pastaneden

Makaronlar ve Browni

Posted on: Ocak 19, 2011

Merhaba arkadaşlarım,dostlarım
güzel yorumlarınız ve desteğiniz için hepinize çok teşekkür ederim.
Yorumlarınızı okurken çok duygulandım ne kadar güzel bir duygu yalnız olmadığını hissetmek
paylaştıkça azalırmış dertler,kesinlikle katılıyorum ben içimde tuttuklarımı sizlerle paylaşmak istedim ve sizler de benim hissettiklerimi çok iyi anladınız ve güzel sözleriniz,desteklerinizle yanımda olduğunuzu hissettirdiniz
gerçekten yalnız olmadığımı,pamuk kalpli dostlarımın olduğunu biliyorum
ne mutlu bana:))
inanıyorum ki burdan sizinle mutlu haberleri de paylaşacağım.
Bana çalışmak iyi geliyor,blog yazarken ve gelmeye başlayan siparişlerimi hazırlarken kafam dağılıyor,bütün sıkıntılarımdan kurtuluyorum
bu makaronlar Aysun hanımın siparişiydi,kendisi beni internetten buldu
fıstıklı ve vanilyalı makaronlar ve browni istedi
bende seve seve hazırladım.
beğenilmesi beni çok mutlu etti:))
sevdikleriniz için her türlü çay saati ikramları seve seve hazırlanır
sipariş için bana izzgun@hotmail.com adresinden ya da
0 532 744 18 48 numaralı telefondan ulaşabilirsiniz
siparişleriniz özenle hazırlanır.
Sevdiklerinizle ve afiyetle yemeniz dileğiyle.
27 Yanıt to "Makaronlar ve Browni"

Ellerine sağlık canım benim…gerçekten çok şık olmuşlarÖzellikle brownieler nasıl güzel geldi gözüme burda olsalar kutuyu elimden alamazlardı:)

hmm ne lezzetlidir
su kahvemin yaninda olsalardi iyiydi ;))

wooowww Süpper görünüyor gerçekten harikalar ellerinize sağlık

süperler canım bunlar ya ellerin dert görmesin

Cıvıl cıvıl makaronlar!
Sarı / kırmızı olsaydı tam bomba olacaktı:D
(Beni gidi beni)
Şaka bir yana çok güzel görünüyorlar,her zaman ki gibi.Makaron dendi mi aklıma gelen ilk adreslerden birisin.Ellerine sağlık İzgün'üm.
Fıstıklı ve vanilyaları brownilere de değinmeden geçemeyeceğim.Onlar da ayrı bir nefasette!
Mutfak bir iptiladır,müptelalara selam olsun:)
En hoş,en tatlı terapi alanı değil mi?
Kalbi sevgi ve selamlarımla

hepsi birbirinden güzel olmuş ,ellerine sağlık canım 😉

ellerine sağlık arkadaşım nefis görünüyor her ikiside.

Canım nefis görünüyorlar. Ellerine, emeğine sağlık. Sevgiler.

siparişlerin hayırlı olsun arkası kesilmesin izgüncüm…
sevgiler

Canim, babanin sagligi ile ilgili olumlu gelismelere cok sevindim. Su makaronlara gelince ben beceremiyorum ya, ellerine saglik. Sevgiler…

pişirmek ve çalışmak sana iyi geliyorsa devam et ablacım..
blog insana iyi geliyor hemde çok iyi..
blogsuz yaşamıyorum artık:)
ama hiç şikayetçi değilimm:))
hazırladığın herşey gibi bunlarda nefis ellerine emeklerine sağlık..

makaronlar sevilmez mi İzgün? ellerine sğlık kesene de bereket.Dlerim siparişlerin artar canım.
sevgiler

Aylincim teşekkür ederim
browniler enfesti kahveyle iyi gider:)

style m,evet kahveyle harika oluyor
yorum için teşekkürler

xcelis çok teşekkür ederim

Handecim teşekkür ederim

Pepelam çok teşekkür ederim gerçekten mutfak terapi merkezi benim için
sağol arkadaşım

Sedacım çok teşekkür ederim

Umutlu hayat çok teşekkür ederim

Beyaz hanımeli,teşekkür ederim arkadaşım

Sevalcim amin inşallah arkadaşım

Nesrinim sağol arkadaşım
gel ben sana yaparım makaronları

Denizim hemde nasıl iyi geliyor bir bilsen:))
iyi ki açmışız blogu bende burda olmazsam mutsuz oluyorum
sağol canım

Zehracım güzel dileklerin için teşekkürler
amin hepimiz için

Özellikle makaronlar harika görünüyor… Tatmadım, tatmak isterdim :)Bir ara bende deneyeceğim inşallah 🙂 sevgiler

Ellerine sağlık canım nefis görünüyor.

Sevgiler…

Ellerine sağlıııııııııııııııııık, nefis harika görünüyorlar, süpersin canım =)

Bir Cevap Yazın

Blog Stats

  • 122,985 hits

siparişleriniz için

pasta,kurabiye ve cupcake tasarımları yapılır
makaron,brownie ve çay saati siparişleri özenle hazırlanır
kurabiye,makaron ve cup cakeler Türkiye geneline gönderilir

iletişim

bana
0 532 744 18 48 numaralı telefondan
izzgun@hotmail.com
izzgunn@gmail.com dan ulaşabilirsiniz
siparişler için en az 3 gün önceden benimle bağlantı kurarsanız sevinirim

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 4 takipçiye katılın

En Fazla Tıklananlar

Sayfalar

etiketler

Arşivimde bulunanlar

kategoriler

Ocak 2011
P S Ç P C C P
« Ara   Şub »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
