pastaneden

Muzlu Damla Çikolatalı Kek

Posted on: Aralık 5, 2010

Merhaba arkadaşlar
hepinize güzel,keyifli bir haftasonu dilerim.
Bütün ailenin birarada olduğu güzel bir pazar gününe şöyle lezzetli bir kek
iyi gider ee hadi doğru mutfağa bütün aile ama özellikle minikler
çok beğenecekler bu keki
yapılışı çok basit
Malzemeler:
100 gram yumuşak margarin
1 su bardağı tozşeker
3 yumurta
1 çay bardağı süt
2 su bardağı un
2 tane ezilmiş muz
1 paket kabartma tozu
1 çay bardağı damla çikolata
Yapılışı:
Bir kasede yumuşak margarin ve şekeri krema kıvamına gelinceye kadar çırpalım,içine yumurtaları teker teker ve yedirerek ekleyelim
sütü ilave edip karıştıralım, unu ve kabartma tozunu eleyerek ilave edelim
en son muz ve damla çikolatayı ekledikten sonra karıştırıp kek kalıbına dökelim,orta boy bir kalıp yeterli olacaktır
170 decede tahmini 40 dakika pişiriyoruz
ılıkken servis edelim çok leziz bir kek oluyor denemenizi tavsiye ederim
Sevdiklerinizle ve afiyetle yemeniz dileğiyle
Afiyet olsun.
66 Yanıt to "Muzlu Damla Çikolatalı Kek"

kek çok güzel görünüyor.ellerinize sağlık.sevgiler.

>kek çok güzel görünüyor.ellerinize sağlık.sevgiler.

benim Minişim bayılıyor muzlu keklere ellerine sağlık canım 😉

>benim Minişim bayılıyor muzlu keklere ellerine sağlık canım 😉

Kekin tarifini o kadar güzel anlatmışsın ki okurken sanki kokusu burnıma geldi. Emeklerine sağlık..

>Kekin tarifini o kadar güzel anlatmışsın ki okurken sanki kokusu burnıma geldi. Emeklerine sağlık..

Sevdacım güzel yorumun için teşekkür ederim

>Sevdacım güzel yorumun için teşekkür ederim

Sedacım yerim ben o minişi:))
benim minişlerde çok seviyor denemeni tavsiye ederim,güzel yorumun için de teşekkürler

>Sedacım yerim ben o minişi:))benim minişlerde çok seviyor denemeni tavsiye ederim,güzel yorumun için de teşekkürler

Nilgün çok sevindim,tarifleri yazarken tam anlatamıyormuşum gibi geliyordu öyle olmadığına sevindim
güzel yorumun için teşekkürler

>Nilgün çok sevindim,tarifleri yazarken tam anlatamıyormuşum gibi geliyordu öyle olmadığına sevindimgüzel yorumun için teşekkürler

Ellerine sağlık harika bir kek olmuş çayla süper olur. Bu arada ödüllerin için tebrik ederim.

>Ellerine sağlık harika bir kek olmuş çayla süper olur. Bu arada ödüllerin için tebrik ederim.

ellerine saglik canim..

HERKESE DUYURULUR :

KuRaBiYe adli ETKINLIK baslattim (05 Aralik – 05 Ocak) , herkes davetlimdir..

Katirlirsan cok mutlu olurum 🙂

>ellerine saglik canim..HERKESE DUYURULUR : KuRaBiYe adli ETKINLIK baslattim (05 Aralik – 05 Ocak) , herkes davetlimdir.. Katirlirsan cok mutlu olurum 🙂

Handan teşekkür ederim

>Handan teşekkür ederim

Hasret katılmak isterim bol katılımlı bir etkinlik dilerim

>Hasret katılmak isterim bol katılımlı bir etkinlik dilerim

ellerine sağlık hem muzlu hem çikolatalı harika görünüyor canım
mutlu bir hafta dilerim sana

>ellerine sağlık hem muzlu hem çikolatalı harika görünüyor canımmutlu bir hafta dilerim sana

izgün kızım görmesin muzlu keke bayılıyor .
hele birde damla çikolatalı işte anne yap diye tutturur şu sıralar mutfaga pek girmiyorum :((

>izgün kızım görmesin muzlu keke bayılıyor .hele birde damla çikolatalı işte anne yap diye tutturur şu sıralar mutfaga pek girmiyorum :((

ellerine sağlık arkadaşım
bence çoook güzel olmuş…güzel bir hafta diliyorum sana.en güzel sevgilerimle

>ellerine sağlık arkadaşımbence çoook güzel olmuş…güzel bir hafta diliyorum sana.en güzel sevgilerimle

Muzlu keki kızım çok seviyor İzgün teyzeciği.. 🙂
Damla çikolata ile ekstra güzel oluyor.
Ellerine,gönlüne sağlık.

>Muzlu keki kızım çok seviyor İzgün teyzeciği.. :)Damla çikolata ile ekstra güzel oluyor.Ellerine,gönlüne sağlık.

Yanınada mis gibi çay:)ellerinize sağlık…
Sevgiler

>Yanınada mis gibi çay:)ellerinize sağlık…Sevgiler

misss gibi muz kokusu şahane:) ellerinize sağlık İzgün Hanım..

>misss gibi muz kokusu şahane:) ellerinize sağlık İzgün Hanım..

Handecim teşekkür ederim
sana da mutlu bir hafta dilerim

>Handecim teşekkür ederimsana da mutlu bir hafta dilerim

Sevil çocuklar bu keki çok seviyor öpüyorum güzel kızını
yorum için teşekkürler

>Sevil çocuklar bu keki çok seviyor öpüyorum güzel kızınıyorum için teşekkürler

Alevim çok teşekkür ediyorum
öpücükler ve sevgiler benden sana

>Alevim çok teşekkür ediyorumöpücükler ve sevgiler benden sana

Pepelam burda olsaydınız da civciv hanıma yapsaydım,yanaklarından öperim minik prensesi
yorum için teşekkürler

>Pepelam burda olsaydınız da civciv hanıma yapsaydım,yanaklarından öperim minik prensesiyorum için teşekkürler

ev atölyesi teşekkür ederim

>ev atölyesi teşekkür ederim

Deniz teşekkür ederim
pişerken mutfak mis gibi kokularla doldu:))
sevgiler

>Deniz teşekkür ederimpişerken mutfak mis gibi kokularla doldu:))sevgiler

Muzlu keki kim sevmezki? Ellerine sağlık İzgün.

>Muzlu keki kim sevmezki? Ellerine sağlık İzgün.

Kek harika görünüyor, ellerinize sağlık. Ben de bir muz kullanıp, muzlu puding ekleyerek yaptım ve beğendim. Bu tarifi de denemeyi isterim. Size afiyetler olsun.
Sevgiler.

>Kek harika görünüyor, ellerinize sağlık. Ben de bir muz kullanıp, muzlu puding ekleyerek yaptım ve beğendim. Bu tarifi de denemeyi isterim. Size afiyetler olsun.Sevgiler.

Kekin puf puf duruyor. Ellerine sağlık…

>Kekin puf puf duruyor. Ellerine sağlık…

Muz,kek ve çikolata her biri tek başına çok sevilen malzemeler.Bir araya gelince güzel olmaz mı hiç? Ben tarifler okurken gerçektende kokuları duyuyorum,hissediyorum.Ve bu kek çok güzel kokuyor,ellerinize sağlık.

>Muz,kek ve çikolata her biri tek başına çok sevilen malzemeler.Bir araya gelince güzel olmaz mı hiç? Ben tarifler okurken gerçektende kokuları duyuyorum,hissediyorum.Ve bu kek çok güzel kokuyor,ellerinize sağlık.

Görüntü şahane canım,ellerine sağlık..Böyle nefis kekleri görünce çok mutlu oluyorum..))Harikasın!

>Görüntü şahane canım,ellerine sağlık..Böyle nefis kekleri görünce çok mutlu oluyorum..))Harikasın!

miss gibi bir kahveyle nasıl hayır denebilir ki..
ama ya diyet ? 😦

>miss gibi bir kahveyle nasıl hayır denebilir ki..ama ya diyet ? 😦

Narinim teşekkür ederim

>Narinim teşekkür ederim

Birsel muzlu pudingle bende denemek istiyorum
yorum için teşekkürler

>Birsel muzlu pudingle bende denemek istiyorum yorum için teşekkürler

Tümay çok teşekkürler

>Tümay çok teşekkürler

Başak ne mutlu bana ki anlatabilmişim:))
güzel yorumun için teşekkürler

>Başak ne mutlu bana ki anlatabilmişim:))güzel yorumun için teşekkürler

Gül teşekkür ederim
sende harikasın

>Gül teşekkür ederimsende harikasın

Bir Cevap Yazın

Blog Stats

  • 122,985 hits

siparişleriniz için

pasta,kurabiye ve cupcake tasarımları yapılır
makaron,brownie ve çay saati siparişleri özenle hazırlanır
kurabiye,makaron ve cup cakeler Türkiye geneline gönderilir

iletişim

bana
0 532 744 18 48 numaralı telefondan
izzgun@hotmail.com
izzgunn@gmail.com dan ulaşabilirsiniz
siparişler için en az 3 gün önceden benimle bağlantı kurarsanız sevinirim

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 4 takipçiye katılın

En Fazla Tıklananlar

Sayfalar

etiketler

Arşivimde bulunanlar

kategoriler

Aralık 2010
P S Ç P C C P
« Kas   Oca »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
