pastaneden

Çikolatalı Biscotti

Posted on: Aralık 15, 2010

Merhaba arkadaşlar
günlerdir süren yağmurdan sonra bugün güneş yüzünü gösterdi
ne kadar sevindiğimi anlatamam,günlerdir kasvetli ve karanlık
günlerden sonra güneş görmek çok güzeldi.
Sizlere nefis bir tarifim var çıtır çıtır çikolatalı biscottilerden almaz mısınız:))
Daha önce denediğim biscotti tarifleri istediğim sonucu vermemişti
çok sert ve tatsız olmuştu sonunda istediğim gibi ve lezzetli biscottilere ulaştım tabi sizlerle paylaşmamak olmazdı:))
bu tarif Lezzet dergisinde gördüğüm,denediğim ve çok memnun kaldığım bir tarif
Malzemeler:
2 yumurta
yarım su bardağı kakao
3 buçuk su bardağı un
1 çay kaşığı karbonat
100 gram tereyağı(yumuşak)
1 su bardağı tozşeker
1 su bardağı damla çikolata
yarım su bardağı iri kıyılmış fındık
Üzeri için:
100 gram eritilmiş bitter çikolata
toz antep fıstığı
Yapılışı:
Bir kapta un,karbonat ve kakaoyu karıştırın,ayrı bir kapta tereyağı ve şekeri iyice karıştırın,yumurtaları ekleyip karıştırmaya devam edin,kuru malzemeleri ilave edin en son çikolata ve fındığı ekleyin,çok sert olmayan ama çok da yumuşak olmayan orta kıvamda bir hamur olacak un miktarı az gelirse biraz daha ekleyebilirsiniz.Hamuru ikiye bölüp elinizle kütük görünümü verip
160 derece fırında 35 dakika pişirin,ılıdıktan sonra bıçakla dilimler halinde kesin,tekrar 160 derecelik fırına koyup 10 dakika daha pişirin.
soğuduktan sonra eritilmiş çikolataya batırıp üzerine antep fıstığı serpin.
Biscotti,İtalyancada çifte fırınlanmış anlamına geliyor
bizdeki gevreklerin bir değişik türü
kapaklı bir kavanozda uzun süre saklayabilirsiniz ama ben pek kalacağını sanmıyorum bizdeki biscottiler yaptıktan sonra kısa sürede bitti:))
sevdiklerinizle ve afiyetle yemeniz dileğiyle
afiyet olsun.
Reklamlar

74 Yanıt to "Çikolatalı Biscotti"

Merhabalar,coook nefis bir tarif,cabucak yazdim ve denemek istiyorum,Lezzet dergisinin tariflerini yaparim ende genelde,ellerine saglik,aslinda hemen olsaydi yerdik ne güzel:) Sevgiler Antalya`ya…

>Merhabalar,coook nefis bir tarif,cabucak yazdim ve denemek istiyorum,Lezzet dergisinin tariflerini yaparim ende genelde,ellerine saglik,aslinda hemen olsaydi yerdik ne güzel:) Sevgiler Antalya`ya…

İzgüncüm ellerine sağlık enfes olmuş öpüyorum.

>İzgüncüm ellerine sağlık enfes olmuş öpüyorum.

hımmm değişik bi tarifmiş bi pişiricez sonra bidaha pişiricez.Görüntüsü çok güzel ama ya bayıldım.Ellerine sağlık

>hımmm değişik bi tarifmiş bi pişiricez sonra bidaha pişiricez.Görüntüsü çok güzel ama ya bayıldım.Ellerine sağlık

Nefis, nefis. Ellerine sağlık. Harika olmuşlar. Nasıl da canım çekti şimdi 🙂 Afiyet bal şeker olsun. Sevgiler.

>Nefis, nefis. Ellerine sağlık. Harika olmuşlar. Nasıl da canım çekti şimdi 🙂 Afiyet bal şeker olsun. Sevgiler.

Canım hava benim de ruhumu sıktı.Biscootilerin nefis görünüyor ellerine sağlık.Denizi öp benim için.

>Canım hava benim de ruhumu sıktı.Biscootilerin nefis görünüyor ellerine sağlık.Denizi öp benim için.

Çikolatalı lezzetlere hiç dayanamam.Ellerine sağlık canım.En içten sevgilerimle…

>Çikolatalı lezzetlere hiç dayanamam.Ellerine sağlık canım.En içten sevgilerimle…

Canim, ellerine saglik. Ben de bugünlerde yapayim diyordum.

>Canim, ellerine saglik. Ben de bugünlerde yapayim diyordum.

çikolatalı biscottiye bayılıyorum. kahveyle de ne güzel gider..ellerine sağlık canım
sevgiler

>çikolatalı biscottiye bayılıyorum. kahveyle de ne güzel gider..ellerine sağlık canımsevgiler

Çikolata oldumu akan sular durur. Gece vakti resme kilitlendim kaldım. Harika olmuş ellerine sağlık.

>Çikolata oldumu akan sular durur. Gece vakti resme kilitlendim kaldım. Harika olmuş ellerine sağlık.

Selam İzgüncüm.Ben de iyi bir tarif arıyordum.Mutlaka deniycem.Sevgiler…

>Selam İzgüncüm.Ben de iyi bir tarif arıyordum.Mutlaka deniycem.Sevgiler…

Serpilcim ah keşke burda olsaydın yorum için teşekkürler

>Serpilcim ah keşke burda olsaydın yorum için teşekkürler

Derya teşekkür ederim

>Derya teşekkür ederim

xcelis evet yapınca bir daha yapılıyor
teşekkür ederim

>xcelis evet yapınca bir daha yapılıyorteşekkür ederim

beyaz hanımeli,çok teşekkür ederim

>beyaz hanımeli,çok teşekkür ederim

Gül teşekkürler öptüm bile:))

>Gül teşekkürler öptüm bile:))

Fatoş bende çok severim teşekkürler

>Fatoş bende çok severim teşekkürler

Nesrincim tavsiye ederim,teşekkürler

>Nesrincim tavsiye ederim,teşekkürler

teşekkür ederim Zehracım

>teşekkür ederim Zehracım

Handan teşekkürler

>Handan teşekkürler

Zuhal hanım tavsiye ederim
teşekkürler

>Zuhal hanım tavsiye ederimteşekkürler

canım ellerine sağlık sahane olmuş..

>canım ellerine sağlık sahane olmuş..

İzgün'cüm, bayılıyorum biscottiye ama çikolatalı hiç denemedim. Harika olmuş, ellerine sağlık..

>İzgün'cüm, bayılıyorum biscottiye ama çikolatalı hiç denemedim. Harika olmuş, ellerine sağlık..

Ellerine sağlık gülüm.Biscotti süper görünüyor,her zaman ki gibi..!
Bıdıklarını da öp bizim için e mi,kalbi sevgilerimle

>Ellerine sağlık gülüm.Biscotti süper görünüyor,her zaman ki gibi..!Bıdıklarını da öp bizim için e mi,kalbi sevgilerimle

Merhaba canım:)) Blogun nefis tadlrla dolu ellerine emeğine sağlık… Daha sık görüşmek için sizi izlemeye aldım… Çikolatalı biscotti nefis görünüyor afiyet şeker olsun:))

>Merhaba canım:)) Blogun nefis tadlrla dolu ellerine emeğine sağlık… Daha sık görüşmek için sizi izlemeye aldım… Çikolatalı biscotti nefis görünüyor afiyet şeker olsun:))

Uff uf!Nefis olmuşlar yaa!Akşam akşam olmadı şimdi:))

>Uff uf!Nefis olmuşlar yaa!Akşam akşam olmadı şimdi:))

Merhabalar… Harika görünüyor…Çikolatayla pek aram olduğu söyelnemze ama özel durumlarda tercihimdir…

sevgilerimle…

>Merhabalar… Harika görünüyor…Çikolatayla pek aram olduğu söyelnemze ama özel durumlarda tercihimdir… sevgilerimle…

İzgün' cüğüm, bakıyorum bloglarda herkes güzel güzel lezzetler yapıyor. Vallahi ben hem yapmasını severim hem de yemesini. Ama kilo alacağım korkusuyla fazla tatlı şeyler yapmak istemiyorum. Ama senin blogundakileri görünce de çok canım istiyor. İşim zor arkadaşım bu blog macerası bana hiç iyi gelmedi:) Ellerine sağlık canım benim, sevgiler…

>İzgün' cüğüm, bakıyorum bloglarda herkes güzel güzel lezzetler yapıyor. Vallahi ben hem yapmasını severim hem de yemesini. Ama kilo alacağım korkusuyla fazla tatlı şeyler yapmak istemiyorum. Ama senin blogundakileri görünce de çok canım istiyor. İşim zor arkadaşım bu blog macerası bana hiç iyi gelmedi:) Ellerine sağlık canım benim, sevgiler…

Sevil teşekkür ederim

>Sevil teşekkür ederim

misketlimonu tavsiye ederim
teşekkürler

>misketlimonu tavsiye ederimteşekkürler

Pepelam,güzel yürekli arkadaşım çok teşekkür ederim
senin için onları öperim teyzesi

>Pepelam,güzel yürekli arkadaşım çok teşekkür ederimsenin için onları öperim teyzesi

Banu çok teşekkür ederim

>Banu çok teşekkür ederim

Canancım teşekkürler

>Canancım teşekkürler

Merhaba Serap güzel yorumun için teşekkürler

>Merhaba Serap güzel yorumun için teşekkürler

Zencefil ve tarçın ne güzel sözler böyle
çok teşekkürler

>Zencefil ve tarçın ne güzel sözler böyleçok teşekkürler

İZGÜNCÜM ELLERİNE SAĞLIK ARKADAŞIM.YALNIZ BEN EN ÇOK ÖNCEKİLERDEN KÖTÜ SONUÇ ALMANA RAĞMEN MAŞALLAH CESARETLE YENİDEN DENEMİŞSİN.BEN BUNU YAPAMIYORUM MESELA.
MAKARON ZEDE OLDUKTAN SONRA BİDAHA DENEYEMİYORUM.
ELLERİNE SAĞLIK ÇOK LEZİZ GÖRÜNÜYOR BİSKOTTİN.
SEVGİLER…

>İZGÜNCÜM ELLERİNE SAĞLIK ARKADAŞIM.YALNIZ BEN EN ÇOK ÖNCEKİLERDEN KÖTÜ SONUÇ ALMANA RAĞMEN MAŞALLAH CESARETLE YENİDEN DENEMİŞSİN.BEN BUNU YAPAMIYORUM MESELA.MAKARON ZEDE OLDUKTAN SONRA BİDAHA DENEYEMİYORUM.ELLERİNE SAĞLIK ÇOK LEZİZ GÖRÜNÜYOR BİSKOTTİN.SEVGİLER…

Oğlum için ben bunu denemezmiyim. Emeklerine sağlık. Paylaşım için teşekkürler..

>Oğlum için ben bunu denemezmiyim. Emeklerine sağlık. Paylaşım için teşekkürler..

Ellerinize saglik, bayiliyorum bu lezzete… Cok SIK yapamasamda, buldugum yerde hic afetmem… Sizlere afiyetler olsun… Sevgilerimle,

>Ellerinize saglik, bayiliyorum bu lezzete… Cok SIK yapamasamda, buldugum yerde hic afetmem… Sizlere afiyetler olsun… Sevgilerimle,

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

Blog Stats

  • 122,003 hits

siparişleriniz için

pasta,kurabiye ve cupcake tasarımları yapılır
makaron,brownie ve çay saati siparişleri özenle hazırlanır
kurabiye,makaron ve cup cakeler Türkiye geneline gönderilir

iletişim

bana
0 532 744 18 48 numaralı telefondan
izzgun@hotmail.com
izzgunn@gmail.com dan ulaşabilirsiniz
siparişler için en az 3 gün önceden benimle bağlantı kurarsanız sevinirim

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 3 takipçiye katılın

En Fazla Tıklananlar

  • Hiçbiri

Sayfalar

etiketler

Arşivimde bulunanlar

kategoriler

Aralık 2010
P S Ç P C C P
« Kas   Oca »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
%d blogcu bunu beğendi: