pastaneden

Archive for Ekim 12th, 2010

Merhabalar
havalar birden bozdu ve soğudu bu duruma alışamayan bünye napsın
ben ve küçük adam hasta olduk
günlerdir üzerimdeki halsizliğin,yorgunluğun sebebi belli oldu.
Birkaç güne kendimizi toparlayacağımızı umuyorum.
Bugün sizinle paylaşmak istediğim tarif yine bir makaron denemesi
fındıklı makaron
temeli aynı sadece badem yerine fındık kullandım
fırına verdiğimde de her zamanki gibi fırın camına yapıştım
ve eteklendiler benden mutlusu olamaz:)
arasında da fındıklı çikolatalı bir krema kullandım
pek nefis oldular
bu makaronları yapmak ayrı bir keyif yemek ayrı bir keyif
size de tavsiye ederim
yapın ve sevdiklerinizle,afiyetle paylaşın.
Bu havalara da dikkat edin fena çarpıyor:)
Hepinize kucak dolusu sevgiler

Blog Stats

  • 128.395 hits

siparişleriniz için

pasta,kurabiye ve cupcake tasarımları yapılır
makaron,brownie ve çay saati siparişleri özenle hazırlanır
kurabiye,makaron ve cup cakeler Türkiye geneline gönderilir

iletişim

bana
0 532 744 18 48 numaralı telefondan
izzgun@hotmail.com
izzgunn@gmail.com dan ulaşabilirsiniz
siparişler için en az 3 gün önceden benimle bağlantı kurarsanız sevinirim

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 4 aboneye katılın

En Fazla Tıklananlar

  • Hiçbiri

Sayfalar

etiketler

Arşivimde bulunanlar

kategoriler

Ekim 2010
P S Ç P C C P
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031