

>nefis bir kurabiye ohh içi fındık dışı çikolata ellerine sağlık

Yazdim,harika olur findikli kurabiye,yanliz tereyagini mikserlemi krema haline getiriyoruz,orasini aydinlatirsan sevinirim,danke…

>Yazdim,harika olur findikli kurabiye,yanliz tereyagini mikserlemi krema haline getiriyoruz,orasini aydinlatirsan sevinirim,danke…

Özlemim teşekkür ederim senin içinde bi tane yerim
etkinliğe katılmak isterim

>Özlemim teşekkür ederim senin içinde bi tane yerimetkinliğe katılmak isterim

Şehnaz çok teşekkür ederim

>Şehnaz çok teşekkür ederim

Nesrin yorumun için teşekkür ederim

>Nesrin yorumun için teşekkür ederim

Güloannem teşekkür ederim

>Güloannem teşekkür ederim

Serpilcim mikserle krema kıvamına getiriyoruz
denemeni tavsiye ederim bir de fındıkları fırınlarken dikkat et çok çabuk kızarabiliyorlar yanmasın sonra
sana ve minik kuzulara şimdiden afiyet olsun
sevgiler

>Serpilcim mikserle krema kıvamına getiriyoruzdenemeni tavsiye ederim bir de fındıkları fırınlarken dikkat et çok çabuk kızarabiliyorlar yanmasın sonrasana ve minik kuzulara şimdiden afiyet olsunsevgiler

izgüncüm nefis gerçektende eline sağlık canım

>izgüncüm nefis gerçektende eline sağlık canım

İzgüncüm mutlu pazarlar ellerine sağlık kurbişler
harika sevgiler.

>İzgüncüm mutlu pazarlar ellerine sağlık kurbişlerharika sevgiler.

izgünüm bu tam bana göre.fındığa da çikolataya da bayılırım tatlım.hele kurabiyeye hiç dayanamam.hele arkadaşım böylesine leziz yapmışsa.ellerine sağlık.

>izgünüm bu tam bana göre.fındığa da çikolataya da bayılırım tatlım.hele kurabiyeye hiç dayanamam.hele arkadaşım böylesine leziz yapmışsa.ellerine sağlık.

Ellerine sağlık, nefis görünüyor.Grip olmasam kalkıp deneyebilirdim neyse artık iyileştiğim zaman yaparım. Sevgiler…

>Ellerine sağlık, nefis görünüyor.Grip olmasam kalkıp deneyebilirdim neyse artık iyileştiğim zaman yaparım. Sevgiler…

Çok ama çok nefis görünüyor!
üfff hariak birşey ellerinize sağlık!

>Çok ama çok nefis görünüyor!üfff hariak birşey ellerinize sağlık!

Sevalcim çok teşekkür ederim

>Sevalcim çok teşekkür ederim

Derya güzel yorumun için teşekkürler

>Derya güzel yorumun için teşekkürler

Mintim o ne güzel sözler çok teşekkür ederim

>Mintim o ne güzel sözler çok teşekkür ederim

Zencefil ve tarçın geçmiş olsun

>Zencefil ve tarçın geçmiş olsun

Zeynep yorum için teşekkür ederim

>Zeynep yorum için teşekkür ederim

Fındık ve çikolata çok güzel bir ikili.Çok lezzetlidir,mis gibide kokuyordur.Ellerinize sağlık.

>Fındık ve çikolata çok güzel bir ikili.Çok lezzetlidir,mis gibide kokuyordur.Ellerinize sağlık.

çok lezzetli gözüküyor tam ogluma göre olmuş.ellerine saglık.

>çok lezzetli gözüküyor tam ogluma göre olmuş.ellerine saglık.

nekadarda güzel görünüyorlar.. ellerine saglik canim.. sevgilerimle..

>nekadarda güzel görünüyorlar.. ellerine saglik canim.. sevgilerimle..

Başak pişerken nefis kokular sarıyor her tarafı
güzel yorumun için teşekkürler

>Başak pişerken nefis kokular sarıyor her tarafıgüzel yorumun için teşekkürler

Eylem teşekkürler,çocuklar bu kurabiyeye bayılıyor

>Eylem teşekkürler,çocuklar bu kurabiyeye bayılıyor

Hasret yorumun için teşekkürler

>Hasret yorumun için teşekkürler

Kurabiyeler harika, ellerinize sağlık. Uzun zamandır kurabiye yapmıyordum, özlemişim. Afiyetler olsun.
Sevgiler.

>Kurabiyeler harika, ellerinize sağlık. Uzun zamandır kurabiye yapmıyordum, özlemişim. Afiyetler olsun.Sevgiler.

Fındık ve çikolata kurabiyede bir arada. Bayılırım, ellerine sağlık.

>Fındık ve çikolata kurabiyede bir arada. Bayılırım, ellerine sağlık.

Şimdi bir tarafından tutup, çikolatalı tarafından yediğimi hayal ediyorum, hımm valla çok lezzetli 🙂 Bu arada güzel dileklerin için çok teşekkür ederim, hep birlikte nice yıllara inşallah, sevgiler…

>Şimdi bir tarafından tutup, çikolatalı tarafından yediğimi hayal ediyorum, hımm valla çok lezzetli 🙂 Bu arada güzel dileklerin için çok teşekkür ederim, hep birlikte nice yıllara inşallah, sevgiler…

İzgün Hanım,blogumu ziyaretiniz ve güzel yorumunuz için ben de size teşekkür ederim.Sevgilerimle hoşçakalın…

>İzgün Hanım,blogumu ziyaretiniz ve güzel yorumunuz için ben de size teşekkür ederim.Sevgilerimle hoşçakalın…

tam da çayım gelmişken girmişim sayfana bir tanesini aldım bilesin:)))
ellerine sağlık canımcım

>tam da çayım gelmişken girmişim sayfana bir tanesini aldım bilesin:)))ellerine sağlık canımcım

Bu ne güzel ve muhteşem bir blog böyle.Ben çok gecikmişim sizi bulmakta.Bu arada aynı şehirde bir blogcu arkadaşa rastlamakta güzel bir duygu.sevgiler..

>Bu ne güzel ve muhteşem bir blog böyle.Ben çok gecikmişim sizi bulmakta.Bu arada aynı şehirde bir blogcu arkadaşa rastlamakta güzel bir duygu.sevgiler..

Birsel çok teşekkür ederim

>Birsel çok teşekkür ederim

Narince yorum için teşekkürler

>Narince yorum için teşekkürler

limonlu kek,aynen dediğin gibi yaptım çok lezzetliydi
teşekkürler

>limonlu kek,aynen dediğin gibi yaptım çok lezzetliyditeşekkürler

Başak rica ederim

>Başak rica ederim

Handecim afiyet olsun

>Handecim afiyet olsun

Limon çiçekleri güzel sözlerin için teşekkür ederim

>Limon çiçekleri güzel sözlerin için teşekkür ederim

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

Blog Stats

  • 122,396 hits

siparişleriniz için

pasta,kurabiye ve cupcake tasarımları yapılır
makaron,brownie ve çay saati siparişleri özenle hazırlanır
kurabiye,makaron ve cup cakeler Türkiye geneline gönderilir

iletişim

bana
0 532 744 18 48 numaralı telefondan
izzgun@hotmail.com
izzgunn@gmail.com dan ulaşabilirsiniz
siparişler için en az 3 gün önceden benimle bağlantı kurarsanız sevinirim

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 4 takipçiye katılın

En Fazla Tıklananlar

  • Hiçbiri

Sayfalar

etiketler

Arşivimde bulunanlar

kategoriler

Kasım 2010
P S Ç P C C P
« Eki   Ara »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
%d blogcu bunu beğendi: