pastaneden

Mahlepli Tuzlu Kurabiye

Posted on: Aralık 18, 2010

Merhaba arkadaşlar
blogumda daha çok tatlı lezzetlere yer verdiğimin farkındayım
ama nefis tuzlular da yapıyorum
o zaman paylaşmak zamanı
mahlebi seviyorsanız bu tuzlu kurabiyeyi de seversiniz
kıyır kıyır,ağızda dağılan bir lezzet
denemenizi tavsiye ederim.
Malzemeler:
125 gram yumuşak margarin
1 çay bardağı zeytinyağı
1 çay bardağı su
1 yumurta akı
2 çorba kaşığı sirke
1 çay kaşığı karbonat
1 çay kaşığı kabartma tozu
2 tatlı kaşığı tozşeker
1 tatlı kaşığı tuz
1 tatlı kaşığı mahlep
4 su bardağı un
Üzeri için:
yumurta sarısı
susam,çörekotu,haşhaş
Yapılışı:
Bir kasede margarin,zeytinyağı,su ve yumurta akı karıştırılır,sirke eklenir
kabartma tozu,karbonat,tuz,şeker ve mahlep de eklendikten sonra un ilave edilir,yumuşak bir hamur yoğrulur,merdaneyle çok ince olmayacak şekilde açılır,kalıpla kesilir üzerine yumurta sarısı sürülüp dilediğiniz baharatla süslenir 170 derecede 20 dakika üzeri pembeleşene kadar pişirilir
sevdiklerinizle ve afiyetle yemeniz dileğiyle
Afiyet olsun.

58 Yanıt to "Mahlepli Tuzlu Kurabiye"

Enfes görünüyor canım, ellerine sağlık. Çay saatini şenlendiren tuzlular bunlar 🙂 Afiyet olsun. Sevgiler.

>Enfes görünüyor canım, ellerine sağlık. Çay saatini şenlendiren tuzlular bunlar 🙂 Afiyet olsun. Sevgiler.

bu tadı seviyorum, mahlep poğçayada tuzlu kurabiyeye de yakışıyor.. elinize sağlık

>bu tadı seviyorum, mahlep poğçayada tuzlu kurabiyeye de yakışıyor.. elinize sağlık

vallahı nefıs gozukuyor. mahleplı olanı ısırmak ısterdım. sonra bıtane daha..
sonra bıtane daha…
sonra….

>vallahı nefıs gozukuyor. mahleplı olanı ısırmak ısterdım. sonra bıtane daha..sonra bıtane daha…sonra….

hayırlı geceler İzgüncüğüm
mahlepli tuzlulara bayılırım hele de yanında missgibi bir bardak demli çay:)))
ellerine sağlık güzelim
sevgiyle kal

>hayırlı geceler İzgüncüğüm mahlepli tuzlulara bayılırım hele de yanında missgibi bir bardak demli çay:)))ellerine sağlık güzelim sevgiyle kal

İzgün, tuzluları ben de severim, am çok çok tatlı yapıyoruz işte:))

>İzgün, tuzluları ben de severim, am çok çok tatlı yapıyoruz işte:))

canım ne tesadüf bende dün yapmıştım bugün yayınlamayı düşünüyordun senin kurabiyeleri görünce vazgeçtim tarif aynı şekiller bile aynı ellerine ve emeğine sağlık gerçekten çıtır çıtır bir kurabiye yemiş kadar oldum

>canım ne tesadüf bende dün yapmıştım bugün yayınlamayı düşünüyordun senin kurabiyeleri görünce vazgeçtim tarif aynı şekiller bile aynı ellerine ve emeğine sağlık gerçekten çıtır çıtır bir kurabiye yemiş kadar oldum

Bencede her güzel lezzete yer vermelisin..
hayatın TADI 🙂
TUZU ! da var :)))
sevgiler canım

>Bencede her güzel lezzete yer vermelisin..hayatın TADI :)TUZU ! da var :)))sevgiler canım

beyaz hanımeli,çok teşekkürler

>beyaz hanımeli,çok teşekkürler

Selda bende çok yakıştırıyorum güzel yorumun için teşekkürler

>Selda bende çok yakıştırıyorum güzel yorumun için teşekkürler

memelolinin annesi,çok teşekkür ederim gerçektende bi tane bitane daha derken bitiveriyor

>memelolinin annesi,çok teşekkür ederim gerçektende bi tane bitane daha derken bitiveriyor

Papatyam çayla nefis oluyor teşekkür ederim

>Papatyam çayla nefis oluyor teşekkür ederim

Narinim evet tuzlulara daha çok yer vermeli
teşekkürler

>Narinim evet tuzlulara daha çok yer vermeliteşekkürler

Güloannem,ne tesadüf çok şaşırdım senin yaptıklarını da merakla bekliyorum

>Güloannem,ne tesadüf çok şaşırdım senin yaptıklarını da merakla bekliyorum

Nunucum çok doğru söylüyorsun
teşekkürler

>Nunucum çok doğru söylüyorsunteşekkürler

izgüncüm mahlep kokusu burnuma geldi ellerine sağlık süper öpüyorum.

>izgüncüm mahlep kokusu burnuma geldi ellerine sağlık süper öpüyorum.

İzgün'cüğüm,Mahlepli kalpler çok güzel,mis gibi olmuş.Ellerine sağlık arkadaşım 🙂

>İzgün'cüğüm,Mahlepli kalpler çok güzel,mis gibi olmuş.Ellerine sağlık arkadaşım 🙂

ne güzelde kokuyodurrr

Ellerine sağlık
sevgilerr

>ne güzelde kokuyodurrrEllerine sağlıksevgilerr

Canım ellerine sağlık. Çok seviyorum tuzlu kurabiyeleri. Harika görünüyorlar..

>Canım ellerine sağlık. Çok seviyorum tuzlu kurabiyeleri. Harika görünüyorlar..

Canım ellerine sağlık kurabişler nefis olmuş…

>Canım ellerine sağlık kurabişler nefis olmuş…

Mahlep kokusunu çok seviyorum İçinde sirke olduğu için kıyır kıyır olmuştur. Ellerinize sağlık, harika bir görüntü. Afiyet, şifa olsun.
Sevgiler.

>Mahlep kokusunu çok seviyorum İçinde sirke olduğu için kıyır kıyır olmuştur. Ellerinize sağlık, harika bir görüntü. Afiyet, şifa olsun.Sevgiler.

Bu kurabiyeyi görünce şu anda bitkisel hayat süren kayınvalidemi düşünüyorum. Tuzlu bişi yapalım deyince hep bunu yapardı. Ellerine sağlık arkadaşım..

>Bu kurabiyeyi görünce şu anda bitkisel hayat süren kayınvalidemi düşünüyorum. Tuzlu bişi yapalım deyince hep bunu yapardı. Ellerine sağlık arkadaşım..

mahlepli tatlara bayılırım ellerine sağlık kurabiyeler çok güzeller

>mahlepli tatlara bayılırım ellerine sağlık kurabiyeler çok güzeller

mahlebi seviyorsanız demişsin izgünüm o şahane kokuyu hangi mutfak müptelası sevmez.bayılırım ben.bana sıcacık pastane kokusu gibi gelir.
ellerine sağlık.bence tuzlulara devam etmelisin.nefis çünkü:)

>mahlebi seviyorsanız demişsin izgünüm o şahane kokuyu hangi mutfak müptelası sevmez.bayılırım ben.bana sıcacık pastane kokusu gibi gelir.ellerine sağlık.bence tuzlulara devam etmelisin.nefis çünkü:)

eline sağlık harika olmuşlar
sevgiler..

>eline sağlık harika olmuşlarsevgiler..

Kurabiyeler gerçekten çok şeker ve lezzetli duruyorlar. Ellerine sağlık.

>Kurabiyeler gerçekten çok şeker ve lezzetli duruyorlar. Ellerine sağlık.

canım ellerine sağlık.Mahlep kokusuna ve tuzlu bisküviye bayılırım.Görüntüsüde çok şık olmuş:)

>canım ellerine sağlık.Mahlep kokusuna ve tuzlu bisküviye bayılırım.Görüntüsüde çok şık olmuş:)

yorum bırakan güzel arkadaşları hepinize çok teşekkür ederim

>yorum bırakan güzel arkadaşları hepinize çok teşekkür ederim

canım blogumda sana ait bir ödülün var

>canım blogumda sana ait bir ödülün var

Çok hoş tarifleriniz var , elinize sağlık:)

>Çok hoş tarifleriniz var , elinize sağlık:)

Bir Cevap Yazın

Blog Stats

  • 120,380 hits

siparişleriniz için

pasta,kurabiye ve cupcake tasarımları yapılır
makaron,brownie ve çay saati siparişleri özenle hazırlanır
kurabiye,makaron ve cup cakeler Türkiye geneline gönderilir

iletişim

bana
0 532 744 18 48 numaralı telefondan
izzgun@hotmail.com
izzgunn@gmail.com dan ulaşabilirsiniz
siparişler için en az 3 gün önceden benimle bağlantı kurarsanız sevinirim

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 3 takipçiye katılın

En Fazla Tıklananlar

Sayfalar

etiketler

Arşivimde bulunanlar

kategoriler

Aralık 2010
P S Ç P C C P
« Kas   Oca »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
