pastaneden

Nehir’in Mantar Ev Pastası

Posted on: Aralık 28, 2010

Merhaba arkadaşlar
vee karşınızda Nehirin doğumgünü pastası!!
Nehir kendisi bu pastayı kitaptan seçti ve bana da uygulaması kaldı
birebir aynısını yapmadım kendi yorumumu kattım ve bu pasta ortaya çıktı
keki vanilyalı pandispanya,vanilyalı pastacı kreması ve böğürtlenden oluşuyor
tadı mı?çok hafif ve lezzetli bir pasta tadanlar çok beğendi:))
sizde çocuklarınıza ve sevdiklerinize şeker hamurlu,figürlü
pastalar yaptırmak isterseniz bana 0 532 744 18 48 numaralı telefondan
ya da izzgun@hotmail.com adresinden ulaşabilirsiniz
istediğiniz her türde pasta siparişi alınır.
Nehirin doğumgünü için yazdığınız güzel yorumlara çok çok teşekkür ederim
hepiniz o kadar iyisiniz ki:))
yazdıklarınızı gözlerim dolarak okudum sizleri tanıdığım için çok şanslıyım
sizlere doğumgününden ve Nehirden birkaç kare:)
mutluluğu gözlerinden belli oluyor:))

ablaya kocaman bir öpücük
teyzişko ve minik aşkları birlikte
böylelikle Nehir yeni yaşına merhaba dedi bizde bir kez daha
onunla yaşadığımız mutlu günler için sevindik, dilerim
hep birlikte çok daha güzel günler yaşarız:)
Hepinize sevgi ve selamlarımı gönderiyorum

94 Yanıt to "Nehir’in Mantar Ev Pastası"

Pasta harika olmuş. Ellerine, emeğine sağlık. Tatlı Nehir'in yeni yaşı kutlu olsun. Nice nice mutlu senelere. Kucak dolusu sevgiler.

>Pasta harika olmuş. Ellerine, emeğine sağlık. Tatlı Nehir'in yeni yaşı kutlu olsun. Nice nice mutlu senelere. Kucak dolusu sevgiler.

ellerine sağlık canım pastan çok güzel olmuş.Nehir hanıma nice uzun seneler dilerim…

>ellerine sağlık canım pastan çok güzel olmuş.Nehir hanıma nice uzun seneler dilerim…

merhaba, nehirin doğum günü kutlu olsun.. çok cici pastanız olmuş.. emeklerine sağlık..
sevgilerimle…

>merhaba, nehirin doğum günü kutlu olsun.. çok cici pastanız olmuş.. emeklerine sağlık..sevgilerimle…

harika görünüyor bu pasta, bayıldım 🙂

>harika görünüyor bu pasta, bayıldım 🙂

Nehir' cik bu şirinler evinin şirinesi olmuş belliki:) tekrar ellerinize sağlık İzgün Hanım:)
siz iyisiniz ki insanlar da size iyi geliyor:)
sevgiler..

>Nehir' cik bu şirinler evinin şirinesi olmuş belliki:) tekrar ellerinize sağlık İzgün Hanım:)siz iyisiniz ki insanlar da size iyi geliyor:)sevgiler..

beyaz hanımeli çok teşekkür ederim

>beyaz hanımeli çok teşekkür ederim

Gül sen beğendiysen güzeldir
sağol arkadaşım

>Gül sen beğendiysen güzeldirsağol arkadaşım

Gülay çok teşekkür ederim

>Gülay çok teşekkür ederim

Nilay çok teşekkürler

>Nilay çok teşekkürler

Deniz çok teşekkür ederim
gerçekten sende çok iyisin,pamuk gibi bir kalbin var
öpüyorum seni

>Deniz çok teşekkür ederimgerçekten sende çok iyisin,pamuk gibi bir kalbin varöpüyorum seni

Bahtı,şansı kendi gibi güzel olsun çok şirin kızınızın doğum günü kutlu olsun canım ellerinize sağlık pastasıda sizin marifetli ellerinizden çıktığını belli ediyor MUHTEŞEM GÖRÜNÜYOR SEVGİLER

>Bahtı,şansı kendi gibi güzel olsun çok şirin kızınızın doğum günü kutlu olsun canım ellerinize sağlık pastasıda sizin marifetli ellerinizden çıktığını belli ediyor MUHTEŞEM GÖRÜNÜYOR SEVGİLER

Nehir ne kadar şanslı bir çocuk böyle yetenekli ve zevkli bir annesi var. Pasta çok şeker olmuş. Nehir'e bir kez daha mutlu yıllar dilerim tüm yaşgünlerini böyle neşe içinde geçsin. Sevgiler.

>Nehir ne kadar şanslı bir çocuk böyle yetenekli ve zevkli bir annesi var. Pasta çok şeker olmuş. Nehir'e bir kez daha mutlu yıllar dilerim tüm yaşgünlerini böyle neşe içinde geçsin. Sevgiler.

Nehir' e nice mutlu yillar canim. Senin de ellerine saglik. Cok cici olmus pasta.

>Nehir' e nice mutlu yillar canim. Senin de ellerine saglik. Cok cici olmus pasta.

çok güzel olmuş, elinize sağlık 🙂

>çok güzel olmuş, elinize sağlık 🙂

pasta şahane olmuş canım ellerine sağlık nehire sağlıklı uzun bir ömür dilerim

>pasta şahane olmuş canım ellerine sağlık nehire sağlıklı uzun bir ömür dilerim

canımcım bayadır görüşemiyoruz. özledim valla. artık işler bitii sayılır bol bol görüşürüz.
pasta süper ellerine sağlık canım. öpüyorum sevgiler

>canımcım bayadır görüşemiyoruz. özledim valla. artık işler bitii sayılır bol bol görüşürüz. pasta süper ellerine sağlık canım. öpüyorum sevgiler

Gül güzel dileklerin için teşekkürler
pastayı beğenmene sevindim:))

>Gül güzel dileklerin için teşekkürlerpastayı beğenmene sevindim:))

Handan teşekkür ederim,Nehir de bu şansının farkında ne güzel böyle düşünmen
sevgiler

>Handan teşekkür ederim,Nehir de bu şansının farkında ne güzel böyle düşünmensevgiler

Bayram kömbesi çok teşekkür ederim

>Bayram kömbesi çok teşekkür ederim

Aslı çok teşekkür ederim

>Aslı çok teşekkür ederim

Handecim çok çok teşekkürler

>Handecim çok çok teşekkürler

Özlemim bende seni ne kadar özledim bi bilsen
teşekkür ederim arkadaşım
öpüyorum seni

>Özlemim bende seni ne kadar özledim bi bilsenteşekkür ederim arkadaşımöpüyorum seni

çok güzel bir pasta olmuş annesi.. tekrar nice mutlu senelere…
sevgiler..

>çok güzel bir pasta olmuş annesi.. tekrar nice mutlu senelere…sevgiler..

Bu güzelliğe de ancak böyle güzel bir pasta yakışır annesi. Harika olmuş pasta ellerine sağlık İzgün'cüğüm. Tekrar iyi ki doğmuş Nehir, hepinize mutlu yıllar..

>Bu güzelliğe de ancak böyle güzel bir pasta yakışır annesi. Harika olmuş pasta ellerine sağlık İzgün'cüğüm. Tekrar iyi ki doğmuş Nehir, hepinize mutlu yıllar..

Önce güzel Nehir'e sağlıklı, mutlu ve başarılı uzun bir ömür dilerim…
Pasta harika olmuş, bayıldım. Nehir'in yerinde olmak isterdim:)) Ellerinize sağlık olsun.

Sevdiklerinizle birlikte, yaptığınız güzel pastaların tadında bir yıl geçirmenizi dilerim…
Sevgiler.

>Önce güzel Nehir'e sağlıklı, mutlu ve başarılı uzun bir ömür dilerim…Pasta harika olmuş, bayıldım. Nehir'in yerinde olmak isterdim:)) Ellerinize sağlık olsun.Sevdiklerinizle birlikte, yaptığınız güzel pastaların tadında bir yıl geçirmenizi dilerim…Sevgiler.

2 Ocak – 2 Subat tarihleri arasinda yapacagim “Ben Buldum“ etkinligime davetlisiniz..

Hepimiz mutfağımız da bir sürü tarif uretiyoruz. Bir etkinlik yapma fikri benim sürekli bir şeyler üretme isteğim ile başladı. Sizlerden de kendi tariflerinizi gondermenizi bekliyorum. Bol katilimli olur umuyorum.

>2 Ocak – 2 Subat tarihleri arasinda yapacagim “Ben Buldum“ etkinligime davetlisiniz..Hepimiz mutfağımız da bir sürü tarif uretiyoruz. Bir etkinlik yapma fikri benim sürekli bir şeyler üretme isteğim ile başladı. Sizlerden de kendi tariflerinizi gondermenizi bekliyorum. Bol katilimli olur umuyorum.

sevalcim çok teşekkür ederim

>sevalcim çok teşekkür ederim

misketlimonu,ne güzel sözler ve dilekler
çok teşekkür ederim

>misketlimonu,ne güzel sözler ve dileklerçok teşekkür ederim

dokuzuncubulut çok teşekkürler
sana da mutlu bir yıl dilerim

>dokuzuncubulut çok teşekkürlersana da mutlu bir yıl dilerim

estergon yeşil,bol katılımlı bir etkinlik diliyorum

>estergon yeşil,bol katılımlı bir etkinlik diliyorum

Cok guzel olmuss:)Ne kadar da mutlu masallah:)
Insallah yeni yasi hayirli, mutlu, huzurlu olur:)
Sevgi ve muhabbetlerimle..

>Cok guzel olmuss:)Ne kadar da mutlu masallah:)Insallah yeni yasi hayirli, mutlu, huzurlu olur:)Sevgi ve muhabbetlerimle..

Pasta harika görünüyor maşallah,ellerine sağlık. Nehir'in de yeni yaşını kutlarım daha nice güzel yıllar geçirmesi dileklerimle, sevgiler =)

>Pasta harika görünüyor maşallah,ellerine sağlık. Nehir'in de yeni yaşını kutlarım daha nice güzel yıllar geçirmesi dileklerimle, sevgiler =)

daha once yorum yazdim mi emin olamadim, garanti olsun:)
Mutlu yillar diliyorum nehir'e, sevdikleriyle huzur icinde buyusun insallah:)

>daha once yorum yazdim mi emin olamadim, garanti olsun:)Mutlu yillar diliyorum nehir'e, sevdikleriyle huzur icinde buyusun insallah:)

bol şanslı,huzurlu ve saglıklı seneler diliyorum.

>bol şanslı,huzurlu ve saglıklı seneler diliyorum.

CANIMMM…ELLERİNE SAĞLIK.CİDDEN SEN Mİ YAPTIN.BAYILDIM.
ÇOK BEĞENDİM.NE MAHİRMİŞ SENİN ELLERİN.BEN BU PASTA OLAYINA BİR KEZ EL ATABİLDİM SADECE…
NEHİR NASIL DA MUTLU BAKSANA…
TAHTI DA BAHTI DA AÇIK OLSUN.NİCE GÜZEL YAŞLAR GÖRSÜN İNŞALLAH…
SEVGİLER…
AYRICA MUTLU YILLAR BAL TANEM…
SEVGİLER…

>CANIMMM…ELLERİNE SAĞLIK.CİDDEN SEN Mİ YAPTIN.BAYILDIM.ÇOK BEĞENDİM.NE MAHİRMİŞ SENİN ELLERİN.BEN BU PASTA OLAYINA BİR KEZ EL ATABİLDİM SADECE…NEHİR NASIL DA MUTLU BAKSANA…TAHTI DA BAHTI DA AÇIK OLSUN.NİCE GÜZEL YAŞLAR GÖRSÜN İNŞALLAH…SEVGİLER…AYRICA MUTLU YILLAR BAL TANEM…SEVGİLER…

Sağlıklı huzur dolu mutlu yıllar dileklerimle..

>Sağlıklı huzur dolu mutlu yıllar dileklerimle..

izgün nehir gibi pastasıda cok guzel:) çenesini benım ıcın bı ısırmanı rıca etsem:))
buarada sevdıklerınle ,gonlundekı tum dıleklerınle sana yepyenı bır yıl dılıyorum…cokcok öpuyorum-mutlu yıllarr

>izgün nehir gibi pastasıda cok guzel:) çenesini benım ıcın bı ısırmanı rıca etsem:)) buarada sevdıklerınle ,gonlundekı tum dıleklerınle sana yepyenı bır yıl dılıyorum…cokcok öpuyorum-mutlu yıllarr

bir maşallah da benden :)tatlı kızının o güzel yüzü hep gülsün .. pasta da çok başarılı çok güzel olmuş cnm emeğine sağlık

>bir maşallah da benden :)tatlı kızının o güzel yüzü hep gülsün .. pasta da çok başarılı çok güzel olmuş cnm emeğine sağlık

nar çiçeği çok teşekkür ederim güzel dileklerin için

>nar çiçeği çok teşekkür ederim güzel dileklerin için

Mekila çok teşekkür ederim

>Mekila çok teşekkür ederim

Lamacım daha önce yazmamıştın:))
çok teşekkür edrim

>Lamacım daha önce yazmamıştın:))çok teşekkür edrim

Eylem sağol inşallah

>Eylem sağol inşallah

Alevim evet bana ait sağol arkadaşım
güzel dileklerin için amin diyorum

>Alevim evet bana ait sağol arkadaşımgüzel dileklerin için amin diyorum

canım benim
hayırlı,mutlu ,sağlıklı bir yıl sizin ve tüm sevdiklerinizin olsun.nice mutlu senelere….sevgilerimle…

>canım benimhayırlı,mutlu ,sağlıklı bir yıl sizin ve tüm sevdiklerinizin olsun.nice mutlu senelere….sevgilerimle…

canım arkadaşım yeni yılını kutlar sağlıklı mutlu huzurlu yıllar dilerim. çok öpüyorum sevgiler

>canım arkadaşım yeni yılını kutlar sağlıklı mutlu huzurlu yıllar dilerim. çok öpüyorum sevgiler

İzgüncüm ellerine sağlık.Herşey mükemmel görünüyor.
yeni yılını kutluyorum.Sevgiler.

>İzgüncüm ellerine sağlık.Herşey mükemmel görünüyor.yeni yılını kutluyorum.Sevgiler.

Yeni yılını tüm yüreğimle kutlar daha nice yıllar sağlıkla başarıyla sevdiklerinizle birlikte geçirmenizi diliyorum.
Dün rüya yarın hayaldir…
Rüyayı mutlu hayali umutlu yapan bugündür, gönlünüz neyin özlemini çekiyor ise size onu getirsin…
Yeni yılınız kutlu olsun ..!!
Mutlu Yıllar…

>Yeni yılını tüm yüreğimle kutlar daha nice yıllar sağlıkla başarıyla sevdiklerinizle birlikte geçirmenizi diliyorum.Dün rüya yarın hayaldir… Rüyayı mutlu hayali umutlu yapan bugündür, gönlünüz neyin özlemini çekiyor ise size onu getirsin… Yeni yılınız kutlu olsun ..!! Mutlu Yıllar…

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

Blog Stats

  • 120,380 hits

siparişleriniz için

pasta,kurabiye ve cupcake tasarımları yapılır
makaron,brownie ve çay saati siparişleri özenle hazırlanır
kurabiye,makaron ve cup cakeler Türkiye geneline gönderilir

iletişim

bana
0 532 744 18 48 numaralı telefondan
izzgun@hotmail.com
izzgunn@gmail.com dan ulaşabilirsiniz
siparişler için en az 3 gün önceden benimle bağlantı kurarsanız sevinirim

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 3 takipçiye katılın

En Fazla Tıklananlar

Sayfalar

etiketler

Arşivimde bulunanlar

kategoriler

Aralık 2010
P S Ç P C C P
« Kas   Oca »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
%d blogcu bunu beğendi: