pastaneden

Bir NEHİR Masalı

Posted on: Aralık 26, 2010

Dört sene önce bugün,bu saatlerde hayata merhaba demiştin
hayata ve bana:))
Doğmadan önce biliyordum ki sen harika bir yol arkadaşı olacaktın ve
aradan geçen yıllar bu konuda ne kadar haklı olduğumu gösterdi.
Her anneye çocuğu çok güzel güzel gelir ama sen gerçekten çok güzel bir bebektin,doğduğun andan itibaren hayatım tamamen değişti
artık günlerin bir anlamı var ve en önemlisi kendimi yalnız hissetmiyorum.
seninle birlikte yıllar nasıl geçti,sen ne zaman büyüdün inan bilmiyorum
büyüdün hatta iki yaşına girdikten bir ay sonra abla bile oldun:))
Kardeşini çok güzel karşıladın ve tamda senden beklediğim bir olgunlukla
kardeşini sahiplendin hala da öylesin arada ki ufak tefek kıskançlıkları saymıyorum bile bunlar her kardeşin arasında olur

Her geçen gün büyüyorsun ve bana biraz daha benziyorsun
minik bir kopyam gibisin:))
sana olan aşkım hergün biraz daha artıyor ve seni çok seviyorum
yol arkadaşım
seninle birlikte dört koca sene geçti,bu sene benim için zor geçse de
sen en mutsuz olduğum anlarda güzel sözlerinle annene herzaman umut ve mutluluk verdin,üzgün olduğum anlarda minicik kollarınla sıkı sıkı sardın anneni:)
canım kızım,minik yol arkadaşım bugün doğumgünün ve bu hayatta yaptığım en doğru şey seni doğurmak, verdiğim en güzel karar senin annen olmak
seninle birlikte nice nice senelerimiz olsun
hep mutlu ol,hep birlikte olalım
sana sağlıklı,mutlu ve güzel bir ömür dilerim
seni çok seven ve hep sevecek olan
                                        Annen
                                        İzgün
76 Yanıt to "Bir NEHİR Masalı"

Canim, ne sansli bir annesin. kizin ne sansli. Sevgiler…

>Canim, ne sansli bir annesin. kizin ne sansli. Sevgiler…

Canım 41 kere maşallah rabbim esirgesin prensesi
ni.Sağlıklı,huzurlu,başarı ve mutluluk dolu güzel bir ömrü olsun öpüyorum.

>Canım 41 kere maşallah rabbim esirgesin prensesini.Sağlıklı,huzurlu,başarı ve mutluluk dolu güzel bir ömrü olsun öpüyorum.

Şu tablodan,şu sözlerden sonra ne denebilir ki?Samimiyeti,yaşanmışlığı kitliyor insanı.
Bir annenin,gözünün nuruna seslenişi,yürekten söylediği her hecesi,tatlı bir ateşle yakar yüreğimi.İyi ki doğdun g
zel Nehir! Nice yıllara,hayır ve umutla inşaAllah..

>Şu tablodan,şu sözlerden sonra ne denebilir ki?Samimiyeti,yaşanmışlığı kitliyor insanı.Bir annenin,gözünün nuruna seslenişi,yürekten söylediği her hecesi,tatlı bir ateşle yakar yüreğimi.İyi ki doğdun gzel Nehir! Nice yıllara,hayır ve umutla inşaAllah..

Gercekten tipki senin kopyan,cok ama cok güzel bir cocuk,Allah onu kötülüklerden korusun her zaman,dogum günü kutlu olsun!

>Gercekten tipki senin kopyan,cok ama cok güzel bir cocuk,Allah onu kötülüklerden korusun her zaman,dogum günü kutlu olsun!

kizin çok tatli masallah, sanada benziyor. Dogum günün kutlu olsun Nehircim, Allah sana uzuuun ömürler sihhat versin. Yüzün hep gulsun insallah. Daha nice yillaraaa

>kizin çok tatli masallah, sanada benziyor. Dogum günün kutlu olsun Nehircim, Allah sana uzuuun ömürler sihhat versin. Yüzün hep gulsun insallah. Daha nice yillaraaa

doğum gününüz kutlu olsun arkadaşım.çok tatlı kızımıza uzun sağlıklı ve mutlu yıllar diliyorum.sevgiler.

>doğum gününüz kutlu olsun arkadaşım.çok tatlı kızımıza uzun sağlıklı ve mutlu yıllar diliyorum.sevgiler.

Allah sizi hiç ayırmasın bu mutluluğunuzu hiç bozmasın dilerim .
Nehire daha sağlıklı başarılı mutlu nice nice yıllar dilerim…..

>Allah sizi hiç ayırmasın bu mutluluğunuzu hiç bozmasın dilerim .Nehire daha sağlıklı başarılı mutlu nice nice yıllar dilerim…..

izgün ağlattın beni cnm benim:( ne kadar güzel ifade etmişsin. ve evet kızın cok guzel gercekten ömrüde bi okadar güzel olsun…
çok garip ama sanki gercekten tanıyo gbıyım sizi…
opuyorum…hepinizi:)

>izgün ağlattın beni cnm benim:( ne kadar güzel ifade etmişsin. ve evet kızın cok guzel gercekten ömrüde bi okadar güzel olsun… çok garip ama sanki gercekten tanıyo gbıyım sizi… opuyorum…hepinizi:)

Bu güzel yüzlü kanatsız meleği ancak sevgi dolu annesi bu kadar güzel anlatabilirdi.Nede güzel içten ifadeler öyle.Maaşallah bu güzel meleğe.Nice hayırlı doğum günlerine temenni ederim.Bu arada gerçekten yavrunuz sizin kopyanız.Annesi gibi güzel olacak yani..Sevgiler.

>Bu güzel yüzlü kanatsız meleği ancak sevgi dolu annesi bu kadar güzel anlatabilirdi.Nede güzel içten ifadeler öyle.Maaşallah bu güzel meleğe.Nice hayırlı doğum günlerine temenni ederim.Bu arada gerçekten yavrunuz sizin kopyanız.Annesi gibi güzel olacak yani..Sevgiler.

Nesrincim teşekkür ederim
hepimiz şanslıyız çünkü anneyiz:))

>Nesrincim teşekkür ederimhepimiz şanslıyız çünkü anneyiz:))

Bu aralar duygusalmıyım neyim çok duygulandırdın beni izgün:))nice sağlıklı yaşları olsun prensesin ve siz huzur içinde hiç ayrılmadan:)çok öpüyorum canım.mutlu haftalar..

>Bu aralar duygusalmıyım neyim çok duygulandırdın beni izgün:))nice sağlıklı yaşları olsun prensesin ve siz huzur içinde hiç ayrılmadan:)çok öpüyorum canım.mutlu haftalar..

Derya,amin inşallah
hepimiz yavrusu için aynı dilekleri iletiyorum,teşekkür ederim

>Derya,amin inşallahhepimiz yavrusu için aynı dilekleri iletiyorum,teşekkür ederim

Pepelam,güzel insan güzel dileklerin için amin diyorum
çok teşekkür ediyorum

>Pepelam,güzel insan güzel dileklerin için amin diyorumçok teşekkür ediyorum

Serpilcim,canım çok teşekkürler bir anneyi en iyi başka bir anne anlıyor hemde yeni anne olmuş bir insan:)

>Serpilcim,canım çok teşekkürler bir anneyi en iyi başka bir anne anlıyor hemde yeni anne olmuş bir insan:)

mutfaktan mis kokular,amin hepimizin yavrusu için
çok teşekkür ederim

>mutfaktan mis kokular,amin hepimizin yavrusu içinçok teşekkür ederim

Sevda çok teşekkür ederim

>Sevda çok teşekkür ederim

Gül teyzesi,amin inşallah
çok teşekkür ederim

>Gül teyzesi,amin inşallahçok teşekkür ederim

Esracım bende seni tanıyormuşum hissine kapılıyorum ama ağlama kıyamam sana ben yorumları okurken ağlamaya başladım zaten
çok teşekkür ederim güzel dileklerin için

>Esracım bende seni tanıyormuşum hissine kapılıyorum ama ağlama kıyamam sana ben yorumları okurken ağlamaya başladım zatençok teşekkür ederim güzel dileklerin için

limon çiçekleri,güzel dileklerin için çok teşekkürler bir anneyi gene başka bir anne anlıyor:)

>limon çiçekleri,güzel dileklerin için çok teşekkürler bir anneyi gene başka bir anne anlıyor:)

İzgün Hanım,
maşallah sübahnallah..
ne kadar güzel bir çocuk Nehir..
maviş gözleri gibi sımsıcak bir ömür onunla olsun..
talih hep yanında olsun..

>İzgün Hanım,maşallah sübahnallah..ne kadar güzel bir çocuk Nehir..maviş gözleri gibi sımsıcak bir ömür onunla olsun..talih hep yanında olsun..

İnci bende bu aralar çok duygusalım
çok teşekkür ederim güzel dileklerin için

>İnci bende bu aralar çok duygusalımçok teşekkür ederim güzel dileklerin için

Deniz ablası çok çok teşekkürler
amin inşallah

>Deniz ablası çok çok teşekkürleramin inşallah

rabbim hiç ayırmasın hayırlı yaşlar olsun prensesine… çok öpüyorum.sevgiler…

>rabbim hiç ayırmasın hayırlı yaşlar olsun prensesine… çok öpüyorum.sevgiler…

Sana bu kadar güzel duygular yaşattığı için Nehir iyi ki doğmuş. Bir anne yavrularına hissettiklrini ancak bu kadar içten ve samimi anlatabilir. Yol arkadaşlarınla mutluluğun daim olsun..

>Sana bu kadar güzel duygular yaşattığı için Nehir iyi ki doğmuş. Bir anne yavrularına hissettiklrini ancak bu kadar içten ve samimi anlatabilir. Yol arkadaşlarınla mutluluğun daim olsun..

Nice senelere minik prenses! Masallah cok guzel, cok tatli. Ve gercekten annesinin kopyasi! Rabbim ona guzel, hayirli, mutlu bir omur nasip etsin.

>Nice senelere minik prenses! Masallah cok guzel, cok tatli. Ve gercekten annesinin kopyasi! Rabbim ona guzel, hayirli, mutlu bir omur nasip etsin.

ok hoşlar çok tatlılar. allah bağışlasın..

>ok hoşlar çok tatlılar. allah bağışlasın..

:))
canımm.
Kutlarım onu..
en güzel günlerini görmenizi diliyorum.
iyi seneler
sevgi ve keyifle.

>:))canımm.Kutlarım onu..en güzel günlerini görmenizi diliyorum.iyi senelersevgi ve keyifle.

Maşallah kızına ve tabi oğluna da. Ne kadar güzel bir çocuk bu benzerliğiniz inanılmaz. İyi ki doğmuş Nehir ve kardeşi. Allah ayırmasın sizleri İzgün'cüm..
Çok tatlılar..

>Maşallah kızına ve tabi oğluna da. Ne kadar güzel bir çocuk bu benzerliğiniz inanılmaz. İyi ki doğmuş Nehir ve kardeşi. Allah ayırmasın sizleri İzgün'cüm..Çok tatlılar..

Çok tatlısınız çooookkk..Dünyalar güzeli bir kız,yolu açık olsun.Bu kadar mı anneye benzenir:)

>Çok tatlısınız çooookkk..Dünyalar güzeli bir kız,yolu açık olsun.Bu kadar mı anneye benzenir:)

Yeşim,amin inşallah

>Yeşim,amin inşallah

Nilgün teşekkür ederim
inşallah bir ömür boyu:)

>Nilgün teşekkür ederiminşallah bir ömür boyu:)

Selmacım çok çok teşekkür ederim

>Selmacım çok çok teşekkür ederim

daima mutfak,çok teşekkür ederim

>daima mutfak,çok teşekkür ederim

nunucum çok teşekkür ederim
inşallah

>nunucum çok teşekkür ederiminşallah

misket limonu çok teşekkür ederim
ne güzel dilekler böyle

>misket limonu çok teşekkür ederimne güzel dilekler böyle

Deniz teşekkür ederim
sende çok tatlısın:)

>Deniz teşekkür ederimsende çok tatlısın:)

Nice güzel ve sağlıklı yaşlar dilerim. Anne kız yol arkadaşlığınız hep sevgiyle yürünen yollarda olsun.

>Nice güzel ve sağlıklı yaşlar dilerim. Anne kız yol arkadaşlığınız hep sevgiyle yürünen yollarda olsun.

mutlu yıllar dilerim. Maşallah ne tatlı, ömrü de en az kendi kadar tatlı olsun inşallah..

>mutlu yıllar dilerim. Maşallah ne tatlı, ömrü de en az kendi kadar tatlı olsun inşallah..

Bir Cevap Yazın

Blog Stats

  • 122,396 hits

siparişleriniz için

pasta,kurabiye ve cupcake tasarımları yapılır
makaron,brownie ve çay saati siparişleri özenle hazırlanır
kurabiye,makaron ve cup cakeler Türkiye geneline gönderilir

iletişim

bana
0 532 744 18 48 numaralı telefondan
izzgun@hotmail.com
izzgunn@gmail.com dan ulaşabilirsiniz
siparişler için en az 3 gün önceden benimle bağlantı kurarsanız sevinirim

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 4 takipçiye katılın

En Fazla Tıklananlar

  • Hiçbiri

Sayfalar

etiketler

Arşivimde bulunanlar

kategoriler

Aralık 2010
P S Ç P C C P
« Kas   Oca »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
