pastaneden

Yeni Haberlerle Geldim

Posted on: Şubat 19, 2011

Merhaba dostlarım,güzel haberlerle döndüm.
Öncelikle hepinize kocaman bir teşekkür etmek istiyorum,o karanlık günde,geçmeyen saatlerde hepinizi,desteğinizi ve dualarınızı yanıbaşımda hissettim.
Arayan,mesaj atan,yorum yazan,merak eden bütün dostlarıma kocaman teşekkürler
 Ne kadar zor bir gündü karanlık ve uzun bitmek bilmeyen bir gün!!Babacığım sabah girdiği ameliyattan akşam 19:30 da çıktı,geçmek bilmeyen kocaman bir 10 saatti,çok şükür ameliyat iyi geçti
dün yoğun bakımdan çıktı,odasına aldılar şimdi iyi çok şükür,morali iyi.
Doktor kanserli hücrelerin hepsini temizlemiş,omurgadaki kırıkları onarmış
tümör omurilikte olduğu için çok zor bir ameliyattı hatta doktorun dediğine göre sakat kalma ya da en fenası onu kaybetme ihtimalimiz vardı ama Allaha şükürler olsun ki iyi ihtimal gerçekleşti ameliyat iyi geçti.
 Bunda sizlerin duasının çok yardımı olduğunu biliyorum,size ne kadar teşekkür etsem azdır bu dünyada iyi insanların olduğunu bir kez daha hatırlattınız bana
Yıllardır tanıdığım dostlarım gibi oldunuz,sizleri çok seviyorum
iyi ki varsınız!!!
Allahın izniyle bundan sonra herşey yoluna girecek buna yürekten inanıyorum
sizleri yanaklarınızdan öpüyorum ve sevgilerimi gönderiyorum hepinize:))
Teşekkür ederim dostlarım.

57 Yanıt to "Yeni Haberlerle Geldim"

Çok sevindim, babacığınıza sevgilerimi gönderiyorum:)

İzgün'cüm çok sevindim canım.Umarım bundan sonra hep böyle güzel haberler verirsin canım.Babacının ellerineden öperim…

Çok sevindim, çok. Ne zor geçmiştir o on saaat. Şükürler olsun, daha da güzel haberler bekliyorum.

sağlıkla…

Canım, çok sevindim ameliyatın iyi geçmesine. Tekrardan geçmiş olsun. Sevgiler.

Elhamdulillah cok sevindim. Allahu Teala baska sikinti uzuntu vermesin ailenize, dermansiz hastalik vermesin. Hepinize saglikli hayirli uzun omurler.

ablacımm çok çok geçmiş olsun.. sana bir mesaj bıraktım..
Allaha çok şükür daha çok güzel günler olacak inşallah..
birbirinize dikkat edin:)
sevgiler..

Gözümüz aydın o zaman,babanın ellerinden öpüyorum,sen yüreği çok güzel bir insansın,Allah tüm aileni sana bağışlasın uzun ömürler versin.

Sevgi ve dualarım her zaman seninle

allah korumus sıfa saglık dolu gunler dılıyorum hep bırlıkte….gecmıs olsun…

Canım beim çok sevindim gözünüz aydın geçmişler ol
sun öpüyor mutlu hafta sonları diliyorum.

canım arkadaşım iyi haberler verdiğine ve değerli Babacığınızın ameliyatının iyi geçtiğine ne kadar sevindiğimi bilmeni isterim Çok Çok gözünüz aydın Yüce Rabbim acil şifalar versin tez zamanda sağlığına kavuşur inşallah sevgiler

çok geçmiş olsun allah sağlıklı uzun uzun ömürler versin babacığınıza.. sevgiler..

CANIM ÇOOK GEÇMİŞ OLSUN RABBİM ŞİFASINI VERSİN BABACIĞININ.HOŞ ÇAKAL

canım arkadaşım,korkularını kaygılarını anlıyorum.kolay değildir canından can,baban nihayetinde…

babacığına rabbim şifalar versin.onu size bağışlasın inşallah…

inan çok sevindim iyi geçtiğine.umarım en tez vakitte yürümeyi de nasip eder allahım.çokçok geçmiş olsun balım.
allaha emanet ol.

canımm çok geçmiş olsun çok sevindim iyi haberlerine..
sevgilerimle

canim! cok cok gecmis olsun! cok mutlu oldum ameliyatinin iyi gectigine! Rabbim tez sifalar versin, sagligina kavussun InsAllah!! Tüm dualarim sizlerle.. babacinin ellerinden öpüyorum..
hayirli geceler..

Canım,
çok geçmişler olsun. Babacığını Allah sizlere bağışlasın.
Tez zamanda iyileşmesi dileğiyle,
Sevgiyle kal.

Sevgili İzgün,
Çok geçmişler olsun canın babacığına. Allah onu sizlere bağışlasın. Daha iyi haberlerini alırız inşallah.
Sevgilerimle,

Yüce rabbim şifalar versin.Allaha emanet olun.

Hayirli olsun,gozunzu aydin. Insallah sagligi hizla iyilesir. Allah tum hastalara sifalar ,kolayliklar versin.

Canım, geçmişler olsun. Kendine iyi bak, sevgiler.

çok geçmis olsun, Allah babana uzun ömürler versin insalah. Sevindim inan. Cici pazarlar öpüyorum seni

offff izgün cüm cok uzak kalmısım herseyden…cok gecmısolsun allah sıfalar versın ınsallah…opuyorum cok

Canım gözün aydın çok sevindim. Tekrardan acil şifalar dilerim…

Elif sağol babacığıma iletirim:)

Gül sağol arkadaşım inşallah daha güzel gelişmeler olacak

Narinim sorma saatler geçmedi,stresten kendimi yedim
inşallah güzel haberler devam edecek

Beyaz hanımeli,teşekkür ederim

Adsız,güzel dileklerin için teşekkürler
amin inşallah

Denizim sesini duymak iyi geldi
inşallah canım inşallah

Deniz,sende çok iyisin çok teşekkür ederim arkadaşım

Memolinin annesi,teşekkür ederim

Deryam sağol arkadaşım sıkıntılı anımda sesin ilaç gibi geldi iyi ki seni tanımışım

Güloannem,amin inşallah

Canan teşekkür ederim

Cafe portakal teşekkür ederim

Alevim inşallah güzel dileklerin gerçek olacak sağol arkadaşım

Sevalim sağol arkadaşım

Hasret güzel dileklerini ileteceğim babama
çok teşekkür ederim

Bülbülün yeri sağol arkadaşım

Işıl amin arkadaşım
teşekkür ederim güzel dileklerine

Asuman teşekkür ederim

Lama,teşekkürler inşallah herşey daha güzel olacak

Zencefilim teşekkür ederim arkadaşım

Minecim amin arkadaşım

Esracım sağol arkadaşım

Sevgili İzgün, çok çok geçmiş olsun. Çok zor bir ameliyatı başarıyla atlaşmışsınız. Bundan sonra da çabucak iyileşip, ayağa kalkar inşallah. Allah acil şifalar versin…
Sevgiler.

Çok sevindim. Ameliyattan haberim yoktu, daha yeni okudum. İnşallah iyileşme süreci de kolayca geçiverir 🙂

İzgüncüğüm çoook sevindim her şey çok daha güzel olacak :)))

Sevgiler,
Evren

Canım,
dilerim baban daha iyidir ve sizlerde artık daha dinlenmiş ve mutlusunuzdur.
Sevgiyle kal.

Çok şükür İzgün'cüm. O kadar çok sevindim ki. Allah'ım bir daha göstermesin, babacığın hep sağlıkla, torunlarıyla beraber yaşasın inşallah.

Ne güzel, ne mutlu haberler. Tekrar geçmiş olsun. Sevgiyle, sağlıkla kalın…

İzgün çok geçmiş olsun canım.Allahtan sana ve tüm ailene sağlık dilerim.
Sevgiler.

canım
Sevgili babacığına ve size geçmiş olsun dileklerimle,,sevgiler

izgün sanırım gec oldu ama cok gecmişler olsun canım..amelıyat iyi geçmiş şükür..sevgılerımle..

Babacığının güzel haberlerine çok sevindim. Hepinize geçmişler olsun. Bundan sonra blogunda hep güzellikleri paylaşırız sevgilerimle.

izgüncüm canım benim gözünüz aydın olsun.Rabbim babacığına acil şifalar ihsan eylesin .inşallah tez zamanda eskisinden çok daha sağlıklı olarak ayağa kalkar…inşallah benim annemde tez zamanda kanseri yener sevinçlerimiz ikiye katlanır.çok öpüyorum seni.canım kardeşim benim.sevgiler.

İzgüncümm neolur kusuruma bakma ben atlamışım arkadaşım…Çok sevindim babacığının iyi olmasına..Umarım hergeçen gün dahada iyi olur sizin için baba gibisi varmı arkadaşım öpüyorum çok çokkk

Bir Cevap Yazın

Blog Stats

  • 122,396 hits

siparişleriniz için

pasta,kurabiye ve cupcake tasarımları yapılır
makaron,brownie ve çay saati siparişleri özenle hazırlanır
kurabiye,makaron ve cup cakeler Türkiye geneline gönderilir

iletişim

bana
0 532 744 18 48 numaralı telefondan
izzgun@hotmail.com
izzgunn@gmail.com dan ulaşabilirsiniz
siparişler için en az 3 gün önceden benimle bağlantı kurarsanız sevinirim

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 4 takipçiye katılın

En Fazla Tıklananlar

  • Hiçbiri

Sayfalar

etiketler

Arşivimde bulunanlar

kategoriler

Şubat 2011
P S Ç P C C P
« Oca   Mar »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28  
