pastaneden

Archive for Eylül 15th, 2010

Merhabalar
bu aralar üzerimdeki yorgunluğu ve isteksizliği anlatamam size
her sonbahar ben böyle oluyorum.
Bu mevsimi hiç sevmiyorum ben yaz insanıyım
tabi ilkbaharın güzelliği de ayrı:))
Bu pasta canım kızım Nehirin yoğun ısrarları(baskıları)sonucunda
yaptığım ve beğenerek yediğimiz bir pasta oldu.
Tabi Yasemin içinde yapmıştım o da tadabildi çok mutlu oldum.
Pastamız vanilyalı pandispanya,vanilyalı pastacı kreması
içi fıstıklı drajeli lezzetli bir pasta
yapım aşamalarının fotoğrafını elimden geldiğince çekmeye çalıştım
size fikir olması için
umarım beğenirsiniz.
Yapılışı:
pandispanyamızı 3 e böldükten sonra derin bir kaseye
strech film serip
ilk katı yerleştiriyoruz üzerine krema,draje
aynısını 2. kata yapıyoruz ve son katı yerleştiriyoruz.
pastamızın üzerini kapatıp buzdolabında dinlenmeye alıyoruz
bir gece ya da sabah yaptıysanız akşama kadar beklemesi gerekiyor.
pastamızı çevirip üzerine krema sürüyoruz
kırmızı şeker hamuruyla kaplıyoruz
siyah şeker hamurundan benekleri kesip pastamıza yapıştırıyoruz
kafasını şeker hamuruyla olşturup beyaz şeker hamuruyla gözlerini yapıyoruz
pastamızın bitmiş hali,ben fotoğrafları akşam çektiğim için
ışıktan çok güzel fotoğraflar olmadı ama pasta çok güzeldi.
Nehir ve Yasemin birlikte
onlar için yaptığım pastayla birlikte poz verirlerken
Umarım fotoğraflar anlaşılır olmuştur size de fikir olur.
Hepinize sevdiklerinizle ve afiyetle mutlu günler dilerim.

Blog Stats

  • 128.374 hits

siparişleriniz için

pasta,kurabiye ve cupcake tasarımları yapılır
makaron,brownie ve çay saati siparişleri özenle hazırlanır
kurabiye,makaron ve cup cakeler Türkiye geneline gönderilir

iletişim

bana
0 532 744 18 48 numaralı telefondan
izzgun@hotmail.com
izzgunn@gmail.com dan ulaşabilirsiniz
siparişler için en az 3 gün önceden benimle bağlantı kurarsanız sevinirim

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 4 aboneye katılın

En Fazla Tıklananlar

  • Hiçbiri

Sayfalar

etiketler

Arşivimde bulunanlar

kategoriler

Eylül 2010
P S Ç P C C P
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930